- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
Aktív témák
-
megint én
őstag
"Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: Sorry, players from Hungary are not allowed."
MI A PICSA?!?!!
Ez sorozatban a 3. szeró. -
megint én
őstag
Sziasztok!
Valaki tudna linkelni statisztikákat, amióta kijött a prémium mennyit csökkent a játékosok létszáma? Illetve mekkora arányban akadt aki megvette azt a szart? -
megint én
őstag
Sziasztok!
PLS HELP! Egyik havernál nem indul a game! Az a "game manager" bal alsóban felugrik, eljut odáig, hogy joining soldier, és semmi! Maga a game nem ugrik elő. A patch előtt ment minden! -
megint én
őstag
Régebben feltöltött vidim mellé: .44 SCOPED
Itt egy új vidi: Sniper Gameplay
Kb 2 hónap kimaradás után gondoltam kicsit BFezgetek, de ki-ki basztak a szerókról, akkor az egyiken mondtam, h felveszem hogyan tolom, és youtubon nézze meg, hogy nem csalok!!! Nem egy nagy szám, mert record alatt nagy fps kiesés miatt nem ment olyan jól. -
megint én
őstag
Köszi! Val-szín épp ezért banolgatnak mindenhonnan. De egy ideig viccesnek találtam, és élveztem, mert pl CS-ben ez volt az elismerés egyik alapja, hogy low nobb publikokról kidobtak, de egy idő után már legszívesebben megkeresném, és bebasznék egyet aki kibannol... -_-
-
megint én
őstag
válasz #59070464 #14738 üzenetére
Egyet értek!
HC = sokkal reálisabb mód = jobb játékélmény! At nem nagyon teheted meg, hogy ész nélkül kirohansz az út közepére, mert MEGHALSZ! És ez így jó!(#14740) Winne
Japp, de kevés az olyan. Amin akkor toltam, az elég jó volt, és visszalőtt az ellenfél is. Szal ott jó volt a játékos állomány. De azért ott is olyan 60%ban olyanok tették ki akik egy helyben pálya szélén csücsülnek! De azokat meg kell bökni, és lefosni a hullájukat![ Szerkesztve ]
-
megint én
őstag
Sziasztok!
Hogyan lehet Nem a C meghajtóra telepíteni?
Feltettem az Origint, és amikor rányomok a BF3ra, akkor csak a c/programfiles(x86)...-t ajánlja föl, és nincs lehetőség megváltoztatni, legalábbis nem találom! -
megint én
őstag
Köszönöm a válaszokat!
-
megint én
őstag
Sziasztok!
Multkor megint rossz szériám volt, és ki-ki baszogattak szerókról, mert állítólag MOCSKOS CSÍTER vagyok!!! Így hát felvettem egy kis gameplayt és gondoltam veletek is megosztom.
http://www.youtube.com/watch?v=dKENF0Fqec0&feature=g-all-u -
megint én
őstag
válasz csapee #22870 üzenetére
Multkor meg játszottam egy másikat, akkor support / M240B-vel aprítottam a népet, és volt egy rakás csipa, meg shotgunos a szerveren, és még így is aimking lettem
http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/43640877/1/192304250/
30% M240B-vel
(pár pisztoly, illetve gránát kill is van de a java azzal volt)[ Szerkesztve ]
-
megint én
őstag
Valakik itt mondták, hogy az M98 a leggjobb, más meg, hogy M40A5 stb. Hát nem mindegy, hogy mire. Ez játékstílus függő. És hogy melyiket szoktad meg.
Szóval kell egy sniper amit csak nagyon nagy távolságra használsz, és azzal kempelsz. Mert minden csipának más a ballisztikája, és jó ha ráállsz egyre és azt begyakorlod. Én személy szerint nem nagyon kempelek. SV98-al szoktam menni és még csak 354-et öltem, és ennek is csak olyan long range kill.
Van viszont amire az az M98 a tuti, az főleg a Conquest, normal módban (de bárhol máshol is) a közepes távolságú harc, mert mellre is aránylag nagy távon belül öl elsőre. De ami nagy hátránya, hogy lassan húzza újra, és lassan tárazza. Éppen ezért jól megfontolt célzással kell lőni, mert nem mindig adódik esély még egy lövésre. De ez levesz egy kicsit a mobilitásodból, és nem rohangálhatsz annyira a fedezékek közt. De éppen ezért is ezzel a fegyverrel a legjobb az accuracy. Ami nálam 64,5%
Van viszont a még gyorsabb játékstílus, az a fantomként rohangáló, "amint meglátom, meg is ölöm azonnal stílus" ez nekem a kedvencem ide mindenképpen az M40A5 kell, mert ez húzza be a leggyorsabban a következő golyót!
Itt van az M40 vs M98Legutóbbi játékstílusra itt a vidim, aki még nem látta.
http://www.youtube.com/watch?v=dKENF0Fqec0&feature=g-all-u[ Szerkesztve ]
-
megint én
őstag
Húúú, de kibaszottul megszerettem ezt az AS VAL-t. Ebben a partyban 44/8at csináltam vele és 42% accuracyval!
-
megint én
őstag
Off...
Na én pl ezét nem utalok SOHA. Tőlem vettek már, meg vettem is már PH-n, de csak személyesen. Remélem nem szóltam el, de nem volt gond még.
-
megint én
őstag
Basszus emberek, sry ha trágár leszek, de az ideg beszél belőlem....
Valamikor volt itt szó arról, hogy milyen szerencsétlenek vannak, és nem tudnak játszani, és hogy sajnáljuk(játok) őket. Igen én is találkoztam ilyennel, én most nem ezekről beszélek. Olyan (már elnézést) faszkalapokról, akiknek 4-500 nem ritkán még több játékóra van a háta mögött mégis a csökevényes kis agyával képtelen a játék lényegét megérteni. Annyi meg annyi olyan szerveren voltam ahol senki semmit nem csinál, Rushon nem húzza az Mcomot, CCn nem megy zászlóhoz, nem dob lőszert még ha a szemébe villogsz és csetbe íros GIVE ME FUCKING AMMO!!!! De semmi, áll mint katiban a gyerek. Multkor valaki a a tömegből kiszedett és szám szerint 6 medic a hullámon átgyalogolt de egyik eszébe nem jutott volna azt a k. defit használni. Volt olyan, hogy egy TELI 32slotos (azaz 15 csapattársam volt) 100 tickes TDMen 85 pontot szedtem össze és a maradék 15ön osztozott a 15 gyökér. Szerencsére van ellenpélda is, mert kifogtam egy Apix015 nevű csapattársat, és a pálya másik oldaláról is odaszaladt felhúzni és persze én is őt, és öröm volt nézni, hogy hiába öl az ellenfél, mert vissza jön a pont a defitől. úgy kezdtünk, hogy 24 pontja volt a csapatnak míg az ellennek 1. Az ominózus meccs. És akárki akármit mond, ez a játék nem az aim tehetségtől függ... Ez kb 70%ban agymunka. Hogy helyezkedsz, hogy nézel ki, mikor érdemes kiugrani, és megnyomni, és odafigyelni minden kis apró neszre, nézni azt a kibekúrt minimapot, mert szerintem kb 3-4%a a játékosoknak nézi. Ez abból is látszik, hogy sok olyan sniper van aki lerak egy csipodót (T-ugs, MAV) és 3 emeletet megmászok, én végig hallom, hogy Sípol, de amikor odaérek még mindig háttal áll... AKKKOOORRR??? Mi a fasznak rakja le? Megbököm, lehugyozom! Elnézést, ha kiverem valakinél a biztosítékot, de nagyon felkúrak most is. -
megint én
őstag
válasz kisÁdi #24401 üzenetére
Írd meg megint a configodatl. Egy havernál megoldotta:
Az itt leírtakat írd át a
drive]:\Users\[username]\My Documents\Battlefield 3\settings\Ezt a filet: PROF_SAVE_profile megnyitod, és társítod a jegyzettömbel, word-al mindey. És az alábbiakat átírod:
GstRender.AmbientOcclusion 0
GstRender.AnisotropicFilter 0
GstRender.AntiAliasingDeferred 0
GstRender.AntiAliasingPost 0
GstRender.Brightness 0.500000
GstRender.Contrast 0.000000
GstRender.EffectsQuality 0
GstRender.Enlighten 0
GstRender.FullscreenEnabled 1
GstRender.FullscreenScreen 0
GstRender.MeshQuality 0
GstRender.MeshQualityOld 0.000000
GstRender.MotionBlurEnabled 0
GstRender.OverallGraphicsQuality 5
GstRender.ShaderQuality 0.000000
GstRender.ShadowQuality 0
GstRender.Stereoscopy 0
GstRender.TerrainQuality 0
GstRender.TextureQuality 0
GstRender.TransparentShadows 0
GstRender.UndergrowthQuality 0
GstRender.VSync 0
GstRender.VSyncEnabled 0[ Szerkesztve ]
-
-
megint én
őstag
válasz kisÁdi #24418 üzenetére
Ez kicsit hosszú lesz, de itt van az enyém...
Arra figyelj, hogy a sensitit majd állítsd be, meg egyéb ilyen marhaságokat, amiket esetleg átkapcsol.
ÍME:
GstAudio.AudioQuality 1
GstAudio.CarRadio 0
GstAudio.DialogueVolume 0.700000
GstAudio.MusicVolume 0.700000
GstAudio.SoundSystemSize 20
GstAudio.StereoMode 0
GstAudio.VOLanguage 0
GstAudio.Volume 0.558140
GstAudio.YourSoundSystem 4
GstRender.AmbientOcclusion 0
GstRender.AnisotropicFilter 1
GstRender.AntiAliasingDeferred 0
GstRender.AntiAliasingPost 0
GstRender.Brightness 0.500000
GstRender.ConsoleAntiAlias 0
GstRender.Contrast 0.000000
GstRender.EffectsQuality 0
GstRender.Enlighten 0
GstRender.FieldOfView 60.000000
GstRender.FullscreenEnabled 1
GstRender.FullscreenRefreshRate 60.000000
GstRender.FullscreenScreen 0
GstRender.MeshQuality 0
GstRender.MeshQualityOld 0.000000
GstRender.MotionBlur 0.000000
GstRender.MotionBlurEnabled 0
GstRender.OverallGraphicsQuality 1
GstRender.ResolutionHeight 1080
GstRender.ResolutionHertz 0
GstRender.ResolutionWidth 1920
GstRender.ScreenSafeAreaHeight 0.950000
GstRender.ScreenSafeAreaWidth 0.950000
GstRender.ShaderQuality 0.000000
GstRender.ShadowQuality 0
GstRender.StereoConvergence 1.000000
GstRender.Stereoscopy 0
GstRender.TerrainQuality 0
GstRender.TextureQuality 0
GstRender.TransparentShadows 0
GstRender.UndergrowthQuality 0
GstRender.VSync 0
GstInput.Deadzone 0.300000
GstInput.HoldButtonToZoom 1
GstInput.HoldForBreathControl 1
GstInput.MouseRawInput 1
GstInput.MouseSensitivity 0.012456
GstInput.MouseSensitivityVehicle 0.111111
GstInput.Scheme0Buttons 0
GstInput.Scheme0FlipCameraY 0
GstInput.Scheme0FlipY 0
GstInput.Scheme0Sensitivity 1.000000
GstInput.Scheme0Sticks 0
GstInput.Scheme1Buttons 0
GstInput.Scheme1FlipCameraY 0
GstInput.Scheme1FlipY 0
GstInput.Scheme1Sensitivity 1.000000
GstInput.Scheme1Sticks 0
GstInput.Scheme2Buttons 0
GstInput.Scheme2FlipCameraY 0
GstInput.Scheme2FlipY 0
GstInput.Scheme2Sensitivity 0.500000
GstInput.Scheme2Sticks 0
GstInput.Scheme3Buttons 0
GstInput.Scheme3FlipCameraY 0
GstInput.Scheme3FlipY 0
GstInput.Scheme3Sticks 0
GstInput.Vibration 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptBreathControl.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptBreathControl.0.button 42
GstKeyBinding.infantry.ConceptBreathControl.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptBreathControl.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptBreathControl.1.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptBreathControl.1.button 10
GstKeyBinding.infantry.ConceptBreathControl.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptBreathControl.1.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptChangeVehicle.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptChangeVehicle.0.button 18
GstKeyBinding.infantry.ConceptChangeVehicle.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptChangeVehicle.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptChangeVehicle.1.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptChangeVehicle.1.button 7
GstKeyBinding.infantry.ConceptChangeVehicle.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptChangeVehicle.1.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptCrawl.0.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptCrawl.0.button 11
GstKeyBinding.infantry.ConceptCrawl.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptCrawl.0.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptCrawl.1.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptCrawl.1.button 255
GstKeyBinding.infantry.ConceptCrawl.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptCrawl.1.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptCrouch.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptCrouch.0.button 29
GstKeyBinding.infantry.ConceptCrouch.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptCrouch.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptCrouchOnHold.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptCrouchOnHold.0.button 45
GstKeyBinding.infantry.ConceptCrouchOnHold.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptCrouchOnHold.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptCycleFireMode.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptCycleFireMode.0.button 47
GstKeyBinding.infantry.ConceptCycleFireMode.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptCycleFireMode.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptCycleFireMode.1.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptCycleFireMode.1.button 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptCycleFireMode.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptCycleFireMode.1.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.0.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.0.button 15
GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.0.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.1.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.1.button 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.1.type 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.2.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.2.button 255
GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.2.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptFire.2.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.0.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.0.button 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.0.type 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.1.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.1.button 14
GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.1.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.2.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.2.button 255
GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.2.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptGearDown.2.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptInteract.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptInteract.0.button 18
GstKeyBinding.infantry.ConceptInteract.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptInteract.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptInteract.1.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptInteract.1.button 7
GstKeyBinding.infantry.ConceptInteract.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptInteract.1.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptJump.0.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptJump.0.button 5
GstKeyBinding.infantry.ConceptJump.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptJump.0.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptJump.1.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptJump.1.button 57
GstKeyBinding.infantry.ConceptJump.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptJump.1.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMeleeAttack.0.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptMeleeAttack.0.button 17
GstKeyBinding.infantry.ConceptMeleeAttack.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMeleeAttack.0.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptMeleeAttack.1.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMeleeAttack.1.button 33
GstKeyBinding.infantry.ConceptMeleeAttack.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMeleeAttack.1.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.0.axis 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.0.button 60
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.0.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.1.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.1.button 17
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.1.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.2.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.2.button 31
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.2.negate 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveFB.2.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.0.button 60
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.0.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.1.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.1.button 30
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.1.negate 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.1.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.2.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.2.button 32
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.2.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptMoveLR.2.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptNextPosition.0.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptNextPosition.0.button 5
GstKeyBinding.infantry.ConceptNextPosition.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptNextPosition.0.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptNextPosition.1.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptNextPosition.1.button 255
GstKeyBinding.infantry.ConceptNextPosition.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptNextPosition.1.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptParachute.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptParachute.0.button 57
GstKeyBinding.infantry.ConceptParachute.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptParachute.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptParachute.1.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptParachute.1.button 5
GstKeyBinding.infantry.ConceptParachute.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptParachute.1.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.0.axis 7
GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.0.button 60
GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.0.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.1.axis 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.1.button 8
GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.1.type 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.2.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.2.button 255
GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.2.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.2.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.3.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.3.button 255
GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.3.negate 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptPitch.3.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptProne.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptProne.0.button 46
GstKeyBinding.infantry.ConceptProne.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptProne.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptReload.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptReload.0.button 19
GstKeyBinding.infantry.ConceptReload.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptReload.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptReload.1.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptReload.1.button 6
GstKeyBinding.infantry.ConceptReload.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptReload.1.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem1.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem1.0.button 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem1.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem1.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem2.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem2.0.button 3
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem2.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem2.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem4.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem4.0.button 4
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem4.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem4.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem5.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem5.0.button 5
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem5.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem5.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem6.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem6.0.button 6
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem6.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem6.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem7.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem7.0.button 7
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem7.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectInventoryItem7.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition1.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition1.0.button 59
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition1.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition1.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition2.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition2.0.button 60
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition2.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition2.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition3.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition3.0.button 61
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition3.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition3.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition4.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition4.0.button 62
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition4.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition4.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition5.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition5.0.button 63
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition5.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition5.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition6.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition6.0.button 64
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition6.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSelectPosition6.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSprint.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSprint.0.button 42
GstKeyBinding.infantry.ConceptSprint.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSprint.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSprint.1.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptSprint.1.button 10
GstKeyBinding.infantry.ConceptSprint.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSprint.1.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.0.axis 13
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.0.button 8
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.0.type 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.1.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.1.button 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.1.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.2.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.2.button 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.2.negate 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchInventoryItem.2.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget1.0.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget1.0.button 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget1.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget1.0.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget1.1.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget1.1.button 255
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget1.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget1.1.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget2.0.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget2.0.button 3
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget2.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget2.0.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget2.1.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget2.1.button 255
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget2.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToDynamicGadget2.1.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToGrenadeLauncher.0.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToGrenadeLauncher.0.button 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToGrenadeLauncher.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToGrenadeLauncher.0.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToGrenadeLauncher.1.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToGrenadeLauncher.1.button 255
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToGrenadeLauncher.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToGrenadeLauncher.1.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToPrimaryWeapon.0.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToPrimaryWeapon.0.button 4
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToPrimaryWeapon.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToPrimaryWeapon.0.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToPrimaryWeapon.1.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToPrimaryWeapon.1.button 255
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToPrimaryWeapon.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToPrimaryWeapon.1.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToStaticGadget.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToStaticGadget.0.button 4
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToStaticGadget.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptSwitchToStaticGadget.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptThrowGrenade.0.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptThrowGrenade.0.button 16
GstKeyBinding.infantry.ConceptThrowGrenade.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptThrowGrenade.0.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptThrowGrenade.1.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptThrowGrenade.1.button 34
GstKeyBinding.infantry.ConceptThrowGrenade.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptThrowGrenade.1.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptToggleWeaponLight.0.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptToggleWeaponLight.0.button 20
GstKeyBinding.infantry.ConceptToggleWeaponLight.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptToggleWeaponLight.0.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptToggleWeaponLight.1.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptToggleWeaponLight.1.button 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptToggleWeaponLight.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptToggleWeaponLight.1.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.0.axis 6
GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.0.button 60
GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.0.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.1.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.1.button 8
GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.1.type 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.2.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.2.button 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.2.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.2.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.3.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.3.button 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.3.negate 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptYaw.3.type 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.0.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.0.button 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.0.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.0.type 1
GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.1.axis 24
GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.1.button 14
GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.1.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.1.type 2
GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.2.axis 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.2.button 255
GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.2.negate 0
GstKeyBinding.infantry.ConceptZoom.2.type 0[ Szerkesztve ]
-
megint én
őstag
válasz p0rch_m0nk3y #24422 üzenetére
De...
(#24420) devilinsid3
Nem is az M320-al van baj... Főleg, hogy az nálad is a 2. leggyakrabban használt fegyó
Hanem azzal, hogy csőlátású agyhalott marhákkal van tele a game. Csak a célkeresztet látják, mást már nem! Sajnos...
Szek: Ja, majdnem elfelejtettem, még csak nem is hallanak. (am küldtem a req-t originen.)[ Szerkesztve ]
-
megint én
őstag
válasz p0rch_m0nk3y #24433 üzenetére
Na ezekről beszélek... Hogy lehet, hogy nem hallja, amikor C4 alámegy? Vagy amikor elkezdi égetni a repair toollal 2 sec amíg megha, oké, hogy nem öli meg ilyen hamar, de mi az, hogy még a célkeresztet sem mozdítja meg? Reflex 0??? Toál zéró. Ezeket nem sajnálni kell, meg megadni nekik is a játék élményét. Ezekkel épp így meg kell alázni. Youtubon nézze vissza, amikor aláC4eznek, és utána felveszik friendlisten, és BOOM. Hugyfoslowok!
-
megint én
őstag
válasz devilinsid3 #24439 üzenetére
WÁÁÁ!
Azen behaltok! A világ talán legbénább playere.
[manufacturer66]
W/L: 0.4 Ez azért ilyen "magas" gondolom, mert a szerencse néha a nyertes csapatba dobta.
K/D: 0.201
Accuracy: 2.5 Kettő egész öt tized... o.O Mivan? Ez létezik?
Felhívnám a figyelmeteket az M60ra!!!!!!!
Shots Fired: 1420 Hith: 1 Kills:0 Accuracy: 0.07
Wáááá... OMG.
Tudom a Supporter class nem a legfaszább, de nekem az M240Bvel volt már 43%os accu is. De még összességében is 26.7% -
megint én
őstag
válasz devilinsid3 #24443 üzenetére
Kb ja. Am nem akarok már tényleg ennyit nagyképűsködni, de az Igla-t leszámítva nincs is 20% alatti accuracy-s fegyverem.
-
megint én
őstag
Kicsit gyanús, nemde???
Egészen pontosan 2012.07.20-án valamit bekapcsolt amitől igencsak felpörgött a srác...
http://bf3stats.com/stats_pc/xXKvIkRaMXx/history#spm,kdr,kpm,global.elo -
megint én
őstag
'Gyá he' Micsoda meccsen vagyok túl... Only pistol server! És végre valahára olyan teamba kerültem ahol mindenki assault volt és mindenki mindenkit húzott azon nyomban! 11perc alatt le is söpörtük az ellent
http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/45594702/1/192304250/ -
megint én
őstag
Nem-nem... Ekkora már a hetedik refreshje volt a srácnak. És hogy a faszba lehet 3490.559 SMP-t összehozni? És úgy hogy a játékideje kétharmadában az 230 és 260 között mozgott. Most meg az ÁTLAG (!) majdnem 3500??? Persze!
Ja, és ha viszed az egeret a grafikonon, akkor lehet látni, mikor voltak refreshek.
2012.07.20. 16:26-kor az SPM még csak 260
2012.07.20. 17:36-kor már 1700
2012.07.20. 23:54-kor 3820!!!!![ Szerkesztve ]
-
megint én
őstag
válasz kisza25 #24985 üzenetére
Ebben a meccsben sem piti...
http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/45636118/1/354021003/
Kis köcsögök, nem tudom mi vesz rá valakit, h cheatoljon, de rohadjon ki a szíve!
Zanik
Ó, azt a "DUMM - Pistol & Knife Only"-t én is nagyon csípem![ Szerkesztve ]
-
megint én
őstag
Amúgy nagyon dúrva meccsen vagyok túl. Eleinte rajtam kívül egyetlen egy gyerek csinált bármitis. A többi tank, jeep, mobilAA a kezdőről, illetve a hegyoldalról próbált lőni, de inkább csak szarászott. 857ticketes a szeró. Amikor már nagyon vesztésre álltunk ráéledtem a gyerekre aki a hegyoldalról tankozott, megvártam amíg megsérül és kiszáll javítani. Ekkor beszállt lövésznek, és így legalább leröviddült a zászló húzásának az ideje, meg azért lőtt is valamit. Volt pillanat, amikor 44/350re vezetett az ellen, de 10/0ra lehoztuk!!! Szerencsére a végefelé jött még egy-két aki tudott játszaniÍgy 3an már lehoztuk.
http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/45648610/1/192304250/[ Szerkesztve ]
-
megint én
őstag
Pár témába hozzászólnék amiket érintettetek...
-Fegyverek. Bőven el van látva, és nagyon örülök neki, hogy II.wh-s fegyverekkel nem torzították el a játéknak a realitását!!!
-A mapok mennyire balanszoltak.
Hát mit ne mondjak azért lenne még mit javítani, pl a bázisra még levésbé lehessen bemenni, és 5-10 kijárat lenne, PL Metrón ha elkezdődik a BR, főleg a lenti oldalon, onnan 99%, hogy nem lessz kijövetel. DE Itt is igaz, -mint már valaki mondta- hogy amikor egy csapattal az egyik oldalon kaszálsz, szinte tuti, hogy odaát térfélcserénél is. Szóval mint minden játékban "csak inba player létezik" Akár stratégia, autóverseny, vagy fps. Mindegy!
Amúgy basszák meg, hogy megint: "Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: Kicked by administrator" Napi 2-3 ilyet kapok. Egymagam kiírtottam az adminék squadját és visszahúztam az Mcomot.. Mondjuk már kicsit unom, hogy háborítatlanul nem lehet végigtolni egy meccset. És a quits is nő kicknél. Ezt mondjuk nem tartom fernek. -
megint én
őstag
Nem tudom mik a gyengébb szerverek. Én nem szoktam megjegyezni. Úgy szoktam rákeresni, hogy: - max 32slotos - ki van pipálva a Free slots 1-5; 6-10; 10+. Berakom ping szerint növekvőbe. És ezeken belül is olyant szoktam keresni ahol minimum 5 maximum 15 player van és a legfelsőre ami megfelel a kritériumoknak arra joinolok. Persze van, ha kifejezetten pistol onlyt keresek, meg air only, ilyesmi.
Ja a warozgatás meg... Háát ez a játék nem nagyon alkalmas rá. a CS-ben annyira kiforrott már minden, a SourceTV-től kezdve, az azonnali mirces ellenhíváson át, hitboxokig minden, hogy ez nagyon gagyinak tűnik azok után. Itt amikor próbáltam warozgatni, nem lehetett napi 5-10 wart lezavarni. Már csak az, hogy ott felmentem TSre azonnak ott a team, és mircről már küldték is az pi-pwt 3 perc és már ment az LO3! Itt ilyen nincs. Ráadásul a sok kieg miatt nem hogy javítanák, de egyre több a bug, és egyre tagoltabb a játékos állomány.
[ Szerkesztve ]
-
megint én
őstag
válasz mackosajt #25094 üzenetére
Majdnem egyet értek veled, de kb egy évtizede tolom FPS játékokkal, és a tapasztalataim, hogy a Német, belga, osztrák szerverek a legfaszábbak. Ezek közt vannak a legszarabb, csíteres szerók is, de a leg minőségibb, legjobb játékos állománnyal rendelkező, minőségi, laggmentes szerverek. A Magyar szervereken meg nem tetszik a pofád egy hülyegyerek adminnak, és már repülsz. Ott volt még BC2ben a Debreceni, a Multigaming stb. és pár hszel ezelőtt is:(#25092) G4ula84 Ez a magyar színvonal. Azon az MG szerveren is volt, hogy egy kör alatt 4x-5x lekilleltek, és átpakoltak a gyengébb csapatba. A Debrecenin meg már 18/0nál kibasztak.
Az a káromkodás is... Jó, van ami már átmegy anyázásba, meg nagyon eldurvul, de egy hülyegyerekér is kaptam már bant, amikor azt írták nekem, hogy "köcsög csíter geci vagy". Ami a legszebb, hogy ő az admin pajtija volt, és erre a beszólásra nem kapott bant. -_-' Ráadásul belefért volna még az a beszólás is, én is felkapom, és elszabadul az adrenalin amikor sorozatban lelőnek. Én idegből játszom, és volt már hogy az asszon baszott tarkón papuccsal, hogy ne üvölts már!
Aki meg nem tudja elviselni az inkább barbizzon!(#25103) v!ct0y
+1[ Szerkesztve ]
-
megint én
őstag
válasz mackosajt #25105 üzenetére
Nem dehogy, nem haragszom. De igazad van abban, h sokat sírok mennyiszer dobnak ki, de ez olyan mint a cigánybűnözés. Nem vagyok rasszista, kicsit sem! De köztudott, hogy gyakoribb, mint a fehéreknél. Sajnos ezek miatt megbélyegzik a normális romákat is, és rajtuk csattan az ostor. De ez egy másiktéme, azért hoztam föl, mert KB ugyan ez a tendencia a szerverek ügyében. Itt is, és CSben is a magyar adminok mindig is nagyon önkényűek voltak! Mindenhol vannak ilyenek, a Németek közt is, de a leg igényesebbek szinte mindig azok. Ráadásul itt is gyakran játszok magyar szerón, mert egyszer már leírtam, hogyan találok szervert, azaz a ligkissebb pingű, stb és gyakran magyar! És ott pont sokkal jellemzőbb maga a káromkodás is, és ha lelövöd a lowokat már repülsz is, mondván, hogy "gecicsíterfasszopó". De ha utána feltöltöm jútyúkra a gameplayt akkor meg az jön, hogy azé dobnak ki, mert elkúrom a játékélményüket. Hogy is van ez?
-
megint én
őstag
Vegyük sorra.
0. nem tudom miért offtopicba raktad,
1. Camperek - Teljesen egyet értek, a legfoslowabb nyomorékok szokták csinálni, és van hogy még a tankok is a domboldalról osztják az észt, nem beszélve a mobilAAról, sniperekről.
