Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • F-ECT$

    titán

    válasz Amur #1728 üzenetére

    Szóval lehet nem szándékosan ismétel a matchmaking deckeket, mert logikát én sem látok miért tenné a supercell, de valami van a kódban ami miatt ez elég gyakran előfordul.
    Az bőven lehet, hogy a "random" rosszul van leprogramozva.

    Ha már itt tartunk: nem állítom 100%-ra, hogy a Supercell nem nyúl bele direkt az MM-be (hiszen profit orientált cég, ha valahol lát még 0.5% növekedési lehetőséget a bevételek terén, akkor meg fogja lépni, ha a fejlesztés költsége ennél kisebb), én azt próbálom hangsúlyozni, hogy az MM befolyásolása nem igazán éri meg, illetve marginális a játék üzleti modelljéhez képest. Sokkal nagyobb "trógerség", hogy egy f2p játék esetén ha fizetnél is érte, akkor több ezer dollárt kellene kicsengetned azért, hogy elérd a játék teljes tartalmát (azaz minden lap maxos), mennyire vicces ehhez képet a régi játékok 60$-os ára...

    De tegyük fel, hogy a Supercell ír egy szuper MM-et, ami titokban marad és arra jó, hogy ha túl sokat nyersz, akkor rád küldi a lose szériát. Mit nyer vele? A lapjaid szintje alapján mondjuk 3000 trophy környékére tudsz eljutni. Véletlenül felmész 3200-ra. Ha nem csinálnak semmit, akkor úgyis jönnek majd az erősebb lapos ellenfelek és szép lassan visszaesel 3000 környékére. Ez a csalós MM max annyit tudna, hogy előbb történjen meg ez, de a végeredmény úgyis ugyanaz: vagy megelégszel a jelenlegi szinteddel, vagy sok játékkal / pénz beleölésével emelsz a lapjaid szintjén.

    Viszont ha kiderül, hogy csal az MM-mel, akkor ennek a játéknak, a többi jelenlegi és a jövőbeli játékainak a bevételeit is veszélyezteti mindezt úgy, hogy meglátásom szerint a csalós MM alig hoz többlet bevételt.

    Dive ever, work never.

Új hozzászólás Aktív témák