- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Honor Magic V2 - origami
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Hosszabb bemutatón a Warhammer 40k: Space Marine 2
gp A sokak által várt folytatás premierje már nincs messze, szeptember elején debütál az új rész.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Hasonló a véleményem. Nem elég egy fatbike kerék, ha mellé nincs se profi dizájn és még borzalmas súly is van a nem kért extrák között. Ez a 2000W PMPO-os gettoblasterek szintjén van. Még pénzért sem használnám. Süt belőle hogy minden tekintetben a legolcsóbb alkatrészt használtak ahova csak lehetett. Gondolom millió és egy kínai manufaktúra ontja ezeket. Nekem Fiido DS4 van, de az se jobb, csak jó időben indult és az alapozta meg a márka nevét, nem a minőség. Tele szabványtalan megoldással és műszaki zsákutcával, így fejleszteni, cserélni kb. lehetetlen. Tele logikátlan megoldással és olcsósítással.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz mauimagic #28 üzenetére
A probléma az, hogy ezeken kívűl szinte csak olyan e-bike -ok vannak, amire mikroszkopikus az itthoni fizetőképes kereslet. Egy megfizethető, de már minőségi brand nem létezik, vagy nagyon minimális. Külföldön talán szerencsésebbek, de itthon sehol semmi. Az árakon a forint meg a magas áfa is csak ront.
Az ebike bekerült a smart, green, bio, eco, ev és hasonló termékek közé, amiért már csak azért is extra magas felárat kérnek mert létezik.Több mint másfél millió a legolcsóbb e-bike amin van hátul is rugózás és legalább casual sportolásra jó. Még egy Decathlonos Rockrider is 1 milliónál indul másod-harmadvonalas alkatrészekkel tele.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Ez egy moped, nem kerékpár... csak trendibb e-bike-nak hívni, mert abban több a pénz.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Igen, ha kerékpárként szeretnék eladni, vegyék le róla a “gáz kart”. Nézzék meg úgy mennyit adnak el. Nekem csak egy Fiido D4S van, a súlya kevesebb mint a fele ennek, és nem fatbike kereke van, aminek a hajtása extra nehéz, de mikor lemerül az akku, érezhetően nehéz hazahajtani ezt is.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Az ebike-nak valódi piaca van a sportolás mellett, sőt a sport célu használat a másodlagos, ahogy a normál kerékpároknál is, de ez olyan egy Hummer a városban. Borzalmasan túlhízlalt, szinte nélkülöz bármilyen mérnöki tervezést. Ez egy tank, egy tank gyenge alkatrészekből összeállítva.
Tudom, az elérhetőbb árú ebike-ok szinte mind ugyanezeket a brandless, vagy budget brand alkatrészeket tartalmazzák, ahol a csúcs a Shimano ultra budget tourney váltórendszere, de hogy valaki felhízlalja súlyban ennyire és azt mondja mehetsz terepre az felelőtlenség. Tudom szinte minden ismertebb ilyen márkának van ilyen modellje és azokat hasonlóan elitélem, nem csak ezt. Ez egy termék aminek nem kellene léteznie, főleg nem ebike-nak nevezve.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.