Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SaNyEe

    aktív tag

    válasz Vesztor87 #65 üzenetére

    Rövid a váltóáttételezése, jól megy. 0 - 100 egyébként számít valahol a katalógusokon kívül? :DDD
    Kb egy ezrest ejt a fordulatból váltásonként 2-3-4 fokoztatokban.

    Ha azt akarod menjen tartsd 3000 - 6200 között a fordulatszámot.
    1 fővel megy, 2 fővel még megy, 2 fővel csomagokkal és akármilyen nagyobb súllyal nem megy.

    Autópályán 110-ről még lehet vele előzést (és nem kikerülést) kezdeni.
    Főútvonalon 80-120-at is lehet vele 3. fokozatban normálisan csinálni, hogy megelőzz lassabb járműveket.

    Nyilván ha gyorsulgatni akarsz akkor rossz autót nézel és arra az astra se jó.

    6 liter környékén eljárhatsz vele, ha 100km-ből úgy 20km-t tolod :DDD
    Egyébként az ilyen extrém spórolgatósok a megtakarított züzemanyagot szépen leadózzák a szervízben.

    Én 1 tankolás erejéig próbáltam spórolósan menni, nem küldtem a fordulatszámot 2000 fölé. Azon túl, hogy úti akadály voltam egy csomó szutyok lerakódott a kipufogóban lévő szondára és össze-vissza kezdett rángatni a gép gázadáskor. Előzésnél kifejezetten poén volt ...

    Aztán úgy 70km-n keresztül közúton nem váltottam 3. fokozat fölé és a hiba megszűnt.

    Nem szoktam 3000 alatt elváltani, bemelegedés után úgy 3500-4000 körül váltok felfelé. Így haladok is, nem is zabál (magához képest) és a szervízes koma se akarja a kipufogóban lógó érzékelőket kicserélgetni :DDD

    [ Szerkesztve ]

    -- end of transmission --

Új hozzászólás Aktív témák