- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
Itt talán hamarabb kapok választ.
Kis bevezetésképp: tavaly megvettem az első autómat, abszolut racionális érvékkel meghozva a döntést. Így a bugi kimaradt belőle. Aztán elolvastam Karotta cikkjét [link], ami csak a már bennem elült gondolatot ébresztette fel jobban. Száz szónak is egy a vége:elkezdtem cabriokat nézegetni és hát találtam kint/itthon pár érdekesebb E36-ost. Sok 318IS van, amiket nem ismerek. Kicsit félek, hogy a sok M*, N* rendszámos autók osztrák honból behozott rozsdahalmazok. Jellemzően a hátsó kerékívek rohadnak, soknál a tető mechanikával van baj.
Szóval a kérdés: szerintetek érdemes (=ajánlott típus) beruházni egy 318is cabriora?
-
motoflug
őstag
Sok válasz érkezett. Szóval, a lényeg, hogy megvettem az autómat, amiben semmi izgalom nincs, de szeretem, Viszont motorozni már nem szeretnék közúton, meg mivel legtöbbször ketten megyünk és beszélgetünk, zenét hallgatunk rengeteget ezért adta magát a cabrio. Aztán elkezdtem szétnézni. Egy biztos, diesel nem kell, sem fiatal. Nekem a fiatal = 2005-nél fiatalabb. A régi formák híve vagyok, így eljutottam egy régi szerelemhez az E36-hoz. Amiket az előttem szóló írt, az tökéletesen tükrözi a valóságot a lefingott boyracer kultuszát megrágó majd kihányó E36-okról. Ez viszont nem érintene, ha nem lenne tele a piac ezekkel. Coupe, sedan szóba sem jöhet, max a touring, de akkor meg már minek cseréljem le a mostanit.
Szóval ha az E36 vonalon indulok el, akkor vagy el sem indulok rajta, vagy szétnézek itthon és elkeseredek, vagy behozok kintről. Elindultam itthon. A zöme még egy hívást sem érdemel meg, találtam egy-két ígéreteset. Az egyik, ami miatt megkérdeztem az 318is motort, az kimeríti a több, mint gyanús fogalmát, így arról gyorsan letettem. Szóval nem zárom ki a 320-t sem, csak még nem jött szembe olyan.
Egyébként más autókat is nézek, golf, astra cabriok.
-
motoflug
őstag
Én is így látom. Ha veszek valamit, nyomjanak le a fiatalabbak, pont nem érdekel. Nem azért venném, hanem, hogy ha elmegyünk kirándulni és jó az idő akkor tető le és élvezzük. Télen meg menne rá a hardtop. Egyébként nagyon szép az 528, egyik álmom ez a forma, bár 535i V8-ban. Jelenleg az első saját autómmal átmentem a szamárlétrán, koccanások, lehúzások, felesleges javítások, újabb lehúzások, kialakult igények. Most a cabriozást szeretném kipróbálni, aztán majd meglátjuk.
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
Korábban fordultam már hozzátok kérdéssel, akkor még E36 cabrio miatt.
Mostanra azonban arra jutottam, hogy nem korlátoznám le a dolgot csak cabriora, mert maga a formavilág az, amibe belezúgtam. Tény, hogy a cabrio tetszik a legjobban, de tetszik a sima sedan, compact és coupe verzió is.
Benzinest keresek, és azt látom, hogy a 320i, 318is, 316 compact bőven vannak már rendben lévők 8-900 e Ft. körül.
A kérdésem az lenne, hogy a 316 compact 1.6 motorja mennyire harapós? Illetve mire figyeljek az egyes modelleknél?
Ezeknél inkább veszem a kintről behozott verziókat, ott talán pár évvel tovább megkapták a nekik járó gondoskodást, mint hazai társaik.
Edddigi észrevételem:
-cabrio: milla alatt nem nagyon van, a leggyakrabban 1.8 116LE verzió.
-compact 500 felett azért vannak már egészen szép darabok, a panoráma tetős nagyon tetszik.
- sedan: 320 lenne a legjobb, itt millió alatt már simán vannak jónak tűnő darabok. Millió felett szinte csak cabrio és 328i van.
- coupe : elég ritka, sok a lefingott, ebből is a 320i vagy 318is lenne a legjobb.Tudnátok kérlek segíteni, hogy az egyes modelleknél mik a nyűgök?
-
motoflug
őstag
Oké, a visszaolvasással egyetértek, keresek majd minden kulcsszóval, hátha megtalálom én is....
Szoval mit is akarsz akkor? Leírtam, egy E36-ot, mert tetszik. Ha pl. a compact 316 nem ajánlott, akkor pl. az kiesik, ezért írtam ide, segítséget kérni/kapni. Mindegyik bejön, egyedül touringot nem vennék, de nem ismerem a nyűgőket, annyira, mint a szakik, a nepiteletről tudok tájékozódni.
De ha mondjuk leírtad volna, hogy XY modell nagyon nem ajánlott mert típushiba ez meg az, akkor az megkönnyítette volna a dolgom, mivel most elég széles skálán nézelődök, ahogy észre is vetted.
Amit akarok az valami izgalmasabb, mint a jelenlegi autóm, de lehet már egy 316 compact is az lenne, ezért nem kéne sorhatban gondolkodnom. Nem tudom, nem ismerem őket. Utána nézek...
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Path of Exile (ARPG)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest