- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Mobil flották
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
Hirdetés
-
Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
ma Csak épp nem hivatalos forrásból érkeztek. Merre vagy, Z Fold Ultra?
-
Ismét láthatjuk hogy fest az Enotria: The Last Song
gp A korábbi halasztások után szeptember közepén elviekben végre megkapjuk a teljes kiadást.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Geller72 #23320 üzenetére
Nekem van tapasztalatom xdrive-val, hibátlan, nehéz megfaroltatni, többet fogyaszt. Amúgy szerintem ez is felesleges ilyen időjárásban, nagy ritkán a hóban jó, de azért a pár napért fizetni egész évben...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Nevetséges, amit összehordotok itt a fórumban megint.
UK-ban olyan hagyománya van az autósportnak, mint nagyon kevés helyen a világon, valószínűleg nincs ott olyan ember, aki ért az autókhoz.
Egy motortervező mérnöknek meg be kell ugatni laikusként, hogy ő nem tudja, hogyan működik az amivel nap, mint nap dolgozik...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #23373 üzenetére
Nem is azt mondtam, hogy minden sarkon értenek hozzá, sőt előfordul, hogy a környékeden tényleg csak kontárok laknak. Tágabb értelemben mondtam, hogy vannak szakik (komoly tudással, komoly pénzekért), nem vételenül adják olyan olcsón gondolom a régebbi autókat arra felé (a biztosításon kívül)...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz DeathAdder #23393 üzenetére
Én is gondolkoztam egy e39-es M5-ön, de nem bántam meg, hogy nem az lett. A neten (e39 fórum nagyon jó) is írták, hogy a vanosnak elég jellegzetes hangja van, nem lehet megszabadulni tőle. A kaszni is túl nagy a virgonckodáshoz, bár ezt ugye nagyon szépen megoldották a gyáriak, a képesség benne van. Inkább iszonyat gyorsan lehet vele menni kényelmesen (szóval nem magyarnak való). Meg ez a sport v8, nem olyan, mint az amerikai bugyborékolós, pörgetve pedig a sor6 is szépen muzsikál.
A e46-nál elég kevés olyan van, ahol az smg-t nem volt bajos, szerintem amúgy ehhez jobban illik az oldskul kézi.
Mivel az e46 is egy több, mint 300 lóerős sportkocsi, eléggé tudja fogyasztani a hátsó gumikat, féket, amit még érdemes hozzászámolni a kmköltséghez (az m5 még jobban, mert nagyobb a teljesítmény, tömeg).
Ha teheted, akkor mindenképpen próbálj ki mindegyikből párat, lehetőleg pályán!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz szőröscica #23423 üzenetére
Nem is a nagy nyomaték a baj, hanem az, hogy anno (e46, e39) nem volt a váltó hozzá méretezve. Most fordult a kocka, a 3/535i/d chippel tudja szétszedni a gyári kéziváltókat (netes vélemények alapján)...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Xmodule #23427 üzenetére
Megtaláltam a VANOS problémát a hetesek között is:
"Persze alapjáraton nem annyira szép a leányzó fekvése. Mert ennek a motornak is jellemző baja a kicsit zajos VANOS. Bővebben erről a Youtubon, „BMW” „M62” „VANOS” „RATTLING” kulcssavak megadása után láthatunk, hallhatunk. Sok nyomozás után az alábbi információkat gyűjtöttem be erről:1. A VANOS kerék egy idő múlva mindenképpen el kezd lógni.
2. Ez a lógás nem befolyásolja a motor működését, csak kicsit hangos alapjáraton. Fordulaton megszűnik a zaj.
3. Aki kicserélte horror pénzért a VANOS kerekeket, annak hamarosan újra elkezdett zajongani.
4. Van olyan szerelő – és némi gondolkodás után igazat kell adnom neki – hogy nem a VANOS kerék cseréje segít, pontosabban nem annak a lógása felelős elsődlegesen a zajért, hanem a már sokat futott motorban nem elég nagy az olajnyomás alapjáraton, így nem alakul ki kellő kenőréteg a keréknél. Erre emlékszem még zsigulis koromból, hogy a kopott főtengely miatt alacsony volt az olajnyomás, felújítás után rendbejött. Szóval lehet benne valami. A dolgon segíthet, hogy nem 5W30-as, hanem inkább 5W40-es olajat kéne használni. Mert annak magas hőmérsékleten jobb a kenőképessége, mint a harmincasé.Ez utóbbit, majd lehet, hogy meglépem. Még mielőtt egy kisebb vagyont költenék a VANOS-ra. "
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Mindegyik nagyon jó a saját nemében, de az automata váltó szerintem ebben a szériában még nem olyan jó. Azt érdemes tisztáznod, hogy menni kilométerre, milyen gyakori használatra keresel autót...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Én nagyobb motorral venném a helyedben (min. 2.0), ahogy írták inkább olyat kell nézni amivel törődtek. 4 személynél már hosszú távon nem olyan kényelmes hátul a 3-as szvsz...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Shadowbull #23602 üzenetére
Azt nem úgy hívják, hogy állampolgárság?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #23713 üzenetére
Szerintem 225/35.
Ez kötelező:
GyorsulásA világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Teejay83 #23758 üzenetére
Tizen-huszonéves gyerekek (kivéve pár tényleg szakembert, meg veterános), huszon-harmincéves autókkal, szőkített csajjal az anyósülésen. Sajnos elmentem egyszer egy BMW talira pár percre.
Ahol érdemben tudnak segíteni az ez a fórum, de ott sem offolják szét, mert nem válaszolnak valakinek naponta...
A srác (és te is s hőbölgés helyett) visszaolvasott volna ilyen lelkesen, ahogy a bill-t püföli tudná, hogy egy e36as van fórumtagnál, és az sem cabrio.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Teejay83 #23762 üzenetére
De nehéz a felfogásod:
1: Aki olvassa a fórumot, tudja, hogy itt nincs senkinek E36 cabrioja.
2: Aki olvassa a fórumot tudja, hogy ha valaki tud, akkor válaszol neki.
3: Nem az E36-tal van bajom (sőt én is gondolkozom egy beszerzésén), hanem a hozzáállással.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Djmarko #23777 üzenetére
Eléggé fontos lenne, hogy mire/hol használnád.
Nekem most ez a kedvencem.
Ha gumit szeretnél füstölni hétvégete, akkor minnél nagyobb motorral.
Ha napi használtaban, akkor országút/város arányában a kisebbmotor is jó lehet.
Alapvetően meg tényleg az állapotot figyeld, mert elég sokat rá lehet kötleni egy elhanyagolt példányra...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz FET-MEN #23813 üzenetére
Nekem nagyon tetszik a felni, azért is írtam, hogy rakj alá pogácsát, mert a felni szép, csak nem jól áll. Nem tudom pontosan, de az előző 5-ösnél még valami más bibi is volt a 3-as szériás felnihez képest (én ötösét akartam a 3-asra rakni, de nagyon nem stimmel volna).
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Gyári futómű helyett már próbálkozott valaki lengéscsillapító+rugó cserével?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #24092 üzenetére
E90 lenne az alany. Úgy néz ki H&R rugó lesz, még a gátlót kell kitalálni...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #24095 üzenetére
A koni-t ajánlottak a kárászynál, de ott is van sport és FSD. A sport állítható, az FSD pedig valami spécit tud, nagyon dicsérték a fórumokon. Néztem elektromosan állíthatóakat is, de azok nagyon drágák. Talán 335/M3-ba érdemes lenne, de nekem nem az van.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #24098 üzenetére
Nem akarom porig ültetni, igazából semennyire sem, de a keményebb gátlókat rugókkal együtt szokták berakni, nem akarok félig-meddig megoldást, ha nem lesz jó visszarakom a gyárit. Azért lenne jobb az állítható, mert télen puha is elég lenne, nyáron meg lehetne kicsit keményebb az jobb útviszonyokhoz.
Akkor bilstein, vagy koni lesz a gátló... A koni élettartam garanciával láttam, az elég nagy piros.
Idővel még powerflex szilentet szeretnék, de annyi kis vacak van, hogy kompletten cserélni az is kész vagyon.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #24105 üzenetére
Lehet még rákérdezek egy árra, de itt találtam egy cikket, koni sport lesz. Az m-est alig venni észre, kicsit keményebb csak és abban is van 2 cm ültetés, ha jól tudom.
Kárászynál is koni sport+ h&r vagy koni fsd+eibach összeállítás ajánlottak, kicsit utánajárva a második megoldás a komfortosabb, az első a keményebb.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #24191 üzenetére
Szépek, de a több küllős (BBS) még szebb talán (az is van ilyen árban).
A léceket sokkal olcsóbb, kevésbé macerás fóliázni (le se kell szedni, házilag megoldható), mint cserélni.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #24193 üzenetére
BBS CH(-R), Le Mans. Nekem ezek tetszenek legjobban. Ilyesmi árban, amit azért kérnek már ezek is megvehetőek, és szinte bármilyen autón jól mutatnak.
A performance felni is szép mondjuk (nekem is ez a szürke a kedvenc felni színem), de szerintem nem annyira harmonikus.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #24258 üzenetére
Ha nem használod, akkor pedig 0 liter. Ha valaki megvesz egy 230 lóerős gépet, akkor az nem hiszem, hogy nekiáll lejtőn gurulni és 90-es tempomattal menni autópályán... Mondjuk lehet és akkor meglesz a 10 liter.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #24260 üzenetére
Persze, hogy lehet normálisan, takarékosan közlekedni, de 90-es tempohoz felesleges a 231 lóerő...
Csak azért írtam, mert a váltó miatt érdeklődik, de a fogyasztással is érdemes számolni, ha azt a típust választja. Ha jól tudom az automatában a fék is gyorsabban fogy a motorfék nem használata miatt. És a neve is steptronic, nem tiptronic.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Nagy szívás nem lehet már. Egy 15 milliós autóba tudsz beleülni... Mindenképpen próbálj ki párat, hogy tudd, hogy milyen. Amúgy baromira nem azt érezni bent, mint amit kintről lehet tapasztalni.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Polacheck #24388 üzenetére
A kerék forgásából számolja az ABS jeladó, hogy van-e defekt.
Én visszaraktam a 18as normál abroncsos helyett a 16os defektmentes kerekeket, sokkal jobb a menetkomfort, és nem is féltem annyira a felnit a jó magyar útviszonyoktól.
Nekem a 16-os télire 66e-t mondtak, Hankook, 4 db.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
KINKY_007
aktív tag
Megchippelték az M4-et is.
Lehet jönni benzin vs dízellel.
A 3000-es turbós benzin alapon 431 paci, pöckölve 500 felett. Garival és nem csak képernyőn.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Miért füstölné a gumit? Vannak jóval erősebb jószágok hátsókeréken. Nem a 0-100 van csak.
Csak egy 911-esben nem tudsz beülni hátra, a panamera pedig másik kategória.
Én corvette-ben gondolkozom...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Interjú Michelisz Norberttel.
"A Hondán kívül a kedvenc autómárkád?
Szeretem a BMW-t."A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #24532 üzenetére
A fék térigénye lesz a limitáló, nem az, hogy hülyén néz ki... 16, de inkább 17 min.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #24662 üzenetére
Engem is érdekelne a működése, esetleg BT-os cuccal is megy, vagy csak USB-s csatival?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #24703 üzenetére
Kár kiragadani, félreértelmezni részeket egy cikkből.
A benzinesnek is jó, ha el van indítva a nagy hidegben és egy kicsit jár.A melegítő járatás, ha a gázpedál rugdosását jelenti az természtesen nem! De a cikk szerint:
"Ha benzines autónk van, akkor indítsuk be, 20 másodpercig ne nyúljunk a gázpedálhoz, ez után induljunk el az autóval. Ezalatt a 20 másodperc alatt a kenőolaj megfelelően „összetörik”, az olajnyomás felépül és a szóróolajzással kent alkatrészek is megfelelő olajfürdőt kapnak, hiába sűrű és hideg az olaj. Elindulás után ne nyomjunk nagy gázokat és folyamatosan 2000-es fordulat környékén utazzunk, ne alatta, de semmiképpen ne 3000 fordulat felett. Az álló helyzetben melegítés azért nem jó, mert a motor lassabban melegszik, több savas víz gyűlik össze az olajban és úgy szennyezünk, hogy közben még csak nem is haladunk egy métert sem.
Ha alacsony, közepes terhelésen terheljük a motort, akkor hamarabb melegszik, hamarabb melegszik az olaj is, elpárolog a belekerült kondenzvíz és közben haladunk is. Mivel az olajnyomás már felépült, a csapágykopás nem jelentős mértékben nagyobb, mintha üresjáratban járatnánk, viszont a melegedés és az üzemmeleg állapot elérése így sokkal gyorsabb. A cél pedig ez, mielőbb üzemmeleg motorral haladni."
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #24714 üzenetére
Abban teljesen igazad volt, hogy hosszú időre nem jó, de kicsit igen, csak az lemaradt.
A link teljesen jó volt, ott aki akart mondjuk utánaolvasott.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #24910 üzenetére
Én pont ezért nem értem. Miért akar valaki ennyi pénzért kis motoros (négyhengeres) BMW-t? Pont nem jön ki a sokhengeres hang, a hátsókerekes játék... Egy japán megbízhatóbb, nagyobb belül és még virgoncabb is.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Darko_addict #24926 üzenetére
Az ET számot nézd meg, az mutatja, hogy mennyire van a középvonaltól.
Az X miatt olyan elvileg, mint a 3-asokné (ET40 körül), az 5-ösnek ET20 körül meg általában.
Az ET20 az 20 miliméterrel kijjebb van mint, az ET40, valószínűleg azért ér bele.
http://www.wheel-size.com/size/bmw/5-series/2008/#trim-525xi-eudm[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen