Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kevinium

    aktív tag

    válasz Gejza1981 #39972 üzenetére

    hiszen digi üzleti érdek az, hogy minél több és minél magasabb árú csomagot értékesítsen
    Kivéve ha nem. Rengeteg féle vállalati stratégia van. Ebből az említett "lefölöző", minél többet minél drágábban, csak az egyik.
    Előtte piacot kell nyerni. Tehát el kell érni, hogy minél nagyobb legyen a piaci részesedése, kiszorítsa a versenytársakat, és ha elég erős (van elég tőkéje) csődbe is vigye őket, hiszen utána monopolhelyzetbe kerül, sokkal nagyobb piaci részesedése van, és akkor átválthat "lefölöző" módra... :DDD
    Ezt a legkönnyebben úgy lehet elérni ha a konkurencia alá teszi az árakat. Nem kicsivel, így növelve a motivációt, hogy csatlakozzanak hozzá. Így lehet piacot nyerni.

    de változásnak igen kicsi a valószínűsége
    Csak a változás állandó, még ha nem is látjuk mindig. (Csak viccelődöm)

    az meg, hogy jelenleg néhányan visszaváltanak belefér a hosszú távú tervekbe...
    Teljesen egyetértek.

Új hozzászólás Aktív témák