Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz tibi666 #6139 üzenetére

    Ajjaj... Az enyém benyás, nem diesel... Főleg nem E39 -es 3.0 -ás diesel. :U
    Nálam a motorhoz nem kell nyúlni, gyertyák és az olajon kívül. ;) Ezt sértésnek is veszem, hogy -már bocsáss meg- ilyen szarhoz hasonlítottad az egyik benyás sorhatot. :D Majd meglátjátok miről beszéltem, nagyot lehet szívni egy ilyen bőven 200k km pluszos olajkályhával. :U Mikor már közelebb lesz a ráköltött összeg az 1 millához csak a motorra, akkor elgondolkozik az ember, mekkora bakot lőtt.
    Azt nem szabad elfelejteni, hogy a BMW gyártja/gyártotta a világ legjobb, legkorszerűbb benzines motorjait. Mindenki mást megelőz ebben, főleg a sor hat és V8 -akra gondolok. Dieselben pont a fordítottja van... Pocsék dieseleket gyárt(talán most már kezd javulni), amiknek az élettartama 150k km -nél véget ér. Utána csak a pénz megy rá, és amikor a legjobban sietsz, csereben is hagy. ;)
    Nekem most jöhettek, hogy miért is mondom ezt. Láttam amit láttam az egyik legnépszerűbb BMW szervizben... Én hiszek a szememnek, meg annak amit a tulajok és a szerelők ott mondtak.

    Édesapám munkatársának E320CDi -je kukaérett motorral lett eladva... Megcsinálták, 3 hétig ment, megint menni kellett a szervizbe. 1 hét kiesett, megint 3 hét kocsikázás.
    2 év alatt 1 millát ráköltött csak a motorra... Pedig nem szokott gyorsan menni. Csak egyszerűen használta az autót nap mint nap. És nem ő az egyedüli. Az S320CDI is elszállt már párszor, meg a 270CDi is ismerős körökben.:( De igaz ez az Audikra is, pont úgy ahogy a BMW -re, sajnos. A BMW még egy kategóriával rosszabb is... :(

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák