- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- MIUI / HyperOS topik
- Huawei Watch Fit 2 - diszharmónia
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Drágább lett a Pixel 8a
- iPhone topik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Netfone
Hirdetés
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
it Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zewa
senior tag
válasz maximilian4 #28472 üzenetére
Olvasd el ennek a topicnak az összefoglalóját, benne a TC checklistel.
Ha úgy állapítod meg hogy rendben van a vas, vidd el átnézetni, én ezen semmiképpen sem sorolni 10-20ezer forintot mert ha kiderül hogy pl a futóműre a közeljövőben rá kell locsolnod 100k-t az nem túl szívderítő.
A futott km relatív. Ha figyeltek az autóra, hosszú utakon tankolták és tisztességesen karbantartották akkor semmi neki az a 300ezer. Ellenben ha 200 mutat az óra de már 10 éve is 220 ezer volt benne, mindezt gyilkos üzemben, alig-alig karbantartva akkor egy zombival találkozol.Szerintem felejtsd el mit ír a computer, csak akkor hidd el ha azt komoly szerviztörténettel alá tudja támasztani és betonbiztos, bár ettől okosabb még nem leszel mert állapotot veszünk nem km-t.
ps.: Köszönöm az E39 pilács válaszokat!
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
válasz maximilian4 #28472 üzenetére
Az nem sok... A tobbiben is annyi van, vagy meg tobb, csak visszatekertek. Ha karban volt tartva, akkor nem sok. Igaz nem irtal evjaratot. A regebbi verzioban(136 Le) lehet gond az adagoloval, azt erdemes megnezetni. A 150 lovas verzional a porlasztok lehetnek gazosak, meg a turbo. Ne fustoljon egyik sem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz maximilian4 #28475 üzenetére
Adagolos. En megnezetnem azt is. Turbot is csekkoltatnam azert. 300k km utan mar lehet elkel neki egy felujitas, ami mar megvan 60k -bol, mint korabban emlitve lett itt az egyik forumtarsunk altal. Es akkor ezzel ki is van zarva a ket leggyakoribb hibaforras, boldogan lehet hasznalni az autot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
stickermajom
addikt
válasz maximilian4 #28475 üzenetére
Szerintem 2000-es évjárattól a 300k még reálisnak is mondható. Kérdés, hogy a max. 1 éve behozott autót miért adja el a tulaj.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest