- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Mobilarena
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mikromanus
veterán
Ha az adatlap százalék védelmei érdekelnek, akkro szerintem abban a dodge nincs benne, csak azok az állandó védelmek, amiket megkap minden kaszt (tehát a 30% dam csökkentés sincs benne amit a monk és a barbár kap).
A kalkulációnál régebben azt hiszem 60-as szintű ellenfelekkel számol. MP szint beállítás esetén minden monster 63-as szintű, így picit kevesebb a védelem valójában (már ha nem módosították ezt már erre).
A védelmek így működnek:
- barbár és monk 30% dam csökkentés: minden sebzésre érvényesül.
- armor védelme: minden támadástipusnál érvényesül
- resist: csak az adott tipusú támadás ellen véd (All resist mind a négy elemi és a fizikális támadásra is, az egyedi resistek csak arra az egy elemre, vagy a fizikai támadásra. Nem számool külön all resistet és egyedi resistet. Az all resist hozzáadódik resist számításnál az adott tipusú egyedi resisthez. Nem szorzatként számol)
- dodge: csak melee és ranged támadásokra hat. Elemi támadásoknál is csak az ilyen jellegűekre. Véd a fire chain, az elektromos kisülések és a jégkockák ellen. Valójában nem százalékos védelem ez. VAgy semmit se sebződsz, vagy benyeled egészben (azaz a többi resist érvényesül).
- block/pajzs védelme: ha betalál egy támadás, akkor az adott block% alapján számolódik, hogy véd-e a pajzs. Ha véd, akkor a pajzs védőértéke csökkenti a bekapott sebzést. A teljes védelmen átjutott sebzést szedi le és nem előtte számol.A védelmek számításánál a támadástipusra érvényesülő különféle védelmek szorzata lesz a valós védelem/sebzéscsökkentés. Valahogy így:
bekapott sebzés = teljes sebzés*(1- monk/barbár bónusz)(1-resist sebzéscsökkentés)(1-armor sebzéscsökkentés)(1-egyéb sebzéscsökkentés)
Az egyéb alatt számít bele a melee, a ranged és az elite dam reduction. Ha skillből van sebzéscsökkentés, akkro az is hasonló logika alapján számolódik. A teljes védelem % meg ilyesmi lehet: (1-sebzéscsökkentők szorzata)*100 már ha %-ban akarod megkapni. A sebzéscsökkentők meg a fenti szorzat csak a sebzést nem számolod bele, mert nem pontot, hanem százalékot/arányt akarod nlzni.Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Stellar Blade
- Tőzsde és gazdaság
- Napelem
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...