- Fotók, videók mobillal
- Európában is kapható az Oppo Reno 12 és Pro testvére
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Macrodroid
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
Hirdetés
-
Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
ma A OnePlus Ace3 Pro lesz az első készülék a megnövelt kapacitású, de vékonyabb profilú teleppel.
-
Star Wars Jedi: Survivor - Egyre közelebbi a PS4 és Xbox One verziók érkezése?
gp Kíváncsian várjuk, hogy végül megkapjuk-e az előző generációs változatokat.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz nemethchek19 #70636 üzenetére
Én az alábbit próbáltam
Megkerestem az eredeti vásárlásnál a PayPal-től érkező értesítő e-mail-t. Abban ennél a szövegnél az elején You sent a payment of .... zárójelek közt ott címe, illetve lejebb ahol az eBay rész van Payment sent to ..........A PayPal-n ezt választva:
arra az e-mail címre elküldve a pénzt (a You are sending résznél $-t válassz, ne HUF legyen az összeg beírva, a Add a note részhez az amit ő is kért az eredeti tranzakció azonosító, mi és kitől -amennyi szöveg belefér- az összesítő oldalon is látszik, hogy részedről nincs jutalék levonás.
-
Topikgazda
válasz optikus #70638 üzenetére
Összefoglaló:
11. A GSP (Global Shipping Program) szállításrólHa GSP-s a szállítás, akkor 2 felé megy a szállítási pénz egy adott vásárlásnál. Az eladó kapja a vételárat és a szállítási költség kisebb részét, a logisztikai cég, a Pitney Bowes pedig a szállítási költség nagyobb hányadát.
A PayPal-n ilyen esetben két terhelés fog megjelenni az adott vásárláshoz és a bankkártyáról is két tétel lesz fizetve. -
Topikgazda
Vásárlás sor jobb szélén az a nagy kék gomb, Leave feedback
Maximum 60 napig látszik a vásárlás napjától, amíg nem adod le.
Egyébként meg a belépés után a nevedre állva az egérrel Account settings és a a előkerülő menüben a Feedback menüpont és ott láthatod.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Szerinted csak úgy kivették az értékelést? Ha elvileg adtál, akkor ott a vásárlásnál nem találhatod meg.
Én ilyenkor azt nézném meg, hogy mikor vásároltam (60 napon belül vagyok--e) azután a Feedback menüpontnál azt, hogy ez a vásárlás szerepel-e Items Awaiting Feedback-nél.
És ezután ha igen akkor adok értékelést, ha már adtam, akkor meg nem foglalkozom az eladóval tovább.
Hogy minek ír? Hiányérzete van. De az eBay is szokott küldeni emlékeztetőt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz totyak #70644 üzenetére
Nem egészen világos amit írsz, értékelni a vásárlás napjától számított 60 napig lehet.
Az hogy az eBay Orders listájában az utolsó 60 nap az alap megjelenítés és választhatsz 2017, 2016 és 2015 évek közt, még nem azt jelenti hogy a vásárlás 60 nap után törlődik. Ott van az.A vásárlói védelem az lenne amit az Összefoglalóban is olvashatsz:
Case-t a (legkésőbbi becsült - Estimated Delivery) érkezéstől számított 30 napon belül tudsz nyitni az eBay felületén keresztül, ha nem egy országban vagy az eladóval, ha azonos az ország, akkor 7 nap.
Ha egy vásárlásnál nincs megadva Estimated delivery, akkor a vásárlás napjától 30 nappal kell számolni a várható szállítási időt, és ha az letelt, attól a naptól 30 napig van vásárlói védelem.Az hogy az első, vagy a második volt nálad azt nem tudom.
Ha nem érkezett meg, és nem látod az Orders listában, vagy lejjebb görgetve a többi Purchase history részben, (Canceled items, Canceled invoices, Returns and canceled orders) akkor a Resolution Centerben keresd meg a vásárlást, ha még érvényes az eBay vásárlói védelmed akkor nyithatsz itt. Az Összefoglaló, 3.a) eBay-en Case indítás, ha nem érkezett meg a vásárolt termék leírás és benne a 2. módszer.
Ha már nem érvényes, akkor meg a PayPal-n indítod a dispute-t. Ezt már itt is többször leírtuk már.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz totyak #70646 üzenetére
Akkor máshogy fogalmazom. Ha nem érkezett meg akkor tedd azt amit az előző hsz-ben innen kezdve írtam: Ha nem érkezett meg, .......
Ezt a pénz vissza tudod szerezni a PayPal-n, mert ott 180 nap a vásárlás napjától.
Valószínűleg itt nem volt várható érkezési idő és ezért a vásárlói védelem 0-ra futott ma. Kész, ennyi. Lépj tovább a második módszerre.
Ha fentiek szerint a Resolution Centerben azt írja a rendszer hogy már ne indíthatsz requestet, akkor PayPal, keresd meg ezt a vásárlást és indíts ott a meg nem érkezésre dispute-t.
De minden 60 napon túli, akár volt érkezési dátum, akár nem az így néz ki:
Nem veszett el semmi, csak nem látható, mert nincs már jelentősége.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz totyak #70648 üzenetére
Ha van dátumod akkor oké.
De ahogy a Miffy-t vásárlásnál is látod, 60 nap után archív lesz, akár mi is van vele és nem kerülnek kiírásra az addig látható ikonok és lehetőségek. Ez az oka.
A szeptember 16-i vásárlásod is november 16-al így fog kinézni.
Persze a Resolutiun Centerben minden a rendelkezésedre áll.
Úgy van ahogy írod, december 7 és ha nem jön meg akkor 8-ától mehet a requets 30 napig. Értékelni már nem tudsz, de azt meg a Feedback menüpontban kell keresni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz outdoor #70651 üzenetére
Az hogy a mi értelmezésünkben a Büntessen meg az Úr! szöveget leírta ez még nem igazán tekinthető sértésnek.
Ebben a sorban a Description current Shipping and payments Report item-nél lehet jelezni az eladóval kapcsolatos gondot, de hogy a fenti szöveg melyik kategóriába tartozik, azt neked kell kitalálni, emlékeim szerint nincs ilyen, meg már a negatív értékelésre negatívabb értékelést nem lehet adni. -
Topikgazda
válasz stefi68 #70655 üzenetére
Igen, amikor a böngészőben nem volt engedélyezve a felugró ablak vagy működik egy addblocker vagy a böngésződ privát üzemmódban használatos
Elsőt engedélyezd az középsőt és az utolsót kapcsold ki.
Bontsd az ebay-n a PayPal összerendelést, és a böngésző eBay, Paypal sütik törlése után a böngésző újra indítása után csináld meg újból. Akkor jó a végén vissza tudsz menni az eBay oldalára.
Ez az eBay PayPal kliensének lehet az utóbbi időben feltünt problémája, én ezt ugyan nem érzékelem, de néhány új eBay-s jelezte itt is. -
Topikgazda
válasz stefi68 #70657 üzenetére
Az világos hogy feljön, de ez még mindig az eBay által használt PayPal kliens, nem egészen a PayPal teljes oldal.
Annyi még, hogy mindkét helyen az összes visszaigazoló és jóváhagyó e-mail megkaptad és aktiváltad?
Nézd én tudok fizetni, nálam működik.
Biztonság kedvéért mindkettőnek írhatsz, hogy ilyen fizetési problémád van és segítsenek. Az eBay általában rögtön a PayPal-ra mutat, de legtöbbször náluk van probléma.
Én is használom a PayPal fizetési kliens-t, el is tudok rajta rontani dolgot, de nem a PayPal-t cseszegetem, hanem megnézem, nem-e én állítottam valamit be rosszul.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz stefi68 #70670 üzenetére
Az összerendelésre a Firefox-ot javasoltam volna, de akkor a PayPal-ra történő bejelentkezés után visszaléptetett az eBay-re?
Ez egy fizetéses belépési képernyő?
Próbáld még meg az Internet Explorer-t
Akkor most már az eBay, My Account menüben a PayPal Acount résznél ott az van hogy azzal az PayPal azonosító e-mail címmel fizetsz és unlink van mellette.
Buying on eBay: Your eBay account is linked to this PayPal account for purchases........e-mail cím és Unlink accounts.A PayPal-on fogaskerék ikon, Security fül és ott a Log in with PayPal -nél ott az eBay?
-
Topikgazda
válasz stefi68 #70673 üzenetére
A mobilosra nem igazán tudok mit mondani.
A Return to eBay-re gondoltam és ha tényleg vissza is ment, akkor oké halványan az rémlik hogy ír is valamit, hogy rendben a dolog.Ha a PayPal-n nincs ott az eBay, akkor valami nem sikerült
Nálam így van:Az összerendelés (és nem az a funkciója, hogy ne kelljen belépni) esetén az a jó ha megmarad a külön bejelentkezés, biztonsági okokból javaslom.
De most hogy említed a PayPal fizetési bejelentkezési képernyőn neked jelölve van-e vagy nincs a Remember me for faster checkout on eBay? Nekem nincs. De esetleg a jelenleginek az ellentettjére váltani.Nincs belépési védelem a PayPal-n aktiválva? A fiókjaid nem állnak korlátozás alatt?
Körbenézve a neten ilyen problémára nem találtam újabb ötletet, mint amit már leírtam.
Böngésző kipucolás, a privát, anonim böngészés kizárása, mobil app használata -ami most nálad nem működik- ezek jöttek elő és valamelyik megoldotta a problémát. Nekem nincs több javaslatom, írni kellene nekik. Mindkettőnek[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz stefi68 #70675 üzenetére
A védelmet a PayPal-n te állítod be vagy sms vagy VipAccess védelem.
Most vásároltam Firefox-n keresztül.
Jött az a kép amit te is linkeltél, csak nekem nem Chrome, meg helios van a címsorban és igazad van nincs ott az a jelölhető szöveg. De emlékeim szerint ott volt amikor valamelyik nap fizettem.
Itt következik azután ami neked csak pörög és nem jön be, ami bizony az eBay PayPal klienséhez tartozik, megkérdezi, hogy eltárolja-e a dolgokat a gyorsabb fizetéshez. Ez az lenne ami szöveget hiányoltam. Ennél hasal el neked a rendszer. Hogy ez miért nem kerül elő, dunsztom sincs.Természetesen a Maybe Later a helyes választás. Ha megszerzi valaki az eBay azonosítóimat, simán tud vásárolni, mert a PayPal-ről -ha van rajta pénz- egyből ki is fizeti. Köszönjük Emese, ebből nem kérünk.
De nézd meg nálam a Chrome címsorát, teljesen más, de nálam Windows 10-en megy a rendszer.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Botigta #70679 üzenetére
Ha az eBay-n bontod a kapcsolatot, a Paypal-n törlöd a Security fülnél a Log in with PayPal-nél az eBay és ha a Stay logged in for faster purchases-nél nem ezt olvasod: One Touch™ is turned off for all devices. akkor törlöd. Ránézel a Permissions you’ve given részre is, annak üresnek kellene lenni.
Mind az eBayről, mind a PayPalról kilépve törlöd a sütijüket, böngésző gyorsítótárat a böngészőt újra indítva újból összerendeled az eBay -t és PayPal-t, majd a legközelebbi fizetésnél nem jelölöd azt amelyik ezek közül elő jön: Remember me for faster checkout on eBay? és a képernyős kérdezés esetén meg mindig a Maybe Later-t választod. -
-
Topikgazda
válasz Makifeju #70685 üzenetére
Beírva az Összefoglalóba:
Case-t a (legkésőbbi becsült - Estimated Delivery) érkezéstől számított 30 napon belül tudsz nyitni az eBay felületén keresztül, ha nem egy országban vagy az eladóval, ha azonos az ország, akkor 7 nap.
Ha egy vásárlásnál nincs megadva Estimated delivery, akkor a vásárlás napjától 30 nappal kell számolni a várható szállítási időt, és ha az letelt, attól a naptól 30 napig van vásárlói védelem.
Igencsak időben vagy. a - 1,2 napoddal a 30-hoz viszonyítva.
Ha még ehhez hozzávesszük azt, hogy PayPal fizettél, akkor még ott is él a vásárlói védelem a vásárlás napjától 180 napig.
Én nyugodt lennék a helyedben.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Petike168 #70688 üzenetére
Tényleg az a javasolt, hogy nem érkezett meg request, viszont azt vedd figyelembe, hogy ha ez nem igazi postai nyomkövetési szám volt, csak egy küldeményazonosító, akkor annak megérkezési időre vonatkozó bejegyzése nem igaz. Itt nálunk azt nem írja be senki.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Kakaduku #70694 üzenetére
A pénz visszamegy a régi bankodba. Az általam ismert bankok Cib és Erste értesítik a régi ügyfelüket, hogy kapott pénzt, az ügyfél befárad hozzájuk, biztonság kedvéért viszi magával az eredeti és visszatérítési tranzakciókra vonatkozó értesítéseket és ott megadja, hogy hova utalják, a pénztári felvételt nem javaslom, annak van költsége.
B verzió amikor a PayPal-n megjelenik az hogy refund vársz 1 hetet, azután az az ügyfél befárad -tól kezdődő dolgokkal lerendezed, erre a pénz megérkezésétől számított 30 napon belül van lehetőséged, addig a nem könyvelt deviza jóváírások számláján van a pénz, majd visszaküldi a küldőnek. -
Topikgazda
válasz outdoor #70700 üzenetére
Ez volt az első vásárlásod? Mert ha igen, akkor értem a kérdést.
Amikor megvásárolok valamit az eBay visszaigazolás azonnal látszik a képernyőn és jön e-mail is róla. Ha visszalépek a My eBay: Purchase history-ba már ott van. A PayPal visszaigazoló e-mail is pár percen belül meg jön. Nem igazán kell figyelni semmit.
Ez jól működik, az elfogadhatatlan részedről nem világos. Hívjanak fel telefonon, vagy mit szeretnél?Az Estimated delivery-t az eBay rendszer számolja, nem az eladó adja meg, Ő ugyan választ szállítási módot és feladási időt, ezt adja hozzá a rendszer motor az értékelések során beérkező szállítási statisztikai adatokhoz az adott országra vonatkozóan.
A szállítás esetén jön egy e-mail ORDER SHIPPED: .. tárggyal, a vásárlási sor szállítási ikonja (2. balról) szürkéről fekete lesz és megjelenik ez a szöveg is: This item has been shipped.. Ha van nyomkövetési szám, küldemény azonosító és beírja, akkor az is látszódni fog, nem mindegyik nyomonkövethető a mező megnevezésétől függetlenül.
De itt is csak a képernyőt és az e-mailjeidet kell nézegetni és az figyeléssel történik, más módszert nem igazán tudok.Feladásra az általa vállalt a Delivery:-nél megadott Seller ships within X day after receiving cleared payment munkanapon belül van ideje, miután a pénzt megkapta.Ha ezaz idő letelt és nem adja fel, én rászoktam kérdezni, hogy mikor szeretné elküldeni.
Még annyit, hogy lehet, hogy az eladó vissza lép a vásárlástól és az is előfordulhat hogy ez csak egy teszt (csaló) hirdetése volt.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz martin1369 #70703 üzenetére
Melyik oldalon vagy bejelentkezve? Egyébként az az alap hogy abban a devizában látod az árat, amiben meg van hirdetve.
A USA com oldalon állíthatod, hogy forintba konvertálva mutassa, de ez nem a bankod árfolyama így az nem fog megegyezni azzal amit levonnak tőled.
Kereső oldalon lehet beállítani, jobb szélen View, Customize és Convert prices to HUF bejelölve.Ha másik nemzeti oldalon lépsz be akkor meg ezt lehet állítani:
UK oldal[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz martin1369 #70705 üzenetére
Nem is volt rossz.
-
Topikgazda
válasz Petike168 #70713 üzenetére
Nincs Magyarországon, hazugság az a bejegyzés. Nem várj, egyébként is nem a megérkezés számít, hanme a kézbesítés, Ekkor lesz a tied, addig keresgesse az eladó, hogy hol van. Ha van Yanwen megérkezési dátum azután 20-25 nap szokott lenni a tényleges megérkezés, ha nem veszne el közben.
Létezik rész refund, azt kell kérni.
Neked két lehetőséged van:
1. teljes refund a visszaküldéssel, a posta költséget kifizeti a Paypal, nem buksz semmit.
2. rész refund kérése valami % alapján, mondjuk 15 % mert annyi az eltérés a 2 akksi teljesítménye közt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz stefi68 #70719 üzenetére
Nagyjából ugyanazokat írták amit én. Én is kérdeztem, hogy a gyorsfizetés be van-e kapcsolva és az ellenkezőjére váltani esetleg. az amire azt írtam, ha megjelenik akkor a később gombot kell választani. Ez nem az eBay-PayPal összelinkelés.
Amikor fizetsz két felugró ablak jön és neked a második nem jön elő.
Tegyél egy próbát az Operával is. De ott ezeket ki kellene kapcsolni ideiglenesen a beépített reklámblokkolót és a VPN-t, ha telepítés után automatikusan aktiválódnak.
Ma egy teljesen új Firefox-al találkozol a frissítés után, azzal is próbáld még meg.
De mindkét esetben egy másik eladónál, ne azzal akitől vásároltál volna eddig.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz stefi68 #70721 üzenetére
Rendben ez világos. abban egyértelműen igazad van, hogy ha az app-on keresztül vásárolsz akkor a PayPal app-ot kel aktiválnia és ha az sem jön be akkor valamelyik fiókkal lesz gond.
Viszont akkor meg az jön elő, hogy eBay-n kívül máshol miért használhatóak az adott webshop PayPal kliensei?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Petike168 #70723 üzenetére
Nem kell 20-ig várnod, cska adunk egy kis időt még neki. November 3-tól elindult a 30 napos vásárlói védelmed, ez idő alatt bármikor mehet a dolog. Ha 20 akkor te még adtál neki esélyt a megérkezésre 17 napban. Mivel nem tudja igazolni a kézbesítést, nincs ezzel gond, mehet.
Én nem azt írom, nem tudok postán utána érdeklődni. Mivel ez nem könyvelt megkérdezheted hogy a kézbesítő körzeted ládájában, dobozában, polcán van- e a nevedre küldemény, megnézik, ha van oda adják, ha nincs akkor azt mondják, hogy nincs. Meg lehet érdeklődni. De ha belefér a postaládába akkor ki viszik miután megjön, ha meg nem akkor kapsz értesítőt és az ott van a kézbesítő körzet valamijében.
A helyes szöveg, megérdeklődtem és nincs a Postahivatalban ez a küldemény.Másik eset.
Amikor elküldöd a requestet oda a szövegbe beírod hogy partial refund X € amit kérsz, azért mert nem azt küldte amit kifizettél.
Elolvassa és dönt, hogy elfogadja ezt a kérést vagy valami mást ajánl fel. Ennek függvényében döntesz hogy az jó lesz neked vagy az eBay segítségét kéred az ügyben.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz partymaci #70725 üzenetére
Ha visszaolvasol másoknak is volt, van ilyen gondja, ott írtam javaslatokat. Véleményem szerint nem PayPal probléma, mert akkor máshol fizetve PayPal-l szintén előjönne. eBay- PayPal fiók összerendelés, böngésző beállítás, addblocker, vpn és privát böngészési mód bekapcsolt állapot is okozhatja.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Petike168 #70729 üzenetére
Mivel kamu a megérkezési bejegyzés ezért nem is kaphattál. Nem is valószínű hogy van bent úgy küldeményed hogy nem kaptál értesítőt, igaz előfordulhat. Én csak azt vázoltam, hogy meg lehet érdeklődni akkor is, ha nincs nyomkövetési száma.
De esetedben a válasz 95%-os eséllyel az lesz, hogy nincs, ezért nyugodt szívvel írhatod, hogy megérdeklődted és semmi, nem kell csak úgy bemenni.
Az eBaytől jövő ORDER SHIPPED email első sora a tartalmazza a címet, meg a PayPal értesítő is és a Leave feedback gomb alatt a View order details és jobb szélen ott a Shipping address[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz nxswitch #70730 üzenetére
A várható szállítási idő utolsó dátumától ha letelt a 30 nap, akkor az eBay-n nincs már vásárlói védelem.
Biztos hogy október 10--e volt a várható szállítási idő vége?
Mindegy, ha itt kicsúsztál az időből, akkor nincs értelme várni, a PayPal-n indíts dispute-t a meg nem érkezés okkal. -
Topikgazda
-
Topikgazda
Megkérdeztem tőlük: A cím olyan távoli területre esik, ahova nincs mindennap kézbesítés. Ez azt jelenti hogy az nap már nem viszik ki, csak a következő napok valamelyikén, mert az az napi szállítási járatok már kimentek.
Pontatlan a megfogalmazás, mert ez lenne az igazi: Kézbesítési kísérlet a következő munkanapon.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- KIVÉTELES áron dobozos új Lenovo Legion 5 PRO R7-5800H 16GB 1TB SSD RTX 3070 8GB 165 Hz Garancia/
- Dell Precision T1700 SFF PC (i5-4590, 16GB Ram)
- Adata 710-1T külső winchester oem (garancia mar lejart)
- GARIS!! Gamer PC/Ryzen 5 2600/RTX 2060Super 8 GB/16 GB/250 SSD/1 TB HDD
- Kezdődik újra a bányászszezon! Rig Építés/karbantartás/felügyelés stb.