- iPhone topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz fireproof #20458 üzenetére
Maga a BMW Welt epulete epiteszetileg is nagyon erdekes, de persze az autok is szepek voltak.
A muzeumban nekem az 1983-as 635 kupe volt az egyik legszebb, a BMW Vision (i8 concept) pedig a legerdekesebb. Azok kozul az autok kozul, amikben eddig nem ultem, a BMW M3 volt a legjobbnak tuno sportkocsi, a legnagyobb csalodas az M6 kupe (egyszerre szukos es csicsas) es a 750i (abban mondjuk mar ultem regebben, akkor se nyugozott le, most sem). A legszebb forma a 6-os Gran Coupe. A legstricisebb auto a feher M6 piros borulesekkel. A legunalmasabb auto az F10-es.
Erdemes elmenni, kb. 3-3.5 orat mindenkepp erdemes raszanni. Lehet, hogy a hetvegere azert kiberlunk egy Z4-et vagy 650Ci-t, egy napra 150 eurobol megvan a berles a BMW Weltben.
while (!sleep) sheep++;