- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Motorola Edge 30 Ultra - a 200 megapixeles kérdés
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Két hét múlva Samsung Galaxy Unpacked
ma A dátum július 10. A nagyszabású bemutatón hét terméket várunk, köztük az új hajlítható modelleket és a Galaxy Ring okosgyűrűt.
-
Ősszel jönnek a Toshiba új, vállalati szegmensbe szánt merevlemezei
ph A kritikus üzleti applikációkhoz gyártott, CMR-es adattárak kétféle interfésszel vásárolhatók majd meg, és 10 TB-ig fedik le az igényeket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
DeFranco #94181 üzenetére
Legombolt rendesen akkor.
Engem is egyszer egy hiéna... azóta inkább hívok telón taxit akkor is ha ott áll mellettem az üres cab.
Ez a sofőrszolgálat jópofa amúgy. Mondjuk tuti nem engedném h vezesse egy idegen a kocsim de más autóját úgy rakja kilincsre ahogy akarja.
mod:
Passz, mivel az ő autója volt nem figyeltem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Azt jól látom, hogy MurdR vett egy merdzsót?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Ace owner #94227 üzenetére
Ez az M2 story...
Ez globális szintű probléma itthon hogy nem tudnak kommunikálni, ha igen akkor is szarul. Nem tudom a komm szakembereket honnan lövik de hogy a 2-sel végzettek közül az 1000%.
Azt mondák elsőre levél volt a sínen azért csúszott össze a két szerelvény. Jó 1970 óta egyszer sem fordult ez elő de Def kiszámolta lehetséges még ha kicsi is rá a sansz.
Aztán jött, hogy azért nem állt meg mert nem akítv az ABS szoftveresen. Wtf? Még egy félhülye is tudja, hogy az ABS nem fékútcsökkenésre való (sőt éppen növeli azt csúszós felületen) hanem hogy kormányozható maradjon a jármű. Ami egy kötöttpályás szerelvénynél nem értelmezhető.Kérdésedre válaszolva: Nem tudjuk.
Patch kellene a szoftvernek mert a követési idő kiszámításánál nem veszi figyelembe ha csúszós a sin (jeges/vizes). Ezt önmagában leprogramozni is macerás nem hogy szabályt alkotni rá mikor legyen időben kitolt a követési távolság.
Eddig nem volt gond mert Mancik kapcsolgatta a forgalomirányító lámpákat és ő látta a "toronyból" milyen az idő, fagy van vagy nincs. Most ez automatizálva lett meg is lett az eredménye.
És félre értés ne essék alapvetően nem az automatizálással van baj (bár erről a 4-en utazók tudnának mesélni pl 1 és 2) hanem a nem körültekintően megint szoftveren.mod:
Ha elmúlnak a fagyok vissza emelik a korábbi követési távolságot és lecsökken a mostani menetidő. Tavasz már nincs olyan messze.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
DeFranco #94231 üzenetére
"Az ABS-szel kapcsolatban általános tévhit, hogy a kormányozhatóság megőrzése mellett a fékutat is rövidíti. Általában valóban igaz, de nem minden esetben, tükörjégen és friss hóban az ABS is könnyen zavarba hozható, és jelentősen meghosszabbíthatja a fékutat." - origo
Pont ezért írtam oda, hogy csúszós felületen növeli a fékutat.
Kerék deformálódás: ha nem a legolcsóbb Knorr féket vették volna rá akkor nem lenne gond. Érdekes a régi orosz kocsik kereke nem deformálódott... Pedig ott sem volt ABS.
Ja mert abban vo't még anyag.Ace owner: Azon haltam le hogy Bp-Vác menetidő koppra annyi most is mint a 424-es gőzös idejében. LOL.
Sztem lassan ott tartunk, hogy gyalog gyorsabban odaérsz Pillangóra mint metróval.
Toljuk meg: múltkor a trolit kellett megtolnunk mert a remek gumival ami rajta volt nem tudott kiállni a havas megállóból.
mod:
tomcsi23 Am tényleg a vészfékasszisztens sokat számít. 70%-nál már 100%-on fékez. Kormiban is van bár idegesítő, hogy a vészvillogót is kapcsolja mellé.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tomcsi23 #94235 üzenetére
"Reakció" időt mér (gáz (f)elengedés és a fékre lépés közti időt méri) meg hogy mennyire nyomod le a pedált. A tréning elméleti részében elmondták de nem jegyeztem meg.
Mókázáskor nem befolyásol mert elég nagyot kell fékezned, hogy aktiválódjon. Meg elve kézinél nincs rásegítés.
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tomcsi23 #94270 üzenetére
Nem, Fogaras külsőn csinálták de lemérték tehát valós. Szerintem konzerv chipszet kapott. Annyi, hogy 95-ös benyóhoz igazították a gyári 91-es setup helyett.
Vezettem már ABT chippes Skoda 2.0 TDI-t, a gyári stage 1 fölé volt belőve kicsivel (nyomatékban a gyári érték fölé mentek 20-al). Fosott a tulaj, hogy a DSG nem bírja majd a túl sok nyúlmókust.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Magnum_ #94303 üzenetére
Köszi! Logikus hogy igen csak nem voltam biztos benne.
Persze. Kérdés elakarja-e adni a kocsit vagy csak árulja. Legutóbb pl akitől autót akartunk venni havernak... Na ő nem akart eladni csak árulni. 3,8M-ért hirdette. Mondtuk, hogy az autó rendben van összességben de a fék cserés a gumi kuka rajta és vissza lett tekerve picit az óra (bizonyítékunk volt rá) illetve 2 elem fújva volt. Tettünk egy elég korrekt 3,6M-s ajánlatot a kocsira azonnal kp-ben fizetve. Azt mondta a nepper nem. Oké, keresünk tovább. Most linkelte haver hahu-ról, levitte az árat 3,6M-ra. Lol.
mod:
Def: Tökegyetértés van akko'.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Magnum_ #94311 üzenetére
Ez egy Belgiumból behozott Lexus volt. A hülye nepper nem tudja hogy ott (is) rögzítve vannak a km órák és 1 perc alatt lekérhető...
Arról nem is beszélve, hogy kemény 12k-kmt tekert rajta vissza. Tehát a haza utat meg még egy 10-est. Ennek mi értelme?
És nem a lélektani 102-ről 90-re hanem 152-ről 140-re.
mod:
Ja aki tőled, tőlem vagy Bredtől vesz autót az jól jár.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Magnum_ #94314 üzenetére
Ezt nem értettük mi se... Mi értelme ilyen keveset tekerni rajta?
Most csak azért mert nem cserél időben olajat? Ugyan már...
Am ma taliztunk azt mondta klafa a villanyverda csak a hideg miatt keveset bír menni egy töltéssel. Azt nem mertem mondani neki hogy 2018-tól hatósági áras lesz a töltés...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Magnum_ #94509 üzenetére
Nálunk esett is egy kis hó.
mod:
JanR: Mióta nincs matrica nehéz belőniük milyen környezetvédelmi osztályba tartozik. És még a Véda sem csekkol le csak ha szabálytalankodsz. Tehát ha simán elmész alatt egy Euro 0-ás kocsival semmi sem történik. De ezt megszoktuk, itt ha működik is vmi akkor se megfelelően.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
macilaci78 #94594 üzenetére
Eddig elég jól megúsztam szerencsére az ilyet. 1 akksi lemerülésem volt meg 1 vakuumcső szakadás de tréler egyikhez sem kellett. Ja meg defekt is volt de lábon kibírta a gumisig.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
macilaci78 #94664 üzenetére
Évekig ment gond nélkül aztán egyszer csak felnyomatm a billenőt a táp meg elpukkant.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- Macbook Pro M2 "ÚJ" 2 töltéssel 2024.10.30. Apple garancia
- Xiaomi Redmi 10 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 10S 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lian Li Lancool III ARGB fekete új garanciával
- Dobozos új Asus ROG Zephyrus M14/RYZEN 7-6800HS/16GB Ram/1 TB SSD/AMD RADEON RX 6700S 8GB/WQXGA/GARI