- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Mobil flották
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Az EGR-től miért kevesebb a korom? Valami 10-15%-ot enged vissza a motorba dízelnél, ha jól tudom, sztem ez nem annyira mérvadó. Sokkal nagyobb kárt tesz a szívósorban és kiszolgáló egységeiben ez a korom, mint a DPF-ben, főleg ha sokat használod városban. Én pályán megyek 90-95%-ban, nem is volt olyan kokszos a motorom, mint általában.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
H.Ezredes
őstag
Ez így f@szság.... A kartergázos motorolaj miatt keletkezik a koksz.... a sima mezei gáz nem fogja eltömíteni a DPF-et meg kiülni rá.... Régen is ki lettek írva az EGR-ek és nem ment tönkre a DPF.... Ezek az N47-57-es motorok 12-13 éve vannak jelen így rengeteg tapasztalat van ezzel kapcsolatban. NEM tömíti el a DPF-et az,hogy az EGR szoftveresen ki van írva. Rengeteg autó a mai napig hibátlanul üzemel DPF-el EGR OFF-al úgy,hogy bőven vannak olyanok akiknek már több mint 5 éve így üzemel az autója és semmi gondja. A 10-20E Km-meg még inkább nem igaz mert rengetegen éves szinten mennek 30-40E Km-t ( van aki még többet is de az átlag évi 30 simán ) és ezek közül az emberek közül többnek már 2-3-4 éve nincs benne.... Alsó hangon 50E Km ( valaki 100E Km-t is ) megtett úgy,hogy semmi baja a DPF-nek. DPF-nek a halála a rövid távok ha városozol folyamatosan ha nem jó a termosztát és nem melegszik be ha nem tud regenerálni mert megállsz mindig vagy épp padlózod stb... Alap estben ezek az autók gond nélkül üzemelnek.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- PlayStation 5
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Háztartási gépek
- Automata kávégépek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Autós topik
- További aktív témák...