Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • megint én

    őstag

    "Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: Sorry, players from Hungary are not allowed."

    MI A PICSA?!?!!
    Ez sorozatban a 3. szeró.

  • megint én

    őstag

    Sziasztok!
    Valaki tudna linkelni statisztikákat, amióta kijött a prémium mennyit csökkent a játékosok létszáma? Illetve mekkora arányban akadt aki megvette azt a szart?

  • megint én

    őstag

    Sziasztok!
    PLS HELP! Egyik havernál nem indul a game! Az a "game manager" bal alsóban felugrik, eljut odáig, hogy joining soldier, és semmi! Maga a game nem ugrik elő. A patch előtt ment minden!

  • megint én

    őstag

    Régebben feltöltött vidim mellé: .44 SCOPED
    Itt egy új vidi: Sniper Gameplay
    Kb 2 hónap kimaradás után gondoltam kicsit BFezgetek, de ki-ki basztak a szerókról, akkor az egyiken mondtam, h felveszem hogyan tolom, és youtubon nézze meg, hogy nem csalok!!! Nem egy nagy szám, mert record alatt nagy fps kiesés miatt nem ment olyan jól.

  • megint én

    őstag

    válasz Winne #14730 üzenetére

    Köszi! Val-szín épp ezért banolgatnak mindenhonnan. De egy ideig viccesnek találtam, és élveztem, mert pl CS-ben ez volt az elismerés egyik alapja, hogy low nobb publikokról kidobtak, de egy idő után már legszívesebben megkeresném, és bebasznék egyet aki kibannol... -_-

  • megint én

    őstag

    válasz #59070464 #14738 üzenetére

    Egyet értek!
    HC = sokkal reálisabb mód = jobb játékélmény! At nem nagyon teheted meg, hogy ész nélkül kirohansz az út közepére, mert MEGHALSZ! És ez így jó!

    (#14740) Winne
    Japp, de kevés az olyan. Amin akkor toltam, az elég jó volt, és visszalőtt az ellenfél is. Szal ott jó volt a játékos állomány. De azért ott is olyan 60%ban olyanok tették ki akik egy helyben pálya szélén csücsülnek! De azokat meg kell bökni, és lefosni a hullájukat!

    [ Szerkesztve ]

  • megint én

    őstag

    Sziasztok!
    Hogyan lehet Nem a C meghajtóra telepíteni?
    Feltettem az Origint, és amikor rányomok a BF3ra, akkor csak a c/programfiles(x86)...-t ajánlja föl, és nincs lehetőség megváltoztatni, legalábbis nem találom!

  • megint én

    őstag

    Sziasztok!
    Multkor megint rossz szériám volt, és ki-ki baszogattak szerókról, mert állítólag MOCSKOS CSÍTER vagyok!!! Így hát felvettem egy kis gameplayt és gondoltam veletek is megosztom.
    http://www.youtube.com/watch?v=dKENF0Fqec0&feature=g-all-u

    ;]

  • megint én

    őstag

    válasz csapee #22870 üzenetére

    Multkor meg játszottam egy másikat, akkor support / M240B-vel aprítottam a népet, és volt egy rakás csipa, meg shotgunos a szerveren, és még így is aimking lettem :DDD :DDD :DDD
    http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/43640877/1/192304250/
    30% M240B-vel
    (pár pisztoly, illetve gránát kill is van de a java azzal volt)

    [ Szerkesztve ]

  • megint én

    őstag

    Valakik itt mondták, hogy az M98 a leggjobb, más meg, hogy M40A5 stb. Hát nem mindegy, hogy mire. Ez játékstílus függő. És hogy melyiket szoktad meg.
    Szóval kell egy sniper amit csak nagyon nagy távolságra használsz, és azzal kempelsz. Mert minden csipának más a ballisztikája, és jó ha ráállsz egyre és azt begyakorlod. Én személy szerint nem nagyon kempelek. SV98-al szoktam menni és még csak 354-et öltem, és ennek is csak olyan long range kill.
    Van viszont amire az az M98 a tuti, az főleg a Conquest, normal módban (de bárhol máshol is) a közepes távolságú harc, mert mellre is aránylag nagy távon belül öl elsőre. De ami nagy hátránya, hogy lassan húzza újra, és lassan tárazza. Éppen ezért jól megfontolt célzással kell lőni, mert nem mindig adódik esély még egy lövésre. De ez levesz egy kicsit a mobilitásodból, és nem rohangálhatsz annyira a fedezékek közt. De éppen ezért is ezzel a fegyverrel a legjobb az accuracy. Ami nálam 64,5% :U
    Van viszont a még gyorsabb játékstílus, az a fantomként rohangáló, "amint meglátom, meg is ölöm azonnal stílus" ez nekem a kedvencem ide mindenképpen az M40A5 kell, mert ez húzza be a leggyorsabban a következő golyót!
    Itt van az M40 vs M98

    Legutóbbi játékstílusra itt a vidim, aki még nem látta.
    http://www.youtube.com/watch?v=dKENF0Fqec0&feature=g-all-u

    [ Szerkesztve ]

  • megint én

    őstag

    Húúú, de kibaszottul megszerettem ezt az AS VAL-t. Ebben a partyban 44/8at csináltam vele és 42% accuracyval! ;] ;] ;]

  • megint én

    őstag

    Off...

    Na én pl ezét nem utalok SOHA. Tőlem vettek már, meg vettem is már PH-n, de csak személyesen. Remélem nem szóltam el, de nem volt gond még.

  • megint én

    őstag

    Basszus emberek, sry ha trágár leszek, de az ideg beszél belőlem....
    Valamikor volt itt szó arról, hogy milyen szerencsétlenek vannak, és nem tudnak játszani, és hogy sajnáljuk(játok) őket. Igen én is találkoztam ilyennel, én most nem ezekről beszélek. Olyan (már elnézést) faszkalapokról, akiknek 4-500 nem ritkán még több játékóra van a háta mögött mégis a csökevényes kis agyával képtelen a játék lényegét megérteni. Annyi meg annyi olyan szerveren voltam ahol senki semmit nem csinál, Rushon nem húzza az Mcomot, CCn nem megy zászlóhoz, nem dob lőszert még ha a szemébe villogsz és csetbe íros GIVE ME FUCKING AMMO!!!! De semmi, áll mint katiban a gyerek. Multkor valaki a a tömegből kiszedett és szám szerint 6 medic a hullámon átgyalogolt de egyik eszébe nem jutott volna azt a k. defit használni. Volt olyan, hogy egy TELI 32slotos (azaz 15 csapattársam volt) 100 tickes TDMen 85 pontot szedtem össze és a maradék 15ön osztozott a 15 gyökér. Szerencsére van ellenpélda is, mert kifogtam egy Apix015 nevű csapattársat, és a pálya másik oldaláról is odaszaladt felhúzni és persze én is őt, és öröm volt nézni, hogy hiába öl az ellenfél, mert vissza jön a pont a defitől. úgy kezdtünk, hogy 24 pontja volt a csapatnak míg az ellennek 1. Az ominózus meccs. És akárki akármit mond, ez a játék nem az aim tehetségtől függ... Ez kb 70%ban agymunka. Hogy helyezkedsz, hogy nézel ki, mikor érdemes kiugrani, és megnyomni, és odafigyelni minden kis apró neszre, nézni azt a kibekúrt minimapot, mert szerintem kb 3-4%a a játékosoknak nézi. Ez abból is látszik, hogy sok olyan sniper van aki lerak egy csipodót (T-ugs, MAV) és 3 emeletet megmászok, én végig hallom, hogy Sípol, de amikor odaérek még mindig háttal áll... AKKKOOORRR??? Mi a fasznak rakja le? Megbököm, lehugyozom! Elnézést, ha kiverem valakinél a biztosítékot, de nagyon felkúrak most is.

  • megint én

    őstag

    válasz kisÁdi #24394 üzenetére

    De talán... Pill utánanézek, ne csinálj semmit!!!! 5 min és jelentkezem!

  • megint én

    őstag

    válasz kisÁdi #24401 üzenetére

    Írd meg megint a configodatl. Egy havernál megoldotta:
    Az itt leírtakat írd át a
    drive]:\Users\[username]\My Documents\Battlefield 3\settings\

    Ezt a filet: PROF_SAVE_profile megnyitod, és társítod a jegyzettömbel, word-al mindey. És az alábbiakat átírod:
    GstRender.AmbientOcclusion 0
    GstRender.AnisotropicFilter 0
    GstRender.AntiAliasingDeferred 0
    GstRender.AntiAliasingPost 0
    GstRender.Brightness 0.500000
    GstRender.Contrast 0.000000
    GstRender.EffectsQuality 0
    GstRender.Enlighten 0
    GstRender.FullscreenEnabled 1
    GstRender.FullscreenScreen 0
    GstRender.MeshQuality 0
    GstRender.MeshQualityOld 0.000000
    GstRender.MotionBlurEnabled 0
    GstRender.OverallGraphicsQuality 5
    GstRender.ShaderQuality 0.000000
    GstRender.ShadowQuality 0
    GstRender.Stereoscopy 0
    GstRender.TerrainQuality 0
    GstRender.TextureQuality 0
    GstRender.TransparentShadows 0
    GstRender.UndergrowthQuality 0
    GstRender.VSync 0
    GstRender.VSyncEnabled 0

    [ Szerkesztve ]

  • megint én

    őstag

    válasz kisÁdi #24405 üzenetére

    Mondom, próbáld meg... Lehet az a baj, hogy a felfőbe valami rossz exec került. Azt neked kell átírnod. Amikor indítod a game-t akkor lessz is egy kérdés: Felhőben lévő adatok használata, vagy a gépen használt adatok használata. Na neked a 2. kell.

  • megint én

    őstag

    válasz kisÁdi #24411 üzenetére

    Nem, de nagyjából az elejétől kihagysz 5öt, és onnan 1-2 kihagyással sorrendben vannak.

  • megint én

    őstag

    válasz kisÁdi #24415 üzenetére

    A legfelsőt CTRL+F-el keresd ki, onnantól menni fog.

  • megint én

    őstag

    válasz kisÁdi #24418 üzenetére

    Ez kicsit hosszú lesz, de itt van az enyém...
    Arra figyelj, hogy a sensitit majd állítsd be, meg egyéb ilyen marhaságokat, amiket esetleg átkapcsol.
    ÍME:
    GstAudio.AudioQuality 1
    GstAudio.CarRadio 0
    GstAudio.DialogueVolume 0.700000
    GstAudio.MusicVolume 0.700000
    GstAudio.SoundSystemSize 20
    GstAudio.StereoMode 0
    GstAudio.VOLanguage 0
    GstAudio.Volume 0.558140
    GstAudio.YourSoundSystem 4
    GstRender.AmbientOcclusion 0
    GstRender.AnisotropicFilter 1
    GstRender.AntiAliasingDeferred 0
    GstRender.AntiAliasingPost 0
    GstRender.Brightness 0.500000
    GstRender.ConsoleAntiAlias 0
    GstRender.Contrast 0.000000
    GstRender.EffectsQuality 0
    GstRender.Enlighten 0
    GstRender.FieldOfView 60.000000
    GstRender.FullscreenEnabled 1
    GstRender.FullscreenRefreshRate 60.000000
    GstRender.FullscreenScreen 0
    GstRender.MeshQuality 0
    GstRender.MeshQualityOld 0.000000
    GstRender.MotionBlur 0.000000
    GstRender.MotionBlurEnabled 0
    GstRender.OverallGraphicsQuality 1
    GstRender.ResolutionHeight 1080
    GstRender.ResolutionHertz 0
    GstRender.ResolutionWidth 1920
    GstRender.ScreenSafeAreaHeight 0.950000
    GstRender.ScreenSafeAreaWidth 0.950000
    GstRender.ShaderQuality 0.000000
    GstRender.ShadowQuality 0
    GstRender.StereoConvergence 1.000000
    GstRender.Stereoscopy 0
    GstRender.TerrainQuality 0
    GstRender.TextureQuality 0
    GstRender.TransparentShadows 0
    GstRender.UndergrowthQuality 0
    GstRender.VSync 0
    GstInput.Deadzone 0.300000
    GstInput.HoldButtonToZoom 1
    GstInput.HoldForBreathControl 1
    GstInput.MouseRawInput 1
    GstInput.MouseSensitivity 0.012456
    GstInput.MouseSensitivityVehicle 0.111111
    GstInput.Scheme0Buttons 0
    GstInput.Scheme0FlipCameraY 0
    GstInput.Scheme0FlipY 0
    GstInput.Scheme0Sensitivity 1.000000
    GstInput.Scheme0Sticks 0
    GstInput.Scheme1Buttons 0
    GstInput.Scheme1FlipCameraY 0
    GstInput.Scheme1FlipY 0
    GstInput.Scheme1Sensitivity 1.000000
    GstInput.Scheme1Sticks 0
    GstInput.Scheme2Buttons 0
    GstInput.Scheme2FlipCameraY 0
    GstInput.Scheme2FlipY 0
    GstInput.Scheme2Sensitivity 0.500000
    GstInput.Scheme2Sticks 0
    GstInput.Scheme3Buttons 0
    GstInput.Scheme3FlipCameraY 0
    GstInput.Scheme3FlipY 0
    GstInput.Scheme3Sticks 0
    GstInput.Vibration 1
    GstKeyBinding.infantry.ConceptBreathControl.0.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptBreathControl.0.button 42
    GstKeyBinding.infantry.ConceptBreathControl.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptBreathControl.0.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptBreathControl.1.axis 24
    GstKeyBinding.infantry.ConceptBreathControl.1.button 10
    GstKeyBinding.infantry.ConceptBreathControl.1.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptBreathControl.1.type 2
    GstKeyBinding.infantry.ConceptChangeVehicle.0.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptChangeVehicle.0.button 18
    GstKeyBinding.infantry.ConceptChangeVehicle.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptChangeVehicle.0.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptChangeVehicle.1.axis 24
    GstKeyBinding.infantry.ConceptChangeVehicle.1.button 7
    GstKeyBinding.infantry.ConceptChangeVehicle.1.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptChangeVehicle.1.type 2
    GstKeyBinding.infantry.ConceptCrawl.0.axis 24
    GstKeyBinding.infantry.ConceptCrawl.0.button 11
    GstKeyBinding.infantry.ConceptCrawl.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptCrawl.0.type 2
    GstKeyBinding.infantry.ConceptCrawl.1.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptCrawl.1.button 255
    GstKeyBinding.infantry.ConceptCrawl.1.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptCrawl.1.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptCrouch.0.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptCrouch.0.button 29
    GstKeyBinding.infantry.ConceptCrouch.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptCrouch.0.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptCrouchOnHold.0.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptCrouchOnHold.0.button 45
    GstKeyBinding.infantry.ConceptCrouchOnHold.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptCrouchOnHold.0.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptCycleFireMode.0.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptCycleFireMode.0.button 47
    GstKeyBinding.infantry.ConceptCycleFireMode.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptCycleFireMode.0.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptCycleFireMode.1.axis 24
    GstKeyBinding.infantry.ConceptCycleFireMode.1.button 1
    GstKeyBinding.infantry.ConceptCycleFireMode.1.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptCycleFireMode.1.type 2
    GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.0.axis 24
    GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.0.button 15
    GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.0.type 2
    GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.1.axis 24
    GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.1.button 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.1.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.1.type 1
    GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.2.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.2.button 255
    GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.2.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.2.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.0.axis 24
    GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.0.button 1
    GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.0.type 1
    GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.1.axis 24
    GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.1.button 14
    GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.1.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.1.type 2
    GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.2.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.2.button 255
    GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.2.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.2.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptInteract.0.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptInteract.0.button 18
    GstKeyBinding.infantry.ConceptInteract.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptInteract.0.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptInteract.1.axis 24
    GstKeyBinding.infantry.ConceptInteract.1.button 7
    GstKeyBinding.infantry.ConceptInteract.1.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptInteract.1.type 2
    GstKeyBinding.infantry.ConceptJump.0.axis 24
    GstKeyBinding.infantry.ConceptJump.0.button 5
    GstKeyBinding.infantry.ConceptJump.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptJump.0.type 2
    GstKeyBinding.infantry.ConceptJump.1.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptJump.1.button 57
    GstKeyBinding.infantry.ConceptJump.1.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptJump.1.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptMeleeAttack.0.axis 24
    GstKeyBinding.infantry.ConceptMeleeAttack.0.button 17
    GstKeyBinding.infantry.ConceptMeleeAttack.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptMeleeAttack.0.type 2
    GstKeyBinding.infantry.ConceptMeleeAttack.1.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptMeleeAttack.1.button 33
    GstKeyBinding.infantry.ConceptMeleeAttack.1.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptMeleeAttack.1.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.0.axis 1
    GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.0.button 60
    GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.0.type 2
    GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.1.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.1.button 17
    GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.1.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.1.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.2.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.2.button 31
    GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.2.negate 1
    GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.2.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.0.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.0.button 60
    GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.0.type 2
    GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.1.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.1.button 30
    GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.1.negate 1
    GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.1.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.2.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.2.button 32
    GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.2.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.2.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptNextPosition.0.axis 24
    GstKeyBinding.infantry.ConceptNextPosition.0.button 5
    GstKeyBinding.infantry.ConceptNextPosition.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptNextPosition.0.type 2
    GstKeyBinding.infantry.ConceptNextPosition.1.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptNextPosition.1.button 255
    GstKeyBinding.infantry.ConceptNextPosition.1.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptNextPosition.1.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptParachute.0.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptParachute.0.button 57
    GstKeyBinding.infantry.ConceptParachute.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptParachute.0.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptParachute.1.axis 24
    GstKeyBinding.infantry.ConceptParachute.1.button 5
    GstKeyBinding.infantry.ConceptParachute.1.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptParachute.1.type 2
    GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.0.axis 7
    GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.0.button 60
    GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.0.type 2
    GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.1.axis 1
    GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.1.button 8
    GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.1.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.1.type 1
    GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.2.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.2.button 255
    GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.2.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.2.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.3.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.3.button 255
    GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.3.negate 1
    GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.3.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptProne.0.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptProne.0.button 46
    GstKeyBinding.infantry.ConceptProne.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptProne.0.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptReload.0.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptReload.0.button 19
    GstKeyBinding.infantry.ConceptReload.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptReload.0.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptReload.1.axis 24
    GstKeyBinding.infantry.ConceptReload.1.button 6
    GstKeyBinding.infantry.ConceptReload.1.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptReload.1.type 2
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem1.0.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem1.0.button 2
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem1.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem1.0.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem2.0.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem2.0.button 3
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem2.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem2.0.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem4.0.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem4.0.button 4
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem4.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem4.0.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem5.0.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem5.0.button 5
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem5.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem5.0.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem6.0.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem6.0.button 6
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem6.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem6.0.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem7.0.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem7.0.button 7
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem7.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem7.0.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition1.0.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition1.0.button 59
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition1.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition1.0.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition2.0.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition2.0.button 60
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition2.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition2.0.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition3.0.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition3.0.button 61
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition3.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition3.0.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition4.0.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition4.0.button 62
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition4.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition4.0.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition5.0.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition5.0.button 63
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition5.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition5.0.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition6.0.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition6.0.button 64
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition6.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition6.0.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSprint.0.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSprint.0.button 42
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSprint.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSprint.0.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSprint.1.axis 24
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSprint.1.button 10
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSprint.1.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSprint.1.type 2
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.0.axis 13
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.0.button 8
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.0.type 1
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.1.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.1.button 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.1.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.1.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.2.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.2.button 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.2.negate 1
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.2.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget1.0.axis 24
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget1.0.button 2
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget1.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget1.0.type 2
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget1.1.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget1.1.button 255
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget1.1.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget1.1.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget2.0.axis 24
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget2.0.button 3
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget2.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget2.0.type 2
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget2.1.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget2.1.button 255
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget2.1.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget2.1.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToGrenadeLauncher.0.axis 24
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToGrenadeLauncher.0.button 2
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToGrenadeLauncher.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToGrenadeLauncher.0.type 2
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToGrenadeLauncher.1.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToGrenadeLauncher.1.button 255
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToGrenadeLauncher.1.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToGrenadeLauncher.1.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToPrimaryWeapon.0.axis 24
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToPrimaryWeapon.0.button 4
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToPrimaryWeapon.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToPrimaryWeapon.0.type 2
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToPrimaryWeapon.1.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToPrimaryWeapon.1.button 255
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToPrimaryWeapon.1.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToPrimaryWeapon.1.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToStaticGadget.0.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToStaticGadget.0.button 4
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToStaticGadget.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToStaticGadget.0.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptThrowGrenade.0.axis 24
    GstKeyBinding.infantry.ConceptThrowGrenade.0.button 16
    GstKeyBinding.infantry.ConceptThrowGrenade.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptThrowGrenade.0.type 2
    GstKeyBinding.infantry.ConceptThrowGrenade.1.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptThrowGrenade.1.button 34
    GstKeyBinding.infantry.ConceptThrowGrenade.1.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptThrowGrenade.1.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptToggleWeaponLight.0.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptToggleWeaponLight.0.button 20
    GstKeyBinding.infantry.ConceptToggleWeaponLight.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptToggleWeaponLight.0.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptToggleWeaponLight.1.axis 24
    GstKeyBinding.infantry.ConceptToggleWeaponLight.1.button 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptToggleWeaponLight.1.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptToggleWeaponLight.1.type 2
    GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.0.axis 6
    GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.0.button 60
    GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.0.type 2
    GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.1.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.1.button 8
    GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.1.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.1.type 1
    GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.2.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.2.button 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.2.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.2.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.3.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.3.button 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.3.negate 1
    GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.3.type 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.0.axis 24
    GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.0.button 1
    GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.0.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.0.type 1
    GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.1.axis 24
    GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.1.button 14
    GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.1.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.1.type 2
    GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.2.axis 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.2.button 255
    GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.2.negate 0
    GstKeyBinding.infantry.ConceptZoo
    m.2.type 0

    [ Szerkesztve ]

  • megint én

    őstag

    válasz kisÁdi #24418 üzenetére

    Amúgy az, hogy nem találsz ilyen szöveget, lehet épp annak a jele, hogy valami oknál fogva kitörlődött...
    Na mindegy másold át a fentit, remélem menni fog!

  • megint én

    őstag

    válasz p0rch_m0nk3y #24422 üzenetére

    De... :U :U :U :U

    (#24420) devilinsid3

    Nem is az M320-al van baj... Főleg, hogy az nálad is a 2. leggyakrabban használt fegyó ;] ;]
    Hanem azzal, hogy csőlátású agyhalott marhákkal van tele a game. Csak a célkeresztet látják, mást már nem! Sajnos...
    Szek: Ja, majdnem elfelejtettem, még csak nem is hallanak. (am küldtem a req-t originen.)

    [ Szerkesztve ]

  • megint én

    őstag

    válasz p0rch_m0nk3y #24433 üzenetére

    Na ezekről beszélek... Hogy lehet, hogy nem hallja, amikor C4 alámegy? Vagy amikor elkezdi égetni a repair toollal 2 sec amíg megha, oké, hogy nem öli meg ilyen hamar, de mi az, hogy még a célkeresztet sem mozdítja meg? Reflex 0??? Toál zéró. Ezeket nem sajnálni kell, meg megadni nekik is a játék élményét. Ezekkel épp így meg kell alázni. Youtubon nézze vissza, amikor aláC4eznek, és utána felveszik friendlisten, és BOOM. :DDD :DDD :DDD Hugyfoslowok!

  • megint én

    őstag

    válasz devilinsid3 #24439 üzenetére

    WÁÁÁ!
    Azen behaltok! A világ talán legbénább playere.
    [manufacturer66]
    W/L: 0.4 Ez azért ilyen "magas" gondolom, mert a szerencse néha a nyertes csapatba dobta.
    K/D: 0.201
    Accuracy: 2.5 Kettő egész öt tized... o.O Mivan? Ez létezik? ;]
    Felhívnám a figyelmeteket az M60ra!!!!!!!
    Shots Fired: 1420 Hith: 1 Kills:0 Accuracy: 0.07
    Wáááá... OMG.
    Tudom a Supporter class nem a legfaszább, de nekem az M240Bvel volt már 43%os accu is. De még összességében is 26.7%

  • megint én

    őstag

    válasz devilinsid3 #24443 üzenetére

    :D Kb ja. Am nem akarok már tényleg ennyit nagyképűsködni, de az Igla-t leszámítva nincs is 20% alatti accuracy-s fegyverem.

  • megint én

    őstag

    Kicsit gyanús, nemde???
    Egészen pontosan 2012.07.20-án valamit bekapcsolt amitől igencsak felpörgött a srác...
    http://bf3stats.com/stats_pc/xXKvIkRaMXx/history#spm,kdr,kpm,global.elo

  • megint én

    őstag

    'Gyá he' Micsoda meccsen vagyok túl... Only pistol server! És végre valahára olyan teamba kerültem ahol mindenki assault volt és mindenki mindenkit húzott azon nyomban! 11perc alatt le is söpörtük az ellent ;] ;] ;]
    http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/45594702/1/192304250/

  • megint én

    őstag

    válasz Winne #24941 üzenetére

    Nem-nem... Ekkora már a hetedik refreshje volt a srácnak. És hogy a faszba lehet 3490.559 SMP-t összehozni? És úgy hogy a játékideje kétharmadában az 230 és 260 között mozgott. Most meg az ÁTLAG (!) majdnem 3500??? :U :U :U Persze!

    Ja, és ha viszed az egeret a grafikonon, akkor lehet látni, mikor voltak refreshek.

    2012.07.20. 16:26-kor az SPM még csak 260
    2012.07.20. 17:36-kor már 1700
    2012.07.20. 23:54-kor 3820!!!!!
    :C

    [ Szerkesztve ]

  • megint én

    őstag

    válasz kisza25 #24985 üzenetére

    Ebben a meccsben sem piti...
    http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/45636118/1/354021003/
    Kis köcsögök, nem tudom mi vesz rá valakit, h cheatoljon, de rohadjon ki a szíve!
    Zanik
    Ó, azt a "DUMM - Pistol & Knife Only"-t én is nagyon csípem!

    [ Szerkesztve ]

  • megint én

    őstag

    válasz gyuromoj #24990 üzenetére

    Én is cs-ből jöttem át, de azonnal ment mint az ágybaszarás. Tankal, Helivel, vadásszal, de leginkább a TDM jön be! A Vidikari karcsú, de elnyekeregne rajta szerintem.

  • megint én

    őstag

    Amúgy nagyon dúrva meccsen vagyok túl. Eleinte rajtam kívül egyetlen egy gyerek csinált bármitis. A többi tank, jeep, mobilAA a kezdőről, illetve a hegyoldalról próbált lőni, de inkább csak szarászott. 857ticketes a szeró. Amikor már nagyon vesztésre álltunk ráéledtem a gyerekre aki a hegyoldalról tankozott, megvártam amíg megsérül és kiszáll javítani. Ekkor beszállt lövésznek, és így legalább leröviddült a zászló húzásának az ideje, meg azért lőtt is valamit. Volt pillanat, amikor 44/350re vezetett az ellen, de 10/0ra lehoztuk!!! Szerencsére a végefelé jött még egy-két aki tudott játszaniÍgy 3an már lehoztuk.
    http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/45648610/1/192304250/

    [ Szerkesztve ]

  • megint én

    őstag

    válasz kisza25 #24995 üzenetére

    Szerintem nem volt admin. Bezzeg nekem volt olyan, hogy felmentem egy szeróra és 50-60sec alatt kibasztak. Élből úgy kezdtem, hogy 10/0 és rengetek defi pont stb... Na de mindegy buzik ezek.

  • megint én

    őstag

    Pár témába hozzászólnék amiket érintettetek...
    -Fegyverek. Bőven el van látva, és nagyon örülök neki, hogy II.wh-s fegyverekkel nem torzították el a játéknak a realitását!!!
    -A mapok mennyire balanszoltak.
    Hát mit ne mondjak azért lenne még mit javítani, pl a bázisra még levésbé lehessen bemenni, és 5-10 kijárat lenne, PL Metrón ha elkezdődik a BR, főleg a lenti oldalon, onnan 99%, hogy nem lessz kijövetel. DE Itt is igaz, -mint már valaki mondta- hogy amikor egy csapattal az egyik oldalon kaszálsz, szinte tuti, hogy odaát térfélcserénél is. Szóval mint minden játékban "csak inba player létezik" Akár stratégia, autóverseny, vagy fps. Mindegy!
    Amúgy basszák meg, hogy megint: "Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: Kicked by administrator" Napi 2-3 ilyet kapok. Egymagam kiírtottam az adminék squadját és visszahúztam az Mcomot.. ;] ;] ;] Mondjuk már kicsit unom, hogy háborítatlanul nem lehet végigtolni egy meccset. És a quits is nő kicknél. Ezt mondjuk nem tartom fernek.

  • megint én

    őstag

    válasz Winne #25052 üzenetére

    Nem tudom mik a gyengébb szerverek. Én nem szoktam megjegyezni. Úgy szoktam rákeresni, hogy: - max 32slotos - ki van pipálva a Free slots 1-5; 6-10; 10+. Berakom ping szerint növekvőbe. És ezeken belül is olyant szoktam keresni ahol minimum 5 maximum 15 player van és a legfelsőre ami megfelel a kritériumoknak arra joinolok. Persze van, ha kifejezetten pistol onlyt keresek, meg air only, ilyesmi.

    Ja a warozgatás meg... Háát ez a játék nem nagyon alkalmas rá. a CS-ben annyira kiforrott már minden, a SourceTV-től kezdve, az azonnali mirces ellenhíváson át, hitboxokig minden, hogy ez nagyon gagyinak tűnik azok után. Itt amikor próbáltam warozgatni, nem lehetett napi 5-10 wart lezavarni. Már csak az, hogy ott felmentem TSre azonnak ott a team, és mircről már küldték is az pi-pwt 3 perc és már ment az LO3! Itt ilyen nincs. Ráadásul a sok kieg miatt nem hogy javítanák, de egyre több a bug, és egyre tagoltabb a játékos állomány.

    [ Szerkesztve ]

  • megint én

    őstag

    válasz apollo12 #25074 üzenetére

    Kb ugyan az a kettő. Nekem az segített, h viszábbvettem az órajelet.

  • megint én

    őstag

    válasz BIROD5 #25080 üzenetére

    Nem tudom, hogy az előzőnél, meg ennél is, hogy nem veszik észre a hibát??? Én kajak látom, és szerintem Gigabyte vidikarid van... Azzal lesz a gond. Nem bírja a gyári órajelet. Üdv a klubban.

  • megint én

    őstag

    válasz Gyula84 #25092 üzenetére

    Hát Te k. vicces vagy... Mórickával vakaróztál?

    [ Szerkesztve ]

  • megint én

    őstag

    válasz mackosajt #25094 üzenetére

    Majdnem egyet értek veled, de kb egy évtizede tolom FPS játékokkal, és a tapasztalataim, hogy a Német, belga, osztrák szerverek a legfaszábbak. Ezek közt vannak a legszarabb, csíteres szerók is, de a leg minőségibb, legjobb játékos állománnyal rendelkező, minőségi, laggmentes szerverek. A Magyar szervereken meg nem tetszik a pofád egy hülyegyerek adminnak, és már repülsz. Ott volt még BC2ben a Debreceni, a Multigaming stb. és pár hszel ezelőtt is:(#25092) G4ula84 Ez a magyar színvonal. Azon az MG szerveren is volt, hogy egy kör alatt 4x-5x lekilleltek, és átpakoltak a gyengébb csapatba. A Debrecenin meg már 18/0nál kibasztak.
    Az a káromkodás is... Jó, van ami már átmegy anyázásba, meg nagyon eldurvul, de egy hülyegyerekér is kaptam már bant, amikor azt írták nekem, hogy "köcsög csíter geci vagy". Ami a legszebb, hogy ő az admin pajtija volt, és erre a beszólásra nem kapott bant. -_-' Ráadásul belefért volna még az a beszólás is, én is felkapom, és elszabadul az adrenalin amikor sorozatban lelőnek. Én idegből játszom, és volt már hogy az asszon baszott tarkón papuccsal, hogy ne üvölts már! ;]
    Aki meg nem tudja elviselni az inkább barbizzon!

    (#25103) v!ct0y
    +1

    [ Szerkesztve ]

  • megint én

    őstag

    válasz mackosajt #25105 üzenetére

    Nem dehogy, nem haragszom. De igazad van abban, h sokat sírok mennyiszer dobnak ki, de ez olyan mint a cigánybűnözés. Nem vagyok rasszista, kicsit sem! De köztudott, hogy gyakoribb, mint a fehéreknél. Sajnos ezek miatt megbélyegzik a normális romákat is, és rajtuk csattan az ostor. De ez egy másiktéme, azért hoztam föl, mert KB ugyan ez a tendencia a szerverek ügyében. Itt is, és CSben is a magyar adminok mindig is nagyon önkényűek voltak! Mindenhol vannak ilyenek, a Németek közt is, de a leg igényesebbek szinte mindig azok. Ráadásul itt is gyakran játszok magyar szerón, mert egyszer már leírtam, hogyan találok szervert, azaz a ligkissebb pingű, stb és gyakran magyar! És ott pont sokkal jellemzőbb maga a káromkodás is, és ha lelövöd a lowokat már repülsz is, mondván, hogy "gecicsíterfasszopó". De ha utána feltöltöm jútyúkra a gameplayt akkor meg az jön, hogy azé dobnak ki, mert elkúrom a játékélményüket. Hogy is van ez?

  • megint én

    őstag

    válasz Zanik #25108 üzenetére

    Vegyük sorra.
    0. nem tudom miért offtopicba raktad,
    1. Camperek - Teljesen egyet értek, a legfoslowabb nyomorékok szokták csinálni, és van hogy még a tankok is a domboldalról osztják az észt, nem beszélve a mobilAAról, sniperekről.
    2. Helisek - Ezzek úgy ahogy, de önmagában a heli nagyon is sebezhető, mert ott a vadász, inkább az az ami igazán nagyon inba. És a Heli csak akkor tud aratni, ha biztosítva van a légtér!
    3. C4. Hát, úgy ahogy idegesítő, de egy szemfüles player megoldja, és ha jó a team akkor kirobbant, utána a társ meg megöli, és defizik. Csak itt ami majdnem mindig elmarad az a társ. Önmagában C4el nem csinálsz jó statot, mert 2x elsütöd, és utána meg már úgy jön, hogy kicselez. (már ha nem agyhalott, mint a playerek 90%ban)
    4. Azt is hozzátenném, akik egy lépcsőfordulóban rakétával a vállukon guggolva várnak, még ha ő is belehal. Na ha ott ülne mellettem az illető olyat lekevernék neki, hogy lenyelné a fogait.

  • megint én

    őstag

    válasz v!ct0y #25118 üzenetére

    Nem, elég ha csak a sofőrnek, vagy épp annak aki átül oda. Vagy legalábbis kisszintű mellé be szoktam pattanni. És amikor én benn ülök akkor ottvan, de lehet, hogy csak az ülhet át akinek ki van oldva, így már nem vagyok meggyőződve. (de az tuti, h nem kell mind a 3)

    Apropó, milyen f@szul néz ki amikor reaktív be van pakolva. Beülsz a tankba egyszer csak odalesz. És buuummm így lett a chocapic!

    [ Szerkesztve ]

  • megint én

    őstag

    válasz Gyula84 #25134 üzenetére

    Aha... Én megértem a gyengébbeket, hogy azért játszanak, hogy kikapcsolódjanak, és nem izgatják magukat. Épp fordítva, általában Ők nem értik, ha valaki jobban tolja. Rögtön vagy "csítertfasszopógeci", vagy "hülyekocha". Pedig nagyon nem ezen múlik. Én például KB 250 órát raktam a játékba, ha visszaosztod a napi átlag nem is olyan sok.
    Több fajta low van:
    1-Akinek rossz a gépe. És emiatt lehetetlen a játék tiszta, egyenletes játszása. Se célozni, se semmi.
    2-A tapasztalatlan aki még nem ismeri a terepet és nem tud igazi becserkészős róka módjára játszani.
    3-És van a lusta agyú (Az én értelmezésemben csak hülye, és tudom hogy nagyképű vagyok.) Van egy barátom, akit abba a kategóriába tartozik aki a játékot az agya kikapcsolására használja. Szituáció: Fenn vagyok nála és nézem ahogy BFezik, de volt hogy CSis és egyebek. Semmi agymunka, semmi pörgés, semmi beleélés. Meglát egy ellent aki kilő egy tárat és bebújik egy tereptárgy mögé, és mondom csináljál már valamit... Rohand le, gránátot neki, kerülj mögé bármi de ne állj mint egy fasz. Ö: Mi van már, mit idegeskedsz majd csak visszajön, és ott áll... Kis idő múlva bumm és fekszik a haverom. Na mondom fasza vagy. Ez így ment vagy fél órát, erre azt mondja: ő béna a játékhoz, mert nem tud célozni. Nem! Mondom, Te béna vagy a játékhoz mert sík hülye vagy, és lusta vagy gondolkodni. Úgy kell játszani, hogy beleéled magad, méghozzá annyira, hogy fájjon ha eltalálnak! És akkor talán kitalálsz valamit hogyan kerüld ki az ilyen értelmetlen halálokat.

    Erre nincs is jobb példa, mint egy CS:S kupa ahol zsinórban a 8. meccset toltuk, mindet megnyerve. De a döntője az valami nagyon állat volt. A nuke pályán toltuk, és lement az mr16 döntetlenre. Jött egy hosszabbítás mr3 ott kiszoptuk a T kört, és hoztunk 2 CT kört. (Aki ismeri a mapot annak kakasból néztem sárgát) Bertohantak és kinyírtak mindenkit a T-k és maradtam plantolt bombánál 1v5re. Szóval vagy lehozom, és még egy hosszabbító, vagy nem és csak a második hely. Hát lehoztam, és utána meg is nyertük az egészet. De Utána epét hánytam. És nekem így jó, nekem ez a játékélmény ti meg ezt nem vagytok képesek elfogadni.
    Összegezve: Vannak akik azért játszanak, hogy kikapcsolódjanak, és vannak akik azért hogy egy kis időre katonák legyenek akik a saját bőrüket viszik a vásárra! De lehet ez az ember épp F1 pilóta akar lenni, vagy stratéga, mindegy a lényeg ugyan az!

  • megint én

    őstag

    válasz Muerte #25146 üzenetére

    Én nem haragszom meg, és tudom, h átesek néha a ló túloldalára. De ez van! :U :U

  • megint én

    őstag

    válasz Muerte #25158 üzenetére

    Tudom miről beszélsz. A mi csapatunk anno CSben csöndes kis csapat volt magyar szinten, mert direkt kerültük a magyar elleneket, és csak külföldiekkel toljuk, nehogy kitudódjon a taktik, meg minden. Készültünk a Becupra 8 hónapon keresztül megállás nélkül napi 8 wart volt hogy arra ébredtem amikor elbasztam az egyik kört és újra megálmodtam. És úgy volt, hogy megnyerjük a Becupot akik ismertek mindet, és mi is úgy saccoltuk, hogy 85-90% eséllyel indultunk volna, a pénzt már át is utalták nekem, aznap utaltam volna egy összegben a nevezést. De két kis b**uzi összeveszett, és felbomlott a klán. Akkor döntöttem el, hogy verseny szerűen többet nem. Ezután már csak az SC2 volt ami ennyi adrenalint váltott ki, ott gyémánt liga 36. helyezés voltam. De nem tetszett. Munka, eddzés, barátnő stb. És igen kifejezetten rossz a túlzott igénybevétel, de amiről itt a BF3 szól nekem az a töredéke annak amit anno a CS művelt velem. És ezt (legalábbis még) élvezem. Amúgy jó játék a tracmania!

  • megint én

    őstag

    válasz Muerte #25164 üzenetére

    Csak, hogy fokozzam... Amikor csatlakoztam 150/350re vezetett az ellen... :D

    (#25181) Csaber
    Én mondjuk nem szeretem a nagy szerókat. Laggolnak maguk a szerverek is gyakran, meg a gépem is néha. De szépet hoztál! :R

    [ Szerkesztve ]

  • megint én

    őstag

    válasz smisa #25200 üzenetére

    Teljesen megértem.... ŐT!!! Mi az amiből az jön le, hogy csal? Megnéztem Bf3staton, és semmi az égvilágon nem utal arra, hogy csalna! Ha valaki kioszt 4 egyhitest az már csal? Ebben a vidimben EGYETLEN egy golyót lövök mellé. És nem csalok, láthatod...

    Szerk: ...Ja és úgy, hogy csomószor lámpával vakítgattak.

    Amúgy minnyá megvan a 35000 néző. :Y

    [ Szerkesztve ]

  • megint én

    őstag

    válasz smisa #25204 üzenetére

    Tényleg nem lehetetlen, hogy cheatel. Nem láttam. De mindenesetre csináltam már 42%os ccuracyt úgy, hogy 80 körül öltem. M240Bvel, ami Teljesen ugyan úgy viselkedik mint a PKP pecheneg. De nem is biztos, hogy 1 hitet kaptál, hanem gyors duplát. Mert nekem is van csomószr olyan, hogy lelőnek egy hitből pl m16-al ami még kevesebbet sebez, eleinte én is cheatra gyanakodok mindíg, de nyomok egy tabot, és látom, hogy szerencsétlen ilyen 8/15ben van pl... Szóval nem kizárt, hogy csak a játék kifürkészhetetlen megintcsak.

Aktív témák