- Drágább lett a Pixel 8a
- iPhone topik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Netfone
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- MG5 menetpróba
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
MG5 menetpróba
ma Elektromos, kombi és most már elég jó áron van, de nem egy friss konstrukció. Vajon megéri?
Új hozzászólás Aktív témák
-
ArrayOfLilly
aktív tag
válasz catty21 #10146 üzenetére
Esetleg ne abba a szervizbe vidd, hívd fel a Dell Hungary-t, mondd el a tapasztalatodat - természetesen "ésszel": nem a szervizeseket sározva, hanem azt mondd tényszerűen, hogy nem volt rá két óra, hogy kipróbáld, amikor hazavitted, és akkor jelentkezik a dolog. Mit tudsz csinálni? Ha azt mondják, vidd oda vissza, akkor elmondhatod, hogy nincsen rád két óra.
De arra vigyázz, hogy ne szapuld a szervizt, tapasztalataim szerint az ilyesmi nem tesz jót az érdekérvényesítésednek.
Ne add fel, csak legyél kemény és nagyon diplomatikus: lássák, hogy a) nem fognak lerázni, b) nem vagy ellenséges ill. utalgass rá esetleg, hogy az unokaöcsédnek - még jobb: a cégednek - is vennél gépet vagy monitort (valami jó drága dolgot), csak most kicsit elbizonytalanodtál... Ne nagyon átlátszóan csináld, csak utalj rá, elejtett félmondat szintjén.
Ez a szervizeseket nem fogja meghatni, de az ügyfélszolgálatosokra hathat - amikor a képernyő-problémám miatt felvettem velük a kapcsolatot, el akartak nekem adni egy monitort...
Az a helyzet, hogy a Dell szervizelése nagyon korrekt, de emberek intézik...
Dell Hungary elérhetőség: 06 80 016 157
ps. egyszer jártam ám ugyanígy a pcland-dal, náluk egy tepsi almáspite felajánlása után sikerült elérni, hogy legalább én hagy maradjak bent a szervizben és én hagy próbáljam ki, hogy mi a baj - itthon nem volt cserealkatrészem. Pitét nem kellett végül sütni, de felfogták, hogy nem fognak lerázni - ezek után nagyon klassz és hatékony délután volt. Az ajánlott módszer itt is hasonló: ne hagyd magad lerázni.
[ Szerkesztve ]
http://www.arrayoflilly.com
Új hozzászólás Aktív témák
- X1 Nano Gen 1 13" 2K IPS i5-1130G7 16GB 256GB NVMe magyar vbill ujjolv IR kam gar
- Dell Latitude 7300 27% 13.3" FHD IPS i5-8265U 16GB 256GB NVMe gar
- ThinkPad T15 Gen 2i 27% 15.6" FHD IPS i7-1165G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- HP Elitebook 850 G3 (6.gen i7, 256 ssd, 8 GB, FHD) AkciÓÓ!
- HP Probook 450 G3 (6.gen i5, 256 ssd, 8 GB, FHD) AkciÓÓ!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen