Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Spizzi

    tag

    válasz bager13 #11149 üzenetére

    Persze, de pontosan ez a probléma.

    Vegyünk alapul 20 perc gameplay-t.

    Válasszuk mondjuk a TDM-et. Elindítjuk a meccskeresést, talál meccset, töltőképernyő, elindul a meccs: ez kb. 1.5 perc. Ezután a meccs tart 5 percig, és a végén last kill cam, nem tudsz kilépni még stb. kb. +30 sec időpocsékolás = össz. 2 perc semmittevés / meccs.

    Tehát: 2+5 / 2+5 / 2+5: már meg is van a bruttó 20 perc bőven, de ebből nettó 15 perc csak a "hasznos idő" amire bármiféle jutalmat ad a játék.

    Ezzel szemben a DMZ-be bemész, ugyanúgy megvan a másfél-két perc betöltés de utána 20-25 perc tiszta gameplay következik. Magyarán 20 percnek max a 10%-a veszik kárba, nem a 30-40%-a.

    És akkor még csak a BP XP-ről beszéltünk, hagyományos prestige XP-ről inkább nem is érdemes, mikor Vondelen egy átlag kör alatt 100-150 AI killem van és mindegyikre jár a full 100XP jutalom. 100-150 player kill nekem max 4-5-6 TDM alkalmával HA összegyűlik, persze biztos vannak tőlem ügyesebb játékosok de az rajtam nem segít. Kinyitsz egy Stronghold-ot +250, Fortress +500, POI felfedezés egyesével +250 (egy meccs alatt pl. Vondelen simán belehet járni az egészet és van vagy 10 db POI), ládanyitogatások +100/db stbstbstb...

    Szóval szerintem a korrekt jutalmazási rendszer az lenne, hogy hagyományos multiba lenne egy örökös 1.5 XP szorzó mindenre, prestige-hez és BP-hez is. Kb. úgy tudna egálban maradni a multiplayerbe bruttó belefektetett idő a Warzone-al szemben.

Új hozzászólás Aktív témák