Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz Tálydi #12591 üzenetére

    Azért, mert nem láttam más alternatívát. 5 évvel fiatalabb, mint a 28-asom. Volt már cégesen ST -nk, az lazán elment 300k km-et, a másik Mondeo, ami 2.0 -ás, már a 400-at tapossa. Mindennemű hiba nélkül. Most volt nagyszervizen, nem eszi az olajat, nincs kartergáz. Alkatrész olcsó hozzá, de a kötelező szervizen kívül nem kell rá költeni. Míg a 28i motorja hiába piszok jó, magára az autóra kell költeni. Most a kormány megint, előtte a computer. És még ki tudja mi jön...

    Az 28i a mindennapokban sokkal jobban használható autó, mint az ST. ST alacsony fordulaton kuka, még a 6 gang se segít, 2000 alatt nulla, 4000 fölött kezd ébredni. 5000RPM fölött viszont istenkirályul megy, a nyomatékcsúcs és a lóerőcsúcs nagyon közel van egymáshoz. Autópályán már erősebb mint a 28i, főleg 180 fölött, alatta kb. ugyan azt tudja. Annyi, hogy ez 6 gangos már sokkal jobban megy mint az 5 gangos, ami nekünk is volt, meg amivel raceltem. Mi anno 265 -öt mentünk vele... De meg lesz csinálva, chippelve kicsit előbb megjön a csúcsnyomaték, úgy már elviselhető. Az még plusz 100k lesz, nem sufnituning...

    Egyébként nem lesz olyan kényelmes mint a 28i, hajtva többet is fog zabálni, nem is kicsivel. Jah, a futóműve és kormányzása az kategória első, egyszer érdemes kipróbálni. Nincs oldaldőlés, gyárilag 18 -as papucsok, és a kormánymozdulatokra azonnal reagál. Ez az egyik, ami miatt ez mellett döntöttem. Én ST -n tanultam meg vezetni, szép emlékek. :) Csak ne elől kaparós lenne.... :W
    De megbízható, és nem kell rá költeni. És ez volt a lényeg. :)

    Dragon ezek után most tuti kivág, de hát mentségemre váljon Ti kérdeztétek, én csak válaszolta, off -ban. :)

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák