Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Brain75

    senior tag

    válasz Lacika2013 #149 üzenetére

    Nekem is munkára kellett volna és én is a tuti biztos 100% miatt adtam el a régit. Én is 3 hétig vártam rá, közben sok pénztől estem el , mert nem tudtam amegrendelőknek teljesíteni. Aztán már nem érdekelt a dolog vettem egy notit és megírtam neki hogy nem tudok tovább várni. Volt sok telefon, meg sms, meg privát üzenet, mindig sajnos azt volt a válasz hogy holnap, pénteken pedig hogy hétfőn. Én visszakaptam a pénzem, remélem mindenki így lesz vele.

    /LOGITECH Kormány, Játékvezérlő, Hangfal, Egér, Billentyűzet, Dell, Toshiba, Fujitsu, Acer notebookok és minden egyéb elektronikai termék szakszerű, gyors JAVÍTÁSÁT vállalom/

  • dallasR

    csendes tag

    válasz Lacika2013 #206 üzenetére

    Ennyi rosszmájú embert, ezekkel az elvont elméleteikkel aminek semmi köze a valósághoz csak és kizárólag az embereket hergelésére szolgál. De ha ennyire tudni szeretnéd, semmi gond (bár magyarázattal nem tartozom feléd) tudod miből van pénzünk még mindig? abból hogy folyamatosan kérjük vissza és sztornózzuk a megrendeléseinket, hogy továbbra is teljesíteni tudjuk a visszafizetéseket. Mert igen, sajnos a kettő együtt már nem megy.

    De ha oda kerül a sor nyugodtan hátradőlve bemutatjuk, hogy minden megrendelésünk valós, de sajnos felénk is csak nagy ígéretekkel teli volt.

    Túlvállaltuk magunkat? igen, de ez már a mi hibánk és továbbra is azon vagyunk, hogy mindenki megkapja amit szeretne (és ahogy olvasható, ez szinte naponta megtörténik) és még mindig köszönjük azok türelmét akik várnak.

    [ Szerkesztve ]

    Elérhetőségeink: email: info@techzen.hu vagy privát üzenet itt az oldalon.

Új hozzászólás Aktív témák