- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Asus Zenfone 8 - komplett kompakt
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29967 üzenetére
Igen, a szijtarcsa az egyik olyan lehetseges dolog, amitol utszelen ragadhatsz. Alt. 140k km korul mar cserelni kellene oket. Na, nekem volt benne vagy 210k km, mikor le lett cserelve, es meg gyari volt. Es mintha ugy remlene, meg nem volt gatyan(eljen az UK, nincs nagy homereklet differencia), de azert biztonsagbol csereltettem. Az mondjuk egy fajo tetel, mert 80k+, de tudtommal minden markahoz eleg draga alkatresz.
Mennyit mentel nelkuluk?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me