- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Video mindig csalóka, de nem csal az óra, tényleg ennyit megy. Abban már igazad lehet, hogy nem egykezes a dolog, de 130 fölött nem is biztonságos az egykezesség.
Calibra nem arra lett építve, de ha azt a kis potit feltekerted, akkor csodákat tudott művelni arra az időre. Nem véletlenül szerettem bele. Életemben nem ültem még ekkora sebességű autóban, örök élmény marad. Igaz az RS6 az nagyobbat dobbantott, de az meg szutyok -szar volt, és 250 -nél letiltott, ráadásul nem is lehetett érezni a sebességet.VR6-Fan: Persze, főleg a turbo miatt. Bár a Volvo/Ford közös 5 hengeres turboja is nagyon ütős. Azért főleg Volvo -ék a turbos motorokban mindig is nagyon otthon voltak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me