Hirdetés
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Bluetooth-headsetekről általában
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Huawei Watch Fit - hajtás, kartárs!
Hirdetés
-
A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
ph Három Hall-effektusos kapcsolóval megpakolt jószággal gyarapodott a cég portfóliója, és az egyik vezetékmentes.
-
Újabb Redmi Watch 5 érkezett
ma A Lite modell AMOLED panelt, BT hívást és GPS-t kínál fillérekért.
-
Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
it A CrowdStrike egyik vezetője bocsánatot kért egy kongresszusi meghallgatáson, amiért egy hibás szoftverfrissítés világméretű szolgáltatáskieséseket okozott.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
válasz Gsx-rr #59952 üzenetére
Nálunk covid-mentes esetben 80+80 (szülőkhöz) ill. 120+120km-es (nagyszülőkhöz vagy balcsihoz, de ugye a balcsi nem lenne oda-vissza azonos napon) hosszabb szakaszok vannak, erre már egy nagy akksis elektromos csoda megfelelne.
A többi esetre elég lenne egy kisebb akksis elektromos csoda is.
Szóval nekünk pl. kéne a hétvégékre a kényelem érdekében egy nagyobb hatótávú elektromos, hétköznapokra meg egy kisebb.
Ha mennénk esetleg külföldre (mostanság mindig repültünk), akkor legdurvább esetben német rokonok meglátogatása és horvát tengerpart jöhetne szóba, ami 800+ km oda, na ezt évente pár alkalommal egy nagy hatótávúval meg lehetne emészteni ha a szándék meglenne.Részemről egyelőre a kizáró ok az árazás és h nem tudom otthon tölteni.
Ha tudnám otthon töltögetni, akkor sztem már bevállalnám a dolgot, csak csorogjanak lejjebb az árak -
cOxeR
Ármester
válasz Gsx-rr #59952 üzenetére
Ne keverjük már a német átlagot a magyarral. A német átlag távolságot a magyarral. A német eurós fizetést a magyarral, miközben egy auto kint sem drágább mint idehaza, sőt.
Aki nagy távot ingázik, nem saját kocsival teszi, vagy ha igen vállalkozó és annak megfelelően vesz autót.
Én is viszek évente 5-10 alkalommal szekrényt vagy túlméretes bútorokat, mégse veszek teherautót és járok azzal, pedig mennyivel egyszerűbb lenne.
Egy átlag magyar nem megy napi 100+km-t és nem ugrik le Debrecenbe a spanjáért. Lehet az is, hogy nem vagyok 2x éves ezért látom másként.
Hazai statisztika alapján itthon az autósok 49%a 10 ezer alatt meg egy évben, ennek 11%-a az 5 ezret se éri el évente. Havi 800 km alatt van ez bőven. Ez napi 38km ha csak hétközben megy az autóval, ha hétvégén is megmozdul még kevesebb.
Érdekességként:
Megnézitek látszik ami sok % az mind-mind lakáshoz/házhoz közeli esemény.
Én értem amit irtok, de berögződés nem racionalitás.
Racionálisnál tartva, na ez megint az a jelző amit itthon sokakra nem lehet mondani. Mennyi 6-8M-os autó áll a panelok előtt mert fontos a látszat… évekig nem volt garázsom, nem is volt soha értékes autóm, mert a cél az volt, hogy legyen garázs (ház) aztán ha nem az utcán áll akkor van értelme más kategóriába gondolkozni.
Meg a sok 5 ezerért tele is jellemző, aki inkább kettővel drágább kategóriát vesz, mint amit megengedhet a bevétele alapján és fenn is tudja tartani.
Én megfontolt vagyok alapvetően, és igyekszem előre látni, ha nyomos okom van levezetni 6-800km-t teszem azt 10 perc múlva indulva, fogok tudni találni alternatívát és persze nem elektromossal vágnék neki, de ettől még nem készülök fel ilyenre, hisz nem átlagosan élethelyzetben előforduló esemény.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen