- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #34065 üzenetére
Nem ezektol a dieselektol.... Az enyemen beszagolhatsz a kipufba, nem fogsz semmit erezni. DPF regen pedig nem varosban indul el, tehat nem okoz olyan kozvetlen szennyezest, mint a most szaladgalo sok benzines turbo, amik egy az egyben kopik kifele a rakkelto mikroreszescskeket, mindenfele szuro nelkul. El kellene mar felejteni, hogy a diesel a rossz. Nem ket helyen be lett bizonyitva, es le lett irva, hogy a mostani turbos motorok a leg egeszsegkarositobak. Csak most ezt nyomjak mindenhol, erdekbol elmennek folotte, mert draga penzbol fejlesztettek oket, ami zsakutca lesz. A regi benzineseknek meg a CO2 -t koszonhetjuk, meg a globalis felmelegedest.
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Autóhifi
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Házi hangfal építés
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Háztartási gépek
- Dell notebook topic
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...