Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • S e t h

    nagyúr

    Pár szó ismét a játékról.
    Lassan a survival módban is a játék végére érek, egészen egyszerűen nincs más játék, amivel most szívesebben játszanék, viszont most már jobban figyelek a hibákra és érzékenyebben is érintenek.


    Kezdjük azzal, hogy az első végigjátszás után már annyira rutinszerűen megy minden, hogy a zombik jóval kevesebb veszélyt jelentenek, ami viszont eddig a játék alapvető élményét adta, fostam tőlük az első alkalommal, most amolyan rutinszerű feladat az elpusztításuk, ami viszont felvet bizonyos kérdéseket.

    Az odáig rendben van, hogy megszoktam a félelmet, de a survival módnak nem az lenne a lényege, hogy extra kihívást adjon? Mert az itt nincs, ez a játék még hard módban is könnyű, a survival alapján meg csak azt látom, hogy a Bend Studionak halvány gőze sem volt, hogy mi a francot kellett volna csinálni a játékkal, hogy nehezebb legyen.

    A zombik most 2 ütésből ölnek, nagyszerű, de hozzám sem tudnak nyúlni, ergo ezt nem nagyon számítom nehezítésnek. Az útonállók érdekesebbek, mert amikor meglepnek, akkor bizony jóval nagyobb a halálozási arány, főleg amikor drótkötelet feszítenek az út fölé. Ott amikor a motorról leesel, jó eséllyel ott is maradsz, mert mire felkelnél, addigra megöltek.


    A fast travel megszüntetése nálam szintén nem survival, hanem kibaxás. Ettől nem lesz nehezebb a játék, csak hosszabb, mert nem fogom azzal tölteni a játékidőt, hogy folyamatosan nyersanyagokat farmolok a térképen a hordák legyőzéséhez. Most nem is foglalkozom a hordákkal, nincs értelme, túl sok motorozgatás lenne a sok napalmot, molotovot, csőbombát összeszedni.

    Bugok. Egész egyszerűen félelmetes, hogy jönnek ki a 20 gigás patchek és közben game breaker bugok maradnak a játékban, benőtt bejáratú barlangok, szótlanul álldogáló npc-k stb. Sokszor a játékból kell kilépni és újra be, hogy tudjuk folytatni az adott küldetést. Engem nem zavart eddig, hogy textúrák tűntek el, ami alá Deacon a motorral beesett, vagy szállt a levegőben, de amikor a játék nem vihető tovább missionok hibái miatt, az bosszantó.a A frame droppokat inkább nem is említem, pedig nem slimen nyomom, elképzelésem sincs ők mennyit szívhatnak.

    De gondolom a bend studios fiúknak nincs rá idejük, hogy a hibákat javítsák mert a cselendzseken dolgoznak, amelyek önmagában nézve is kiábrándítóak számomra. Egy tartalom orientált játékban rangsoron alapuló darálást megvalósítani számomra csalódás. Gondolom a játék története a második részben fog folytatódni, de a cselendzseket dlc-ként aposztrofálni egy ilyen játékban pofátlanság.


    De játszok vele, mert élvezem. Élvezem a szabadságot, a menekülést a hordák elől, avagy lenyomni ha az utamba kerülnek, segíteni másoknak a túlélésben, számomra ez egyfajta Last of us 1,5. rész.

    This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

Új hozzászólás Aktív témák