- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
atomeec
senior tag
Na igen, nem olyan mint igazából, ott sokkal kevesebb kuplung elég, hiába vettem lejjebb az érzékenységet, még így is sokat kell nyomni néha. Ablaktörlés nálam nem is működik, mondjuk nem is néztem mostanában mire is van állítva (de gondolom automata lenne, mert nem piszkáltam).
@Gomez86, köszi, remélem nem azért van mert baja lenne (ez ugye mágneses alapon van), egyedül Dirt Rally-ban vettem észre, de mind a kettőben, gondolom, mert itt elég sokat kell váltani (pálya autóknál nagy részben pillangó van csak, Assetto-ban használom régebbi autókkal, ott nincs gond, igaz, nem is bögyörgetem, csak a váltás erejéig)
Köszönöm srácok
[ Szerkesztve ]