Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dkess

    őstag

    válasz Hopkins95 #16018 üzenetére

    Igen, a BF 1942 volt az utolsó BF amivel játszottam. 2009 óta FPS -el nem is játszottam ...

    Általánosságban úgy gondolom, hogy a koncepció, amit kitaláltak (tömören: csapatjáték orientáltabb játék) jó volt a BfV -ben. Ennek rendeltek alá mindent és a koncepció működött. Maximum kisebb igazítások lehetnek/lehettek volna szükségesek gyakorlati tapasztalatok alapján. Ehhez képest most kapkodás szagot érzek és csapkodnak ide-oda + EA/Dice szokás szerint esnek a ló egyik oldaláról a másikra. Az igazi gond itt nem az pl. hogy a "kedvenc fegyómat" éppen nerfelték vagy boostolták, hanem az eredetileg kitalált és működő koncepció borul. Konyhanyelven ahogy írtam is: eredeti koncepció - bár arcade shooter, de "odafigyelősebb" játékmenet, camo -k is számítanak kicsit (már nem), kicsit valósághűbb járműves és erődítéses és csapatjáték központú játék. Ehhez képest nem a gyökerekhez térünk most meg, hanem "CoD" -osodunk ...

    A korábbi BF verziókat azért YT -ról és ismerősők elmondásaiból ismerem. A YT társadalom egyhangúan üdvözölte a változásokat a BfV -ben annak idején. Idővel persze pl. Jackfrags (akit bírok egyébként) a láthatósági paranoia -val hőzöngött sokat. Ez nagyon becsípődött Nála és amennyiben nem volt témája akkor mindig elővette + sok videóban odaszúrta azért ... Ezt már kétszer is változtatták a játékban és szerintem most se lesz jó Neki ...

    Amennyiben BF 1, 4 és 3 irányú változásokat szeretnék, akkor azokat raknám fel és azzal tolnám ...

    Fortress - jogos: Hamada -n egyszer-kétszer toltam mindössze. Egy igazi füstös húsdaráló - amibe repülők is beszálltak. Kösz nem. A Devastation -ön sokat toltam - ott nincs repülő és egyébként sokkal taktikusabb, lehet kerülni és sok helyről bemenni. YouTube -osok is igen lehúzták Hamada -t és a nép is a Devastation -ön tolta ahogy láttam.

    A pályák nagyságával alapvetúen nincs bajom. Még a minőségükkel sem. Amennyiben lesznek új frakciók és hozzájuk is pályák, akkor a mennyiségükkel sem.

    A javításokról: az "enemy hit" kijelzője továbbra is változatlanul bug -os. Sőt már 200 feletti "enemy hit" -ek is belemennek egy emberbe halál nélkül (eddig kb. 13x volt a maximum) ...

    StG 44 rángat, mint állat. Sebzése alig. Bár más meg aszondja lézer. LEhet specializációt át kell nézni illetve szokni nekem.

    Falon vagy bármi máson ugyanúgy átlövöldöznek. Bár a nevesített Devastation templomfal tunkoldát nem néztem még. Komolyan mondom ennyi tunkolást még CS 1.3 -ban sem láttam pedig ott a játékmenet része volt. Persze az egyszeri ember (pl. én) a nyitott kocsiajtó üveg részén nem tudok átlőni géppuskával ...

Új hozzászólás Aktív témák