- MG5 menetpróba
- Honor Magic V2 - origami
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Android szakmai topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kicsit később indul a The Rogue Prince of Persia korai hozzáférése
gp A pontos dátumot a következő hétfői napon jelentik meg a készítők.
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#48613632
törölt tag
válasz Synthwave #1947 üzenetére
Huhh köszi, ez elég részletes útmutatónak ígérkezik. Ami érdekes, egyben részemről megfontolandó, hogy nálam kocctól koccig a csuklón 180-270 fok, de inkább 180 amit tudok egy mozdulattal fordulni, ami távolságban, az egérpadon kb egy arasz. Próbálgattam az ennél érzékenyebb beállításokat, de túl érzékeny nekem, a pontosság rovására megy. Innen szerintem nálam veszett fejsze nyele, bár elképzelhető, hogy gyakorlással lehetne fejlődni.
Az accel dolog szerintem nálam tárgytalan, az nem az én szintem. Sajnos jelenleg még az sem megy, hogy akármilyen beállítással pont sikerüljön 180/360 fordulatot tennem.
Egyébként Apex/Doom, nekem is ez a két game van fent jelenleg. Szerintem Doomhoz érzékenyebb sensi kell, legalábbis nekem, mert kevésbé pontos találatokkal is el lehet lenni. Apexben néha ez a mostani is gyors, pedig mondom, és csak kb 180 fokot forduléok egy csuklómozdulattal
Lehet a pontos lövéseket kellene először gyakorolnom. Egyszer már ennek is nekikezdtem, de hamar unalmassá vált, így hagytam. -
#48613632
törölt tag
Én még olyat is hallottam, hogy a pro gamerek valamilyewn 4:3-as képarányt választanak felbontásnak, természetesen 16:9, vagy hasonló widescreen monitoron, és az ebből eredő torzítást kihasználva, nő a találati pontosság, mivel a célpont hardveresen "megnő"
-
#48613632
törölt tag
FOV-ot mondjuk én mindig maxra húzom, de a grafikát is. Tekintettel arra, hogy kazuár szinten tolom a gamingot, rekreációs célzattal, fontos a külcsín is számomra.
De pl az én monitoromon van hardveres célkereszt, és scope is. 😁 El tudom képzelni, hogy vannak játékok, ahol ez használható.
A hw célkeresztet pl én szoktam használni Sea of Thievesben, ahol gyárilag nincs a játékba építve. Sokat segít pvp esetén. 😁
A scoop nagyjából hasznalhatatlan, mert igaz hogy a kép közepét kizoomolja, de egyben egy jókora területet ki is takar belőle. Akkor persze egészen használható lenne, ha a kizoomolt területet nem közepén jelenítené meg, hanem mondjuk valamelyik sarokban.
Egyébként nem kizárt, hogy ilyesmit pro gamerek is használnak, hiszen a rögzített videóban ez nem lesz látható. -
#48613632
törölt tag
Vagyunk sokan Apexesek, és van jó közösség is, de DC-n vagyunk többen. Ha gondolod, adok privátban hozzáférést. Kb olyan platig bezárólag van mindenféle emberke, de hogy őszinte legyek, annyira nagyon nincs előtérbe helyezve, hogy ki milyen tudású. Kb mindenki játszik mindenkivel, ha úgy adódik.
-
#48613632
törölt tag
-
#48613632
törölt tag
Ne hülyéskedj, bőven megér annyit ...
Az a DoomSlayer csak bundliban volt elérhető, ahhoz meg ki kellett perkálni 1500 dodót. Igaz, kaptál érte jó sok mindent, tehát valahol megérte.
Amerikai ebayt nézted már?Jó, azt tudni kell, hogy ezek gyűjtői darabok, nem ma fognak elkelni, meg nem is holnap. Lehet évekig fent lesz, különösképp ha páran arra tartogatják, hogy a bundli árából valamit visszahozzon. Ők általában olcsóbban adják, és szinte azonnal elkel, így aki rendes pénzt akar érte, az hoppon marad.
Én várnék vele kis időt, ha nem hajt a tatár, és pár év múlva próbálnám elsózni, mikor az olcsóbb darabok gazdára leltek. Ez a bundli nyáron jött ki, van még idő, hogy kiforrjon az ár rendesen.Szóval amit ki akartam hozni ebből, még az sem kizárt, hogy nagyot megy a figura, és később visszahozza az egész bundli árát. Az ilyen gyűjtői darabokban az a jó, hogy sosem tudni, kinek mikor épp mennyit ér. Meg egyben ez a rossz is benne
Szerintem:
100$ gyorsba elmenne, de valami UK/GER/USA ebayre minimum feltenném.
250$+ ha kivársz vele. -
#48613632
törölt tag
Lesz új Serious Sam ... (tudom, ez nem az a csoport, na de na)
mármint a lesz azt jelenti, hogy e hónap 25.-én kint is van. Na ez asszem insta buy nálam, ahogy az összes többi is az volt.
(azért offba teszem, de remélem mást is lázba hozott)
Már csak egy Painkiller reboot hiányzik, és teljes lenne az örömöm. Az Eternal nekem egy kicsit meh volt ... de nem vagyunk egyformák
[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
Steamen most akciós, egészen 14.-éig, ide értve ezt az új kiegészítőt. Nem HL de nagyon közeli.
-
#48613632
törölt tag
válasz Synthwave #2861 üzenetére
Azért azt se felejtsd el, hogy öregebb is pár évvel Mindegyik jó a maga műfajában, de nekem a classic Doom hatást a 16-os verzió hozta el.
A classic doom meg akkor ütött nagyot, mikor megjelent. Azóta párszor végigtoltam én is, de már nem okozott akkor élményt, mint anno.A Brutal Doom volt, ami a moddolt doomok közül leginkább bejött nekem. De hogy az installt nem tudták rendesen megoldani a végére sem. Valamit mindig mókolni kellett vele, ezt másold ide, azt ott írd felül, kb mintha valami cracket kellett volna rajta csinálni. Aztán vagy HD hangom nem volt, vagy HiRes texturáim.
Nem értettem én sem, de nálam mindig ez volt a vége. A 2 együtt sosem működött.Aztán a Doom 3 sem volt az igazi nekem. Tényleg para volt, meg minden, de mikor én toltam, akkor még sötét volt, amit azt hiszem később módosítottak. Már nem emlékszem. Jó nagy para volt az tény, de sokszor semmit nem lehetett látni, ami rohadt idegesítő volt.
A múltkor elővettem nosztalgiázni, de nálam nem jól öregedett, így hagytam.A classic doom 1-2 viszont működik. Elő szoktam venni időnként, de pár óra elég belőle alkalmanként, aztán megy vissza a polcra. (vagyis a steam könyvtárba, Ultimate Doom) Aztán eltelik némi idő, és megint előveszem Így megy ez, míg világ a világ, azt hiszem
-
#48613632
törölt tag
válasz Synthwave #2865 üzenetére
"Akkor nem sok classicot játszhattál. "
Valóban nem. Pár éjszakát azért eltöltöttünk mellette, amíg végigvittük őket, és pár kimaradt iskolai nap is ennek köszönhető. De amúgy tényleg nem tettem bele x1000 órákat, mint manapság a lövöldékbe szokás."'Szerintem most is legalább akkorát üt, mint akkor, ha nem nagyobbat, mert az eszméletlenül igényes 3rd party content mennyisége egyszerűen brutális, és állandóan jönnek ki új cuccok, szóval esély sincs befásulni; három évtized sem volt elég, hogy lelohassza az emberek kreativitását, sőt! A community él és virul, a második reneszánszát éli."
A 2. reneszánszát? Akkor miért az Eternal topikban kell megosztanod a classic doommal kapcsolatos gameplay videóidat?
Valamint miért kell a helyi classic doomos csoportokban erre külön felhívni a figyelmet?
Nálam ez a fogalom, hogy valami a 2. reneszánszát éli, eléggé mást jelent.Maradjunk annyiban, hogy a classic doomok, illetve ezek ilyen-olyan modjai erősen rétegigényeket elégítenek ki, te pedig egy geek vagy (egyáltalán nem rossz értelemben) aki azt gondolja, hogy minden gamer az.
Az általad feltöltött videók pedig jó, ha elérik a 20-as nézőszámot. Ezzel megintcsak nem azt akarom mondani, hogy bármi probléma lenne a videóiddal, mindössze próbálom értelmezni a 2. reneszánsz fogalmát.Amit a Doom 3-ról írtál, azt kb én is így gondolom, ebben tehát egyeznek a nézeteink. A moddolás részéhez viszont megint nem tudok hozzászólni, szerintem ezen játék kapcsán még nem jött velem szembe semmi ilyen.
A végéhez pedig. Majd egyszer lehet nekiállok még1x feltenni a Brutal Doomot, ha eljutok addig, akkor megkereslek. Biztos ha 100 felett tetted fel ezeket a stuffokat, akkor nagyobb gyakorlatod van benne, nekem mondom akadt a hires textura és a HD metal zene együtt.
A többi, általad felsorolt csokidoom, meg ilyenek, még csak nem is hallottam róluk, de kösz a tippet. Ha igazán őszinte akarok lenni, ezek még csak nem is hasonlítanak a klasszikus doomra. És tudod miért?
Mert az eredeti classic Doomokat nem lehetett egérrel irányítani!!!!
Ez pedig jelentősen befolyásolja a játékélményt, mert ugye ahhoz is konstans idő kell, hogy megfordulj, méghozzá nem is kevés. Ez pedig jelentősen meg tudja növelni a parafaktort.[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
válasz wjbhbdux #2867 üzenetére
Azt hiszem, talán a Duke3D volt az első stuff, amit egérrel irányítottam, de már ebben sem vagyok biztos. Ha jól rémlik, először nem is akart ráállni a kezem. De mondjuk ez nyilvánvaló. Amíg a nyilak külön, elszeparáltan voltak jelen a billzeten, addig a WASD ott van a többi gomb közé keverve, és ez okozhat némi zavart az elején Plusz balkéz, amivel eddig csak lőttünk, ugrottunk, most hirtelen kap más, fontos szerepet is. Nagy volt nálam a keveredés, én úgy emlékszem.
Az első multiplayer élményem nekem is a Doom 2-höz köthető, de mi még párhuzamos porton kapcsolódtunk. Nagy élmény volt, de addigra már túl voltunk pár végigjátszáson. Az internet KV-zók kicsit később jöttek, meg a LAN partik is.
Na meg az akkori golyós egerek is megérnek még egy misét A Doomot nem, de az X-winget azzal irányítottuk. Volt a havernak egy bazi nagy Schwarzenegger poszter a falon, valami alutáblára applikálva, azt vettük le egéralátétnek. Természetesen, a kb 10 percenkénti egérgörgő tisztogatás alapértelemezett volt
-
#48613632
törölt tag
válasz Synthwave #2869 üzenetére
Szubjektív dolgokról nem érdemes vitatkozni, azt gondolom. A számokkal meg nem érdemes. Azt gondolom, hogy a Doom egy olyan cím, amit a világon mindenhol ismernek, vagy legalább hallottak róla. Meg merném kockáztatni, hogy neki adjam a minden idők legnépszerűbb játéka címet, de legalábbis az elsők között van, az biztos.
Egy Doom játékosbázisa 100ezer fős, vagy milliós. Az a párezer fő, akik egyébként vélhetőleg multiple regek (ahogy Te is bent vagy mindenhol) nekem nem jelenti egy játék második reneszánszát, Neked igen, de ezen nem érdemes tovább vitatkozni. Meghatározás kérdése, hogy azt a párezer embert minek nevezzük.Ami a korai Doomok egérkezelését illeti, valami oka csak volt annak, hogy az akkori gamerek több, mint 70%-a mégis inkább a billzettel irányította. Bár emlékeim kissé megkoptak, de azért több okot is látok.
Először is, abban az időben az egér egy eléggé macerás periféria volt. Pontatlan, egyenetlen kurzormozgás, állandóan bekoszolódó egérgolyó, két gomb összesen, még görgő sem volt.
Másodszor, DOS alatt fel kellett tölteni a drivert memóriába (config.sys), ehhez kellett egy jó memóriakezelő (himem.sys) meg valaki, aki ért hozzá, hogy ezt összedobja. Amennyiben bizonyos szintet nem ért el a konvencionális memória, akkor a játék nem indult el. Van, aminek EMS memória kellett, van aminek XMS. Ez okozott némi bonyodalmat annak idején.Emlékszem, vadásztuk a jó himem.syseket, kié a kisebb (hoppá mi?)
Szóval voltak bonyodalmak a DOS alatti egérkezeléssel, és ha működött sem feltétlen okozott felhőtlen örömöt.
Visszatérve a Doomra, én arra pontosan már tényleg nem emlékszem, hogy miért nem használtuk anno az egeret Doom alatt, de ez a két dolog maradt. Vagy mert nem működött, vagy nem működött rendesen, vagy mert billzettel egész egyszerűen egyszerűbb, és jobb volt.
De azt javaslom mindenkinek, hogy ki kell próbálni. De nem ám mostani optika gamer egereken, hanem akkori golyós egérrel, dos alatt, egy 486dx4-en 8MB rammal már smooth a Doom. Természetesen a régi, akkor aktuális meghajtókat beszerezve. Aztán meglátjuk, hogy egyáltalán elindul e."Kevés helyen reklámozom, és lássuk be, nincs is túl nagy tartalomgyártás, nem streamelek, nincsenek monológok, csak néha demókat renderelgetek és funolgatok. Értsd nem vagyok YouTuber, ráadásul a communityn belül is egy niche réteget képviselek. Azért kedves tőled, hogy a YT csatornámat bárminemű tekintetben reprezentatívnak gondolod, mert simogatja a lelkemet. "
Nem így értettem.
A Prohardverre, illetve az itteni megosztásodra gondoltam mindössze. Én a nézőszámot annak függvényében keveslem, hogy itt osztottad meg, egy közel milliós felhasználóval rendelkező közösségi szerveren, egy tematikus csoportban.Ez viszont egyáltalán nem a Te hibád, sokkal inkább az érdeklődés hiánya a téma iránt. Én ezért nem értettem a reneszánsz fogalmát, illetve bennem más nagyságrendek voltak ezzel kapcsolatban, és persze figyelembe véve az aktuális Doom játékosbázisát, illetve ennek nagyságát.
-
#48613632
törölt tag
válasz Synthwave #2872 üzenetére
Ezt a 2. reneszánsz dolgot én elengedem. Szubjektív dolgokon nem érdemes vitatkozni, mást jelent neked cirka 1000 ember, és mást nekem.
A többivel meg nagyjából egyetértek. Igen, a vertikális mozgás lehetett a legfőbb ok, hogy nem használtuk anno egérrel a Doomot.
Azaz, volt egy elméleti egértámogatás, ami nem működött. -
#48613632
törölt tag
válasz Synthwave #2882 üzenetére
Miért kell minden marhaságba belekötni? Ezek nem fekete-fehér kérdések, hogy vagy igen, vagy nem.
Valamennyi köze van hozzá, mert Doom mindkettő, meg nyilván lehet is még találni összefüggéseket, ahogyan a témához is, amiről épp beszélgetünk. De maradjunk kontextusban, ha beszélünk valamiről, és a témát összességében próbáljuk értelmezni, úgy talán haladni is fogunk előre valamicskét.Az egér kérdésre pedig, igen, van, illetve volt is egértámogatás, bár a módszer hatékonysága erősen vitatható, valamint az akkori gamerek kb 4/5-e nem is használta.
Nekem ez jött le, én tanultam újat, sokat hozzátenni nem szeretnék. Sajnálom, ha Neked nem volt ilyen szerencséd[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
válasz Synthwave #2885 üzenetére
Nem preciz vagy, hanem tudálékos, én pedig nem azért próbálom lezárni a vitát, mert nincsenek érveim, hanem mert már idegesít az együgyű egyhelyben topogás. Semmit nem haladunk, folyamatosan ugyanazt emlegeted akkor is, ha rég megkaptad rá a választ.
Ezért inkább nem említem fel újra. -
-
#48613632
törölt tag
Nekem pont a szülinapomon jelent meg, így nem volt nehéz kikönyörögnöm a zasszonytól. Nem mondom, hogy megbántam, mert a Doom az egyik kedvenc lövöldém az 1. rész óta, és asszem mindegyik rész megvan, így ez is kötelező volt. De legközelebb jobban vigyázok
Beleálltam párszor, hogy most aztán végigtolom, de mindig elkedvtelenedek az ugrabugrás részeknél. Nem, mert nem tudom megcsinálni, hanem mert Doomguy nem egy 3D Nintendo platformes karakter, hanem Doomguy, és ez ennyi.
Persze, vannak érvek mindkét oldalon. Én tökre elfogadom, hogy másnak meg pont ez miatt tetszik. Ez ugyanis eléggé szubjektív dolog.2016 viszont nagyon állat, nekem totál adja az első részek feelingjeit. #szivecskésemoji
-
#48613632
törölt tag
válasz spleenszuru #3020 üzenetére
Én úgy vettem észre, hogy a "shadow"-val kapcsolatos beállítások nem annyira lényegesek, és eléggé erőforrásigényesek. Én abból szoktam faragni elsőnek, meg az AA-ból. Bár ez utóbbi manapság szinte már nem is számít semmit, teljesítmény változásban. (régebben ez nem így volt)
De ezt most általánosságban írtam, nem kifejezetten az Eternallal kapcsolatban.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Ghost of Tsushima - Nem kell PSN fiók a PC-s változat sztorijához
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Építő/felújító topik
- MG5 menetpróba
- Motoros topic
- Egér probléma
- Politika
- Honor Magic V2 - origami
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest