- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lali81
tag
válasz DitechJoe #47706 üzenetére
üdv. én 245e futott km környékén lecseréltettem tavaly. Akkor az anyag ~ 195e volt nettó. Szerelve közel 300e minden folyadékkal együtt. Szerelőtől függ, meg ,hogy mit cserélnek, nekem mind a 4 lánckerék, feszítő le lett cserélve, nemcsak a 3 lánc.Meg egy csomó tömítés: karter, szelepfedél, fedél +feszítő és vezető sínek, patron és gyári minden nem FEBI meg FAI vagy mik vannak..
-
Anaren91
senior tag
válasz DitechJoe #57221 üzenetére
X-clean +:
PROPERTIES
Viscosity grade SAE J 300 5W-30
Density at 20°C (68°F) ASTM D1298 0.850
Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 69.2 mm²/s
Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 11.8 mm²/s
HTHS viscosity at 150°C (302°F) ASTM D4741 3.5 mPa.s
Viscosity index ASTM D2270 167
Pour point ASTM D97 -36°C / -33°F
Flash point ASTM D92 226°C / 439°F
Sulfated ash ASTM D874 0.68% weight
TBN ASTM D2896 6.7 mg KOH/gX-clean:
Viscosity grade SAE J 300 5W-40
Density at 20°C (68°F) ASTM D1298 0.845
Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 84.7 mm²/s
Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 14.1 mm²/s
Viscosity HTHS at 150°C (302°F) ASTM D4741 3.6 mPa.s
Viscosity index ASTM D2270 172
Pour point ASTM D97 -39°C / -38°F
Flash point ASTM D92 234°C / 453°F
Sulfated ash ASTM D874 0.80% weight
TBN ASTM D2896 7.5 mg KOH/gÉn X-clean+ 5w30-at raktam az enyémbe, mert többször megyek vele rövidebb távokat. M57 3.0.
Mind a kettőnek van BMW LL04 jóváhagyása, véleményem szerint jó az 5w40 is de majd megmondják a jobban hozzáértők.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
H.Ezredes
őstag
válasz DitechJoe #57221 üzenetére
Nem feltétlen fogod hallani a vezérlés hangját mert ezek elszakadnak előjel nélkül... Igazából szíjhajtásból simán jöhet hang de ezt így nem tudom megmondani ahhoz látnom kellene minimum az autót. 340E Km után már minden ajándék illetve a csapágyakat is illik cserélni mert ezek a motorok is hajlamosak 300E Km felett lecsapágyasodni ha nem cseréli az ember.
Néhány szabvány eltérést látok
5W40 tökéletes. Minden nagyobb terhelésű dízelbe 5W40-et használunk saját autókba is.
#57219 ittakary
Nyilvánvaló,hogy ezek az autók is igénylik a megfelelő karbantartást ami az általad leírt kézi váltós E46 mellett soknak hangzik de ha hozzáteszed,hogy kézi váltós autóban mikor kettőstömegűt és kuplungot kell cserélni az bőven-bőven többe került mint egy autómatán 2 olajcsere... És azokban is szeretnek is elfáradni átlagban 200-250E Km között. ZF váltók egyébként nem annyira hajlamosak a meghibásodásra legalább is tényleg sokat futott autóknál fordul elő leginkább.
#57215 BeZol
Azért BMW-s viszonylatba nem ment jól az autó. a 100-200 20s egyedül nem igazán jó eredmény egy full alap E60 30D jobban megy. A cabrio-d is gyorsabb amúgy. De tény most van benne akarat most lehet vele haladni mindenhol magabiztosan. De azt mondom ez kellett is neki most minden tartományban megvan az-az erő ami bármikor jól jöhet
A futómű nekem nagyon hajós volt de ezt mondtam is neked. Sportban már jobb a helyzet de nekem lehetne még ott is keményebb. Ami nagyon hiányzik és nagyon sokat számítana az a dynamic drive. Viszont,hogy van benne hátsó kerék kormányzás amiatt meg nagyon jól lehet vele kanyarodni és én nagyon éreztem a jótékony hatását. Nagy az autó de igazából elférsz csak nem akarod elhinni. De a tied egy jó autó egyébként de ezt beszéltük is főleg azokkal együtt amik meg lettek csinálva rajta egyben van.
#57224 Anaren91
Az tuti nem gyári fék volt akkor
Én is fel fogom rakni előre a tárcsákat amint visszarakom a motort.
Hátul meg pont ez előtt cseréltem betétet. tárcsa kapott egy szabályzást megpucoltam meg egy kicsit megfújtam
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen