Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SeniorTilla

    veterán

    válasz aero. #55606 üzenetére

    Az EGR-től miért kevesebb a korom? Valami 10-15%-ot enged vissza a motorba dízelnél, ha jól tudom, sztem ez nem annyira mérvadó. Sokkal nagyobb kárt tesz a szívósorban és kiszolgáló egységeiben ez a korom, mint a DPF-ben, főleg ha sokat használod városban. Én pályán megyek 90-95%-ban, nem is volt olyan kokszos a motorom, mint általában.

    HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz aero. #55606 üzenetére

    Ez így f@szság.... A kartergázos motorolaj miatt keletkezik a koksz.... a sima mezei gáz nem fogja eltömíteni a DPF-et meg kiülni rá.... Régen is ki lettek írva az EGR-ek és nem ment tönkre a DPF.... Ezek az N47-57-es motorok 12-13 éve vannak jelen így rengeteg tapasztalat van ezzel kapcsolatban. NEM tömíti el a DPF-et az,hogy az EGR szoftveresen ki van írva. Rengeteg autó a mai napig hibátlanul üzemel DPF-el EGR OFF-al úgy,hogy bőven vannak olyanok akiknek már több mint 5 éve így üzemel az autója és semmi gondja. A 10-20E Km-meg még inkább nem igaz mert rengetegen éves szinten mennek 30-40E Km-t ( van aki még többet is de az átlag évi 30 simán ) és ezek közül az emberek közül többnek már 2-3-4 éve nincs benne.... Alsó hangon 50E Km ( valaki 100E Km-t is ) megtett úgy,hogy semmi baja a DPF-nek. DPF-nek a halála a rövid távok ha városozol folyamatosan ha nem jó a termosztát és nem melegszik be ha nem tud regenerálni mert megállsz mindig vagy épp padlózod stb... Alap estben ezek az autók gond nélkül üzemelnek.

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák