Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fekeandras

    őstag

    válasz keIdor #7094 üzenetére

    Példa: Bevett szokás VAG dízeles körökben, hogy a kamrás 1.9GTD @ 75lovas motort faragják át.Pontosabban a GTD blokkba pakolják át a komplett TDI motorbelsőt hengerfejestől, mindenestől.Gyakorlatilag abból lett továbbfejlesztve a TDI motor így az mindenféle faragás nélkül 1:1 ben passzol bele.Ezután 75 helyett máris 90 vagy épp 110 (gyári)lóerőd van alacsonyabb fogyasztás és károsanyag kibocsájtás mellett.Na ezzel még bővel el lehet "játszani" nagyobb csiga, tengely, chip, adagoló = máris van minimum 170lóerőd és 400Nm-ed 6literes fogyasztás mellett és továbbra is adózol egy 75lovas autó után...Még akár egy szigorított vizsgán sem vennének észre semmit mert kívülről semmi különleges nem látszik.Ránézésre ugyanaz a két motor.Még így felhúzva is hozza a GTD gyári környezetvédelmi értékeit szóval a lebukás kizárva.Ez van, ügyeskedni kell.Kapják be a bokámat.Lassan már havonta kitalálnak valami pofátlanabbnál pofátlanabb adót amivel szívják a vérét az autósoknak.De jó fejőstehénnek lenni... :(((

    Mod.: dragon biztos felszólít ezért a post-ért, hogy takarodjak ki innen... :P

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák