- Milyen okostelefont vegyek?
- MWC 2024: Titkok, HMD, Barbie
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- DIGI Mobil
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
A játék 2011. május 24-én jelent meg pc-re, xbox 360-ra és playstation 3-ra.
A játékot a már jól ismert EGO motor hajtja, pc-n DirectX 11-gyel.
A játékban immár szerepel az időjárás (eső, hó és köd - ez csak a monte carloi rally pályákon) és éjszakai versenyek is.
Új menürendszer található a játékban.
A játékban megjelent a HardCore mód. A versenytípusoknál több info található.
A DiRT 2-höz képest itt most nem pénzért kapjuk az autókat, hanem, ahogy haladunk előre a single playerben, úgy érhető el egyre több csapat ajánlata és ezáltal az autók.
A visszajátszás videói közvetlenül a játékból feltölthetők YouTube-ra.
Rengeteg autótípust vonultat fel a játék, köztük a B kategóriás rally járgányokat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
polonic
félisten
-
ittakary
nagyúr
válasz alibaba78 #2904 üzenetére
Nem. Valóban szinte nincs különbség :/ A konzolok nagyon visszafogják a fejlődés ütemét... Ezekből a brutális VGA szörnyetegekből bőven 10x jobb grafikát ki lehetne hozni, de ugye a konzolban van a pénz...
Ja és azt imádom, hogy haveromat képtelen voltam meggyőzni afelől, hogy a PC-nek szebb a grafikája (max beállítások persze) mint a konzolnak. Szerinte a konzolok egyedüli feladata a játék, így azoknak szebb. Sőt ő még rajtad is túltesz: szerinte X360-on szebb volt a DiRT3 mint nálam DX11, ULTRA beállítások, 8xMSAA
[ Szerkesztve ]
-
bokrosolajos
őstag
válasz alibaba78 #2916 üzenetére
Ezzel nem értek egyet. Ha minden PC-re kiadott játékért fizetnének, akkor sem változna meg a fejlesztés menete. Nem készítenének két verziót ugyanabból a játékból, senki sem hülye, hogy dupla időt és energiát pazaroljon valamire.
Egyébként ha igaz lenen az állításod, és csak 20%-át fizetnék a PC-s játékoknak (ilyen aránnyal neki sem állnának, ezt mint fejlesztő mondom),de tegyük fel az állításod, még az is sokszorosa a piacon a konzolosok eladásainak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Parkside szerszám kibeszélő
- Toyota topik
- Építő/felújító topik
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Suzuki topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- EA Sports WRC '23
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- További aktív témák...