Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz chrome11 #85999 üzenetére

    Kezdem azzal hogy sajnálom az ismerősődet hogy így járt hogy a sok csaló miatt ő is belesett az eladói védelem keretében a vevő reklamációjának korlátozásába. Mivel sokan sportot űznek abból hogy mondvacsinált okból kérjék vissza a pénzt erre is van védelmi mechanizmus. Az közel egy időben sok reklamációt veheti a vásárlói védelemmel történő visszaélésnek és korlátozzák az eBay használatát.
    Komplexen kell nézni, nem csak a vevőnek van védelme hanem az eladóknak is és ezt kell valahogy megfelelően összehangolni. Ugyanúgy felháborodik az eladó hogy állandóan reklmáélnak visszakérik a pénzt, ha mindihóg a vevőnek adnának igazat, nem vizsgálnák az eladó érveit akkor ő panaszolná az eBay hozzáállást.
    A szerződési feltételek tartalmazzák azt hogy ha visszaélés gyanús az eBay használat akár a vevő, akár az eladó részéről akkor korlátozhatják a hozzáférést, visszatarthatnak pénzt, jogi eljárást indíthatnak és akár végleg kitilthatják az érintett vevőt, eladót így azt kifogásolni hogy ezzel élnek is persze lehet, de nem sok haszna lesz.

    Az hogy közvetlen egymás után hat reklamáció indítva ez az a kategória hogy ez fog történni, akár jogos a reklamáció, akár nem, innen nem tudom megítélni konkrétumok nélkül.
    Én azt sem tudom megítélni hogy a kapott üzenetekben mi volt a ledorongolás, nem szoktak sértegetni, persze azért az is elvárás hogy a vevő is megfelelően nyilvánuljon meg.

    Eleve ha ilyen kérdés felmerül hogy egyszerre kellene reklamálni és mit tegyen említettem volna hogy mi várható, azt is, hogy gondolja át a minőségi kifogását és azt is hogy lehet hogy visszaküldés után fogják kompenzálni és az nem szokott olcsó lenni, mert nem mindig az eladónak kell fizetni a szállítási költséget.
    Egyébként ez nem egyedi dolog előszokott fordulni hogy így jár a vevő vagy az eladó.

Új hozzászólás Aktív témák