- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Netfone
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
Hirdetés
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Igen, mert volt egy váltás. Ugye E46 M3 sor 6, E39 M5 V8. A plusz teljesítmény érdekében növelték a hengerszámot. De ha M divízió is turbósítva lesz, akkor a jobb fogyasztás miatt is csökkentenek a hengerszámból. Csak gondolj bele, a mostani E90 M3 V8 -as 420 lovas erőforrása rugalmasságban el van maradva a sima 335i -től, amiben kettő apró turbó dolgozik. Most ez a sor 6 két nagyobb turbóval 400 ló környékén sokkal praktikusabb mint a nagy V8 -as erőforrás. Takarékosabb, kisebb, és sokkal jobban használhatóbb. V8 turbó fölösleges lenne M3 -ba. V10 -es motor amúgy egyértelműen a legjobb kialakítás az összes közül, V12 felejtős, F1 -ben is gyorsan belátták, mikor a V10 -es motorok pörgősebbek, könnyebbek, és ennek lévén gyorsabbak is voltak. V16 meg már nevetséges...
Szóval megeshet, hogy a V10 -et nem kótyavetyélik el, de meg van rá az esély. Mert a BMW -nél is eljön a turbós korszak, és pl. a 3 -as széria sor 6 -os motorjait úgy néz ki kis 3-4 hengeres 1.4-1.6 turbók fogják felváltani. Kisebb fogyi, jobb használhatóság, kevesebb káros anyagkibocsájtás.Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen