- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Google Pixel 3 - egyszerűen nagyszerű
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik! Ha más, de hasonló nevű szolgáltatásról szeretnél kérdezni, kérjük használd a megfelelő fórumot:
Digi Internet
Digi Mobil
Műholdas (tányéros, DVB-S) digiTV
Digitális Földfelszíni televízió (Mindig TV, DVB-T)
Új hozzászólás Aktív témák
-
cantus
tag
Megkérdeztem a DIGIT, hogy most akkor én lehetek-e okos, mert bár mindenre elő vagyok fizetve, de spórolnék. Erre a válasz:
Rendszerünk információi szerint az XY szerződésre vonatkozóan mindhárom szolgáltatás (Digi-Mini, TopNet, Digifon) számlázásra kerül, ezáltal nem vehető igénybe meglévő ügyfeleink részére az Okos csomag. Lehetőség van az egyik szolgáltatás felmondására és 3 hónap után ismételt megrendelés után szerződést kötni az akciós ajánlatra.Nekik az miért jó, ha felmondok valamit 3 hónapra, majd olcsóbban újra megkötöm? Minek ez a cirkusz, így 3 hónapig nem látnak tőlem pénzt. Hihetetlen idióták megint.
-
cantus
tag
válasz Optika01 #21314 üzenetére
Persze meglévő ügyfeleknek is, de ahelyett hogy rögtön megírnánk a papírt a számukra előnyös 2 évről inkább bohóckodjak velük és mondjam le a telefont várjak 3 hónapot majd megint menjek be és írjam alá az okos csomagjukat. De azért a Te történeted reményt ad, hátha nem szórakoznak velem ennyit.
-
-
cantus
tag
Tegnap délután felhívtak a minőségbiztosítási csapatuktól, hogy lehetnék okos. Úgyhogy telefonon meg is kötöttem 2 évre. Úgy tűnik tényleg felhívogatják azokat, akik lemondják a csomagjukat.
A telefonba azt mondta mostantól már aktív is a dolog, ugyanakkor a tévémben még mindig csak a mini csomag csatornái mennek, hiába frissítettem rá ma reggel. Lehet teljesen új keresést kellene kérni? -
cantus
tag
válasz zsolt501 #21656 üzenetére
Szia!
Szegedi vagyok és digis, de nekem ma reggel nem jött be semmi a Philips tévémen. Lehet, hogy frissítést kéne kérnem manuálisan? Újratelepíteni a csatornákat semmikép se akarom, mert a sorrend beállítása egy fél délután. Biztos ez az okt. 25-ei kavarás az oka.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
1. Olvasd el a téma összefoglalót!
2. Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik. Nem a műholdassal és nem az internet szolgáltatással.
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
- Asus ROG Phone 6 - Limited Batman Edition / BONTATLAN - 3 év gari
- Huawei Matebook D14 i5-11.gen/16GB DDR4/512GB PCIe SSD/14" Full HD IPS/Gar.:2025.10
- Rog 4070 Ti //KERESEM!!//
- Binepad BN006, programozható, mechanikus macropad, low profile Kailh Choc v1 Red switchek
- CoolerMaster ControlPad, programozható, mechanikus macropad, Gateron Red switchek