Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SzaboZE

    addikt

    válasz fwgoze #8405 üzenetére

    Én nem tudok ilyenről, hogy garanciális hiba lenne egy billentyűzet kopás. Ha a DELL erről külön nyilatkozatot adott, hogy széria probléma és cserélni kell garanciában, akkor más a helyzet. Ez így van más területen is, mint ahogy pl egy autó kormányát sem lehet garanciálisan lecseréltetni mert kopott. Ha egy alkatrészt kicserélünk garanciában, akkor a régit értelemszerűen vissza kell küldenünk a dellnek. Csak akkor lehet megtartani a régi alkatrészt, ha az újat kifizeti az ügyfél. Nekünk létezik extra garanciánk is (ha pl leejtik a gépet és összetörik, akkor is garanciálisan cseréljük az alkatrészeket), de abban a szerződésben is benne van, hogy a használat során kialakuló kopások nem tartoznak garanciális körbe. Egyéként én személyesen még nem találkoztam kopott billentyűzetű XPS-sel. Ez akár azért is lehet, mert még újak és nincs velük egyéb gond.

    Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

Új hozzászólás Aktív témák