- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Yettel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Mobilarena
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
ferob
őstag
DIGI álláspontja a TopNET csomag emeléséről:
Azon TopNET előfizetők, akiknél műszakilag ez lehetséges, azok automatikusan átkerülnek DIGINet 200–as csomagba, azaz már az új csomag által biztosított megemelt sávszélességgel internetezhetnek.
Azon TopNET előfizetők, akiknél az átállás műszaki fejlesztés végrehajtása (eszköz cserék) nélkül nem lehetséges, maradnak az eredeti TopNET csomagban. Ezeknél az ügyfeleknél folyamatosan fogjuk fejleszteni a hálózatot és ennek megfelelően folyamatosan fognak átkerülni az új DIGINet 200 csomagba, melyről előzetesen tájékoztatni is fogjuk Őket. A fejlesztés az év végéig minden ilyen előfizetőnél megtörténik.Üdvözlettel:
DIGI[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
-
ferob
őstag
válasz Multibit #17729 üzenetére
Én is az 5GHz-es sávra adom le a voksom, minden eszközt így csatlakoztatok, sőt mivel a közelben senki se használja, ezért tökéletes bármire.
Sűrűn lakott részen eleve 5GHz nélkül már szinte semmit nem lehet használni vezeték nélkül vagy csak korlátozottan a magas szintű zaj miatt (pl. DLNA-t vagy WiDi-t el is lehet felejteni).
Az 5GHz kisebb hatótávolsága meg egy normális méretű házat figyelembe véve lényegtelen, de amennyiben valakinek villája van, akkor oda önmagában lehet kevés lesz egy eszköz az 5GHz-es sávval, de ugye akinek arra telik, annál egy plusz jelismétlő beszerzése se okozhat gondot.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz stanley00 #18114 üzenetére
A lépés kifejezetten profitorientált volt a Digi részéről, így kár azon fennakadni, hogy éppen melyik csomaggal mit tud nyújtani a gyakorlatban.
A fő cél az volt, hogy ahol lehet, ott még több ügyfelet szerezzen, figyelembe véve azt is, hogy nyáron jobban pörög az ingatlanpiac, az albérletekről nem is beszélve a közeledő új tanév kapcsán, ami esetleges plusz előfizetőket jelent, akár teljes egészében, akár másik szolgáltató ügyfeleinek megszerzésével, ha képes valami olyat nyújtani a szolgáltatási területén mind árban, mind pedig minőségben, amit a konkurencia jelenleg nem tud megtenni.
Ha a meglévő ügyfelek szemszögéből nézte volna a cég a dolgokat és előbb telepíti mindenhova a gigabites eszközöket, majd csak azt követően hajtja végre a módosításokat, akkor előrelépésre vagy fejlődésre lehetősége nem is lenne lehetősége, mert ez nem kis kiadást jelent és van olyan szolgáltatási terület, ahol erre valószínűleg nem is lesz szükség, ezért is lépték meg azt, hogy előbb vezették be az új csomagokat, aztán majd csak ezt követően cserélik a telepített eszközöket, hogy tudják biztosítani a 100Mbit fölötti sebességet is.
Minden máshoz, így ahhoz is, hogy a TopNET előfizetések feltöltési sebességét növeljék, míg a szükséges cserék lezajlanak, csak annyira van szükség, hogy elegen reklamáljanak a közösségi oldalakon és az ügyfélszolgálaton, mert akkor egy esetleges ÁSZF módosítással meg is lépik, mivel a letöltési sebesség módosítására is csak ezért került sor.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz zsolt501 #19828 üzenetére
Nekem pl. még az e-mail címem se tudják, hogy ilyesmiről értesítsenek, viszont tegnapelőtt délutánra ígérték, hogy kijönnek, de azóta se értek ide.
Nem meglepő módon az ügyfélszolgálat arról nem tud tájékoztatást adni, hogy ennek ellenére mikor jön ki a szerelő.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz zoli62 #19855 üzenetére
Ne problémázz már ezen, egyértelműen le lett írva, hogy már 2007-ben is cat5e kábelt használtak.
Azt konkrétan senki nem fogja tudni neked megmondani, hogy 100%-ra biztosan mindenhol ezt alkalmazták-e, de nagy valószínűséggel így történt.Ellenben minden szükséges feltételt biztosítaniuk kell, tehát amennyiben kell, akkor biztosítanak kábelt ugyanúgy, mint a telefonos előfizetők esetében is.
Furcsa is lenne, ha nem így történne, elvégre az ő érdekük is, hogy megfelelően működjön minden.[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
Nálam végre megjelent a szerelő és beraktak a házba egy gigás switch-et az 1000-es felfelé módosítás miatt, majd bedugta az általam behúzott cat6 lszh kábelem, amin semmilyen toldás nincs, szóval a sávszélességgel problémák nem lesznek.
Másnak nem ajánlom, hogy ilyesmivel próbálkozzon, mert kétlem, hogy elfogadják, nálam is speciális eset volt, mert a kezdetek óta előfizető vagyok és nálam külön úton van behúzva a kábel, mert akkor még rendesen kiépítve sem volt, viszont ebből fakadóan a házban történt bizonyos átalakítások miatt megsérült a régi kábel köpenye, ezért mindenképp cserélni kellett, így lett behúzva az új kábel.Külön telefon előfizetésem nincs, szóval ezzel sem kellett bajlódni, viszont megkérdeztem és azt mondta, hogy szinte esélytelen, hogy a telefon miatt plusz kábelt húzzanak be a meglévő mellé valakinek, mert ahhoz valami főnöknek rá kell bólintani, hogy ezt a szerelő megcsinálja, mivel most már a ZTE eszközöket biztosítják, ami minőségileg szerinte se a legjobb.
Akit érdekel, annak elmondom, hogy én személyesen voltam benn szerződést kötni és a szerelő egy felfelé módosítás papírt íratott alá velem, amikor kijött, de ezt leszámítva semmi nem történt, így végeztünk 3-4 perc alatt.
-
ferob
őstag
Sima HDD-re nem tudom kipróbálni, mert nincs, két SSD-t használok.
Torrenten is próbáltam letölteni, de azzal sajnos még sok lehetőségem nem volt próbálkozni, mert a vége felé már eléggé ugrál a sebesség, de feltételezem, hogy ez a feltöltők miatt van, de majd megpróbálkozom valami friss népszerű torrenttel, ha lesz.
-
ferob
őstag
-
ferob
őstag
Valaki vállalkozó szellemű, aki rendelkezik a ZTE ZXHN H298N eszközzel, megpróbálná a webes felületre való belépés után, hogy ki tudja-e menteni a beállításokat az alábbi linken keresztül?
http://192.168.1.1/manager_dev_config_t.gch
Ha igen, akkor a PPPoE kapcsolat adatainak kitörlése, majd az úgy elvégzett mentés után legyen kedves privátban az exportált config.bin fájlt elküldeni, a VoIP beállítások és az adminisztrátori hozzáférés kinyerésének érdekében.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz Gejza1981 #22292 üzenetére
Kár, viszont ha te vagy valaki más, aki tudja, hogy mi az a telnet, az akkor megpróbálhatná, hogy engedélyezve van-e (root/root), mert elképzelhető, hogy nincs letiltva.
Kell egy PuTTY, beírni az eszköz címét, ami a 192.168.1.1, majd a telnet mellé tenni a jelölést és kapcsolódás.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz Tournament #22373 üzenetére
Az ingatlan-nyilvántartási tulajdoni lapról kérjen ki egy másolatot a járási földhivatalban, aminek a díja 6250 forint, majd ezt csatolva, tértivevényes hivatalos levél formájában kérje a DIGI-t, hogy vizsgálja ki az ügyet és erről tájékoztassa, valamint a felmerült költségeket térítse meg, mivel az ő hibáján kívüli körülményekről van szó.
Ügyfélszolgálaton nem is érdemes ezzel próbálkozni, mert jobb, ha ennek konkrét nyoma van és utána is járnak, mert az egyáltalán nem normális, hogy valaki más adatival vesz igénybe egy szolgáltatást, ami valójában az adott címen ki sincs építve.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz Tournament #22376 üzenetére
Élő szolgáltatást említettél, ahhoz meg ki kell menni a szerelőnek, míg te azt mondtad, hogy ott nincs kiépítve, tehát nem értem, hogy milyen online szerződéskötésről beszélsz.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz Tournament #22378 üzenetére
Viszont azt írtad az előbb, amit már kitöröltél, hogy biztos valaki szórakozott és online kötött szerződést csak úgy arra a címre, de azt értsed meg, hogy ettől még nem lesz élő szolgáltatás sehol.
Egyszerűen tegye meg az előbb említett szükséges lépéseket és a többi majd alakul.
-
ferob
őstag
válasz zoltan6 #22866 üzenetére
Nem lehet, mivel a szolgáltató egyszerre csak egy aktív kapcsolatot enged és a ZTE router beállítási lehetőségei korlátozva vannak, szóval vagy használod telefon nélkül a saját eszközöddel, vagy ha kell a telefon, de mindenképp a sajátodra akarsz kapcsolódni valamilyen okból (pl. 5GHz WiFi), akkor azt tudod tenni, hogy csatlakoztatod a meglévőt a ZTE routerhez.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz szili.tamas1 #23061 üzenetére
Mondjuk azt nem értem, hogy azért, mert resetelted a ZTE routert, attól közvetlenül bármilyen más eszközzel miért ne tudnál csatlakozni a meglévő adatokkal.
De ha már így sikerült gyári beállításokra visszaállítanod a ZTE-t, akkor megpróbálhatnál belépni az alapértelmezett admin hozzáféréssel, hogy megnézd milyen beállítási lehetőségek lennének elérhetőek, ha a DIGI-s beállítás után tudnánk a hozzáférés jelszavát.
Ezt követően, ha segíteni akarod a többi fórumozót, akkor esetleg felrakhatnál a gépedre valamilyen programot, ami tárolja a leütött billentyűket, még mielőtt kimegy egy szerelő, hogy esetleg utána megtudjuk a módosított admin hozzáféréshez szükséges bejelentkezési adatokat, hogy majd ezt követően ki tudjuk nyerni a telefonhoz szükséges beállításokat is, így utána, aki nem akarná, nem lenne neki kötelező, hogy a biztosított ZTE routert használja, mert meglenne minden, ami szükséges.
Esetleg azt is megpróbálhatod, hogy a ZTE eszközre belépve az alapértelmezett admin hozzáféréssel, beállítod a PPPoE kapcsolatot és ha sikerülne csatlakozni, akkor lehet, hogy automatikusan letöltődne a telefonhoz szükséges beállítás, bár erre igen kis esély van.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz Gejza1981 #23071 üzenetére
Mert így egyszerűbb volt, hogy kiadják az előre konfigurált eszközöket, de persze mindennek van hátulütője.
Viszont idővel kikerülnek úgyis a VoIP beállítások, mert pl. Romániában már van a DIGI-nek a három nagyobb telefonos platformra elérhető VoIP szoftvere, olyan amilyet nemrég a UPC vezetett be a telefonos előfizetéseire. -
ferob
őstag
válasz stanley00 #23100 üzenetére
Ez úgy működik, hogy a szerelő a zárt vonalon lejelenti a munkalap alapján, hogy elvégezték a dolgukat és lezárja, ezt követően a rendszer feldolgozza és hivatalosan este 9-ig történik meg a csomag módosítása.
A másik eset, amikor a szerelő közvetlen telefonál be a módosítás miatt, de általában annyi dolguk van, hogy erre az egész módosításra akkor kerül sor, amikor már elmentek.
Mondanám, hogy az Ügyfélkapun nézzed, mert amikor ott megváltozik a csomag, akkor már elérhető a nagyobb sebesség, de már egy ideje most nem működik az ügyfélkapu, így marad az, hogy várnod kell.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz stanley00 #23108 üzenetére
Ha betelefonálsz, akkor pontosan ezt fogják mondani neked, mondjuk akivel beszélnél az ebben úgyse fog tudni közvetlen segíteni, de ha attól megnyugszol, akkor nyugodtan hívd fel őket.
Maximum elmondja, hogy nála már látszik az új csomag, ha nem, akkor meg a szerelő hibázott, mert még nem jelentette le a rendszerben a munkát.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz stanley00 #23115 üzenetére
Van egy zárt vonal, amit felhív a szerelő és a menün végigzongorázva, teljesen úgy mint a mezei halandóknak a 1272-nél, le tudja zárni a munkalapot, de amíg ez nem történik meg, addig maximum arról egyeztetett a központtal, hogy látják-e már a házban bekötött eszközt.
De végül sikerült elintézni a dolgot? Mert arról nem írtál, hogy mi lett az eredmény.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz StarKiller89 #23130 üzenetére
Valószínűleg a következő hónap elejétől már a másik csomaggal veheted igénybe a szolgáltatást.
-
ferob
őstag
válasz szili.tamas1 #23148 üzenetére
Hiába jelented be, mert a router maximális vezeték nélküli teljesítménye adott, azon változtatni nem tudnak még akkor se, ha kimennek.
Inkább nézd meg egy programmal (pl. inSSIDer), hogy melyik csatorna nincs annyira leterhelve, majd állítsd át arra a beállításokban, így mindenképp javul majd valamennyit. -
ferob
őstag
válasz poli27 #23159 üzenetére
Tegnap volt itt valaki, aki resetelte és mint látod, elmondása szerint utána nem volt neki elérhető semmi, bár ez számomra hihetetlen, hogy utána közvetlenül a géppel sem, főleg így.
Úgyhogy azóta sem derült ki, hogy valóban minden beállítást töröl-e a reset, de majd ha lesz még más, aki megpróbálja, akkor kiderül.
-
ferob
őstag
válasz Garold #23166 üzenetére
Romániában már bevezették és külön alkalmazást is csináltak neki, szóval csak idő kérdése, hogy ide is eljusson.
Már a UPC is bevezette és talán végre ezzel a megoldással, ha egyre több szolgáltatónál elérhetővé válik, akkor kicsit gátat szabhatnak a határtalan pofátlanságnak, amit az itthoni mobilos szolgáltatók művelnek, persze addig, amíg le nem korlátozzák az ilyen dolgokat is a saját hálózatukon. -
ferob
őstag
válasz DonDragonka #23168 üzenetére
Az, hogy ez a legjobb megoldás-e, az azon is múlik, hogy kinek a szempontjából, mert van olyan felhasználó, akinek ez jobb megoldás, van akinek nem, de a szolgáltató szempontjából egyszerűbb telefonos végpontonként egy-egy ilyen eszközt biztosítani, mivel így az FTTB területeken a lépcsőházi eszközökből is adott esetben elég kevesebb, főleg ha azt vesszük figyelembe, hogy a sávszélesség emelése után szinte mindenkinek plusz egy kábelt kéne behúzni a teljes sebesség biztosíthatósága érdekében, ami pontosan kétszer annyi szabad portot igényelne az adott épületben, ami a legtöbb esetben csak plusz eszköz telepítésével lenne elérhető.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
A szolgáltató már egy ideje egyszerre csak egy aktív kapcsolatot enged, így semmi hasonló dolog nem fog működni.
Azoknak meg, akik bármilyen nem gyári firmware-rel próbálkoznának valamit megvalósítani, felhívnám a figyelmüket, hogy még a legjobb routerek sem tudnak 200-300 megabit fölötti sebességet elérni a hardveres NAT támogatásának hiányában, így gyakorlatilag az új csomagokat ki sem lehet majd használni, ezért jelenleg az egyetlen járható út az, ha valaki használja a biztosított ZTE eszközt, ami teljesen megfelelő a gigabites kapcsolathoz is, valamint ha közben mégis szüksége van a meglévő routere tudására (pl. 5GHz WiFi), akkor maximum utána tudja kötni, de jelenleg ennyi.
További lehetőségek akkor lesznek elérhetőek, ha majd nyilvánosságra kerül minden szükséges SIP beállítás.
-
ferob
őstag
válasz Gejza1981 #23238 üzenetére
Főleg, ha valaki tudja, hogy ennek az egésznek mi az oka, de ezt leszámítva is a fele hülyeség annak, amit a cikkben írnak, mert a Cisco többnyire üzleti előfizetőknek jár, de márka ide van oda, az összes eszköz, amit adnak, elég rosszul működik, mint router, és a csere csak azokat érinti, akik régebbi ED2 eszközzel rendelkeznek.
Az ugye alapban milyen, hogy pénzt kértek még a WiFi hozzáférésért is, de az meg főleg milyen, hogy mivel most rá vannak kényszerülve az eszközcserékre, mert áttérnek az EuroDOCSIS 2.0 szabványról az EuroDOCSIS 3.0-ra, ami miatt muszáj volt ezt meglépniük, ezért az egészet úgy harangozzák be, hogy ők mekkora jót tesznek az emberekkel, mert ingyen kapnak WiFi hozzáférést.
Arról nem is beszélve, hogy elhúzzák a mézes madzagot azzal, hogy ha kicseréled a megadott időpontig, akkor aktiválják a nagyobb csomagot, hogy 1 hónapig használhassa az ember, aztán majd jól hozzászokik mindenki, így majd jól előfizet több pénzért.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz Vakegérke #23264 üzenetére
Én a kezdetek óta előfizető vagyok, ami nem kis idő, és ez alatt soha nem volt problémám a DIGI-vel, sőt soha nem is volt kimaradás, de még csak egy órára sem.
Anno a szerelő, aki jött kiépíteni és elvezetni a kábelt, megcsinálta a dolgokat úgy, ahogy kértem és most pár hete a gigabites módosítás miatt is aki jött, teljesen normális volt és még a kérdéseimre is válaszolt az új dolgokkal kapcsolatban.
Sőt mióta bármilyen szolgáltatást használok a mindennapokban, az első olyan szolgáltató, aki soha nem keresett meg se telefonon, se írásban mindenféle drágább ajánlatokkal, amivel látszólag jobban járnék. -
ferob
őstag
válasz szili.tamas1 #23293 üzenetére
Mert te reset után megpróbáltál belépni az admin hozzáféréssel?
Ha valaki úgy lép be, akkor az összes beállítás állítható lesz. -
ferob
őstag
válasz szili.tamas1 #23295 üzenetére
Hogyne lenne ismert, reset után az alapértelmezett adminisztrátori felhasználónév és jelszó lesz az, de ezt le is írtam neked, amikor beírtad, hogy reseteltél, csak nem próbáltad ki.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- Politika
- Kupon kunyeráló
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PlayStation 5
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...