Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #20221952

    törölt tag

    válasz Watt25 #50450 üzenetére

    Előbb is írtam, hogy nem értek hozzá, de amit tapasztalok, azt megosztom másokkal, szerintem erre való az a felület.

    Nem tudom, hogy milyen irreális elvárásokra gondolsz, de ha abból indulok ki, hogy nekem, mint előfizetőnek mik lehetnek a szolgáltatással kapcsolatos elvárásaim, akkor az én esetben például az, hogy a szolgáltató ne mondja azt nekem a szerződéskötés után több héttel, hogy csak úgy tudta a szolgáltatásba bekötni az ingatlant, hogy a szolgáltatás rendelkezésre állását az időjárás jelentősen befolyásolja, valamint a bekötéskor is meglévő - szerinte zavaró - környezeti akadályokról nem tájékoztatja leendő előfizetőjét, az akadályok
    elhárítását ne hárítsa az előfizetőre, a felmerülő hibák esetén ne hárítson azzal, hogy előfizetői eszköz esetén az előfizető eszköze a hiba okozója, szolgáltatói eszköz esetén pedig ez még belefér a rendelkezésre állás tűréshatárába.

    És igen, az sem vigasztal, ha azt hallom, hogy de a másik, harmadik, negyedik még ennél is rosszabb, mert ettől nem lesz megoldva a helyzet.

Új hozzászólás Aktív témák