- Poco X6 Pro - ötös alá
- iOS alkalmazások
- Mégse száll ki a Meizu?
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
válasz Squirrel #26384 üzenetére
Nekem mindig téliről nyárira váltáskor jönnek elő a problémák. 17" -> 18"
3 éve csak az tűnt fel, hogy nem tartja a kanyart a kocsi, és mozog a kormány jobbra-balra miközben íven szeretnék maradni. Első lengőkarokat kellett cserélni, de tök érdekes, hogy a téli guminál ez nem jött elő, pedig ugyanolyan tempoban közlekedtem.
Most pedig szintén nyárira váltás után ki akar faralni a kocsi temposabb kanyarvételkor, most nem mozog a kormány, csak a kocsi hátulja bicsaklik be, és ettől kb. folyamatosan keresztbe akar állni. Elvileg lengéscsillapítókat kell cserélni, és jó lesz, csak még nem jöttek meg. Érdekes módon ez sem jött elő a téli felnikkel.
Egyik alkalommal rosszul centírozták egyik gumit ismerősnek, és ugyanez a problémája volt, mint neked. Nagyobb sebességtől egyik kerék folyamatosan rázott. Visszavitte, és ingyen újra megcsinálták.Egyébként nekem a tököm kivan már a sok gumissal. Mindegyiknél macera a beállás, mert meg kell emelni a kocsit, hogy alárakhassák a felemelőket. Némelyik idióta olyan helyen akarja megemelni a kocsit, hogy letépné az idomot, annyira résen kell lenni és szólni nekik, hogy ne ott, hanem itt emeled, hogy alá férjen az a vacak. (a mini-nknél sikerült leszakítaniuk...)
Ha nem figyelek, lelopják a szelepnek a kupakját, és sima vacak feketét kapok vissza.
Centírozással is volt már baj nem egyszer, csak pont nem nálam. Ott az a vacak, automata az egész, írja mit és mennyit hova, és mégis elcseszik, röhej.
A BMW szervízben pedig azt a lopásgátló csavart 2xer is lekukázták, mert úgy meghúzta az erőkarral, hogy S-betűt írt le a menet, majd a menet közepe fel is szívódott, aztán pedig a csavart nem lehetett kitekerni, majd a csavar teteje lerepült, és bentmaradt a kitekerhetetlen csavar, azt is úgy kellett külön kiszedetni, de szerencsére felni szétvágása nélkül sikerült.Ha belegondolok, hogy egy egyszerű gumicsere során ennyi mindent cseszhetnek el (plusz még ugye előjönnek a kocsi egyéb problémái is érdekes módon), akkor mit csinálhatnak ezek egy olajcsere és társai esetén, amihez aztán végképp nem értek?! (legutóbb máshova vittem olajcserére, kiderült, hogy a légszűrőt csak félig tették be, nem illeszkedett rendesen, mert csak ráerőltették, és így ahol csatlakozik be, ott el volt deformálódva...)
A vicc, hogy ezért még én fizetek, hogy gány munkát végeznek.
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Politika
- Automata kávégépek
- Filmvilág
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Atomenergia
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózatokról alaposan
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen