Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cd334

    tag

    Sziasztok!

    Teljesen kezdő vagyok, úgy egy hete kezdett el nagyon érdekelni a quadrokoperezés.
    A tanácsotokat szeretném kérni: felállítottam magamnak egy lépésenkénti iskolát hogyan lehetne nulláról elkezdeni lépésekben, kérem véleményezzétek.
    Eddig viszonylag sok fórumot és blogot olvastam ezzel kapcsolatban, így alakult ez ki bennem.
    Még nem tudom mennyire fog bejönni a dolog és mennyire leszek türelmes, ezért próbáltam viszonylag kis lépésekben nem túl vészes anyagi ráfordítással elkezdeni ezt a hobbit. :) A motivációm ezzel, hogy folyamatában beletanuljak, de ha mégse passzolnánk össze ezzel a hobbival akkor mégse legyen anyagi csőd :) Viszont ha megszeretjük egymást, akkor a folyamat végére legyen némi alapfelszerelés és tudás, ahonnan el lehet elindulni a komolyabb dolgok felé.
    (Villamosmérnök vagyok, és nem áll tőlem távol a forrasztás, moddolás, sőt.. :), STM32-es mikrokontrollereket pedig elég közelről ismerem és a HW tervezésben is otthon vagyok. )

    Folyamat:

    1a. Kezdetnek egy Furibee F36 drónnal kezdenék simán(ezt már meg is rendeltem). Itt megtudnám nézni mennyire megy ez nekem mennyire van affinitásom hozzá és megfog-e a dolog, megtanulnám az alapokat.
    1b. Úgy néz ki ezzel párhuzamosan kapok egy Skytech TK110HW drónt kipróbálni és talán több időt játszani vele.

    2. A F36-os kicsit átalakítanám, lecserélném a vezérlőt egy Furibee F3-es vezérlőre és vennék egy FLYSKY FS-i6X Transmitter hozzá. Itt ki tudnám próbálni kicsit komolyabban a dolgokat: irányítást, BetaFlight stb. Itt még játszanák a motorokkal és a különböző akkumulátorokkal, mi hogyan befolyásolja a repülést, menetidőt, stb...