2. Helisek - Ezzek úgy ahogy, de önmagában a heli nagyon is sebezhető, mert ott a vadász, inkább az az ami igazán nagyon inba. És a Heli csak akkor tud aratni, ha biztosítva van a légtér!
3. C4. Hát, úgy ahogy idegesítő, de egy szemfüles player megoldja, és ha jó a team akkor kirobbant, utána a társ meg megöli, és defizik. Csak itt ami majdnem mindig elmarad az a társ. Önmagában C4el nem csinálsz jó statot, mert 2x elsütöd, és utána meg már úgy jön, hogy kicselez. (már ha nem agyhalott, mint a playerek 90%ban)
4. Azt is hozzátenném, akik egy lépcsőfordulóban rakétával a vállukon guggolva várnak, még ha ő is belehal. Na ha ott ülne mellettem az illető olyat lekevernék neki, hogy lenyelné a fogait. -
megint én
őstag
válasz v!ct0y #25118 üzenetére
Nem, elég ha csak a sofőrnek, vagy épp annak aki átül oda. Vagy legalábbis kisszintű mellé be szoktam pattanni. És amikor én benn ülök akkor ottvan, de lehet, hogy csak az ülhet át akinek ki van oldva, így már nem vagyok meggyőződve. (de az tuti, h nem kell mind a 3)
Apropó, milyen f@szul néz ki amikor reaktív be van pakolva. Beülsz a tankba egyszer csak odalesz. És buuummm így lett a chocapic!
[ Szerkesztve ]
-
megint én
őstag
válasz Gyula84 #25134 üzenetére
Aha... Én megértem a gyengébbeket, hogy azért játszanak, hogy kikapcsolódjanak, és nem izgatják magukat. Épp fordítva, általában Ők nem értik, ha valaki jobban tolja. Rögtön vagy "csítertfasszopógeci", vagy "hülyekocha". Pedig nagyon nem ezen múlik. Én például KB 250 órát raktam a játékba, ha visszaosztod a napi átlag nem is olyan sok.
Több fajta low van:
1-Akinek rossz a gépe. És emiatt lehetetlen a játék tiszta, egyenletes játszása. Se célozni, se semmi.
2-A tapasztalatlan aki még nem ismeri a terepet és nem tud igazi becserkészős róka módjára játszani.
3-És van a lusta agyú (Az én értelmezésemben csak hülye, és tudom hogy nagyképű vagyok.) Van egy barátom, akit abba a kategóriába tartozik aki a játékot az agya kikapcsolására használja. Szituáció: Fenn vagyok nála és nézem ahogy BFezik, de volt hogy CSis és egyebek. Semmi agymunka, semmi pörgés, semmi beleélés. Meglát egy ellent aki kilő egy tárat és bebújik egy tereptárgy mögé, és mondom csináljál már valamit... Rohand le, gránátot neki, kerülj mögé bármi de ne állj mint egy fasz. Ö: Mi van már, mit idegeskedsz majd csak visszajön, és ott áll... Kis idő múlva bumm és fekszik a haverom. Na mondom fasza vagy. Ez így ment vagy fél órát, erre azt mondja: ő béna a játékhoz, mert nem tud célozni. Nem! Mondom, Te béna vagy a játékhoz mert sík hülye vagy, és lusta vagy gondolkodni. Úgy kell játszani, hogy beleéled magad, méghozzá annyira, hogy fájjon ha eltalálnak! És akkor talán kitalálsz valamit hogyan kerüld ki az ilyen értelmetlen halálokat.Erre nincs is jobb példa, mint egy CS:S kupa ahol zsinórban a 8. meccset toltuk, mindet megnyerve. De a döntője az valami nagyon állat volt. A nuke pályán toltuk, és lement az mr16 döntetlenre. Jött egy hosszabbítás mr3 ott kiszoptuk a T kört, és hoztunk 2 CT kört. (Aki ismeri a mapot annak kakasból néztem sárgát) Bertohantak és kinyírtak mindenkit a T-k és maradtam plantolt bombánál 1v5re. Szóval vagy lehozom, és még egy hosszabbító, vagy nem és csak a második hely. Hát lehoztam, és utána meg is nyertük az egészet. De Utána epét hánytam. És nekem így jó, nekem ez a játékélmény ti meg ezt nem vagytok képesek elfogadni.
Összegezve: Vannak akik azért játszanak, hogy kikapcsