Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • peter889

    őstag

    Sziasztok!

    Ismét a segítségetekre lenne szükségem, mert szerintem csőbe akar húzni az eladó: ki akar futtatni a határidőből.

    Egyik csomagom nem érkezett meg 40 nap alatt sem.
    Ezt írtam az eladónak: [link]

    Erre az eladó ezt kérdezte: "Thank you for your contact we can refund you , but would you mind help to pay back the money if you receive the item one day?"

    Amire a válaszom: "Dear XY,
    Of course I'll transfer the price of the item again in case I get the item after all. Also, I'll leave positive feedback after receiving refund.
    Regards,"

    Erre ma ezt írta:
    "...Thank you for your reply, I have issued a refund for you, you will receive the money in 2-3 days when our manager approved, please feel free to contact us if you need any help,
    Best regards..."

    Ezzel az a probléma, hogy ma jár le a határidő:"If there was a problem, please go to the Resolution Center by 10/15/13."
    Eddigi üzenetváltások a Contact seller/Other-ben mentek.

    Mit tanácsoltok az ügy rendezése érdekében?
    Arra gondoltam, hogy talán a határidőt kellene valahogy kitolni.
    A cuccot szeptember 1-én rendeltem meg. Szerintetek elképzelhető, hogy a későbbiek során megérkezik?

    Köszönöm előre is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák