- Google Pixel topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Mediatekes S25, életlen S25 Ultra?
- Bemutatkozott a OnePlus Ace 3 Pro
- Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Sajtóképeken a Galaxy Z Flip6 színválasztéka
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Delta Force: Hawk Ops - Jövő hónapban jön a PC-s alfa teszt
gp A belsős keleti próbák után végre a nagyközönség szerencsésebb része is belenézhet a játékba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#81556480
törölt tag
válasz
#Morcosmedve #113126 üzenetére
Akkor má megen bebizonyosodott, hogy az életem semmit nem ér
-
stratova
veterán
válasz
#Morcosmedve #113126 üzenetére
Ebbe futottam bele legutóbb. Az ok elvileg az, trükközés nélkül kis turbóssal már nem tudják teljesíteni az Euro6-ot a szigorodó teszteken.
Toyota: 1,3 -> 1,5
GM will not replace its current 1.2-litre diesel when the engines are updated on a new architecture arriving in 2019, people with knowledge of the matter said. The smallest engine in the range will be 25-30 percent bigger.
VW is replacing its 1.4 liter three-cylinder diesel with a four-cylinder 1.6 for cars like the Polo, they said, while Renault is planning a near-10 percent enlargement to its 1.6 liter R9M diesel, which had replaced a 1.9-litre model in 2011.
Cleaning that up with exhaust technology would be too expensive, sources say, so the three-cylinder will be dropped for a larger successor developing more torque at lower regimes to stay cool.
The turnaround on size is a European phenomenon, coinciding with diesel's sharp decline in smaller cars. Larger engines prevalent in North America, China and emerging markets still have room to improve real emissions by shrinking.
...
The tougher tests may kill diesel engines smaller than 1.5 liters and gasolines below about 1.2, analysts predict. That in turn increases the challenge of meeting CO2 goals, adding urgency to the scramble for electric cars and hybrids.Ez pedig egy korábbi [2014] Mazdás cikkből:
Az is elhangzott, hogy a második generációs Skyactiv benzinmotorok sem lesznek feltöltöttek, de még magasabb kompresszióviszonnyal készülnek. Ők a turbómotort nem tartják jónak, bár elismerték, hogy bizonyos alsó résztartományokban a fajlagos fogyasztása jobb, mint a Skyactiv motoroknak. A legtöbbet használt középtartományban az övék a nyerő, a gázreakciója is jobb, nem beszélve a komplexitás okozta többletköltségekről. Az egyik bemutató képen véletlenül ott is felejtették a konkurens motorok betűit a grafikon alatt - egy TSI, és egy kétliteres feltöltött BMW volt.
Az ideális jövő pedig az adiabatikus motor, amely nem veszít hőt a hengerfalon keresztül, így hatásfoka a jelenlegi nevetséges körülbelüli 30%-ról meghaladja az 50%-ot. Ennek megvalósítása annyira távolinak tűnik, hogy időpontot sem tudtak rá mondani, azonban feltételezik, hogy például a jelenlegi könnyűfém helyett dugattyú és a henger is kerámia lesz. Az biztos, hogy a motor hibrid lesz, benzinüzemű, esetleg gázos, de nem dízel.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Bestbuy játékok
- NieR: Automata™
- Google Pixel topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Ubuntu Linux
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...