Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lali81

    tag

    válasz DitechJoe #47706 üzenetére

    üdv. én 245e futott km környékén lecseréltettem tavaly. Akkor az anyag ~ 195e volt nettó. Szerelve közel 300e minden folyadékkal együtt. Szerelőtől függ, meg ,hogy mit cserélnek, nekem mind a 4 lánckerék, feszítő le lett cserélve, nemcsak a 3 lánc.Meg egy csomó tömítés: karter, szelepfedél, fedél +feszítő és vezető sínek, patron és gyári minden nem FEBI meg FAI vagy mik vannak..

  • Anaren91

    senior tag

    válasz DitechJoe #57221 üzenetére

    X-clean +:
    PROPERTIES
    Viscosity grade SAE J 300 5W-30
    Density at 20°C (68°F) ASTM D1298 0.850
    Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 69.2 mm²/s
    Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 11.8 mm²/s
    HTHS viscosity at 150°C (302°F) ASTM D4741 3.5 mPa.s
    Viscosity index ASTM D2270 167
    Pour point ASTM D97 -36°C / -33°F
    Flash point ASTM D92 226°C / 439°F
    Sulfated ash ASTM D874 0.68% weight
    TBN ASTM D2896 6.7 mg KOH/g

    X-clean:
    Viscosity grade SAE J 300 5W-40
    Density at 20°C (68°F) ASTM D1298 0.845
    Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 84.7 mm²/s
    Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 14.1 mm²/s
    Viscosity HTHS at 150°C (302°F) ASTM D4741 3.6 mPa.s
    Viscosity index ASTM D2270 172
    Pour point ASTM D97 -39°C / -38°F
    Flash point ASTM D92 234°C / 453°F
    Sulfated ash ASTM D874 0.80% weight
    TBN ASTM D2896 7.5 mg KOH/g

    Én X-clean+ 5w30-at raktam az enyémbe, mert többször megyek vele rövidebb távokat. M57 3.0.
    Mind a kettőnek van BMW LL04 jóváhagyása, véleményem szerint jó az 5w40 is de majd megmondják a jobban hozzáértők.

    [ Szerkesztve ]

    MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz DitechJoe #57221 üzenetére

    Nem feltétlen fogod hallani a vezérlés hangját mert ezek elszakadnak előjel nélkül... Igazából szíjhajtásból simán jöhet hang de ezt így nem tudom megmondani ahhoz látnom kellene minimum az autót. 340E Km után már minden ajándék illetve a csapágyakat is illik cserélni mert ezek a motorok is hajlamosak 300E Km felett lecsapágyasodni ha nem cseréli az ember.

    Néhány szabvány eltérést látok

    [link]

    [link]

    5W40 tökéletes. Minden nagyobb terhelésű dízelbe 5W40-et használunk saját autókba is.

    #57219 ittakary

    Nyilvánvaló,hogy ezek az autók is igénylik a megfelelő karbantartást ami az általad leírt kézi váltós E46 mellett soknak hangzik de ha hozzáteszed,hogy kézi váltós autóban mikor kettőstömegűt és kuplungot kell cserélni az bőven-bőven többe került mint egy autómatán 2 olajcsere... És azokban is szeretnek is elfáradni átlagban 200-250E Km között. ZF váltók egyébként nem annyira hajlamosak a meghibásodásra legalább is tényleg sokat futott autóknál fordul elő leginkább.

    #57215 BeZol

    Azért BMW-s viszonylatba nem ment jól az autó. a 100-200 20s egyedül nem igazán jó eredmény egy full alap E60 30D jobban megy. A cabrio-d is gyorsabb amúgy. De tény most van benne akarat most lehet vele haladni mindenhol magabiztosan. De azt mondom ez kellett is neki most minden tartományban megvan az-az erő ami bármikor jól jöhet

    A futómű nekem nagyon hajós volt de ezt mondtam is neked. Sportban már jobb a helyzet de nekem lehetne még ott is keményebb. Ami nagyon hiányzik és nagyon sokat számítana az a dynamic drive. Viszont,hogy van benne hátsó kerék kormányzás amiatt meg nagyon jól lehet vele kanyarodni és én nagyon éreztem a jótékony hatását. Nagy az autó de igazából elférsz csak nem akarod elhinni. De a tied egy jó autó egyébként de ezt beszéltük is főleg azokkal együtt amik meg lettek csinálva rajta egyben van.

    #57224 Anaren91

    Az tuti nem gyári fék volt akkor :D

    Én is fel fogom rakni előre a tárcsákat amint visszarakom a motort.


    Hátul meg pont ez előtt cseréltem betétet. tárcsa kapott egy szabályzást megpucoltam meg egy kicsit megfújtam

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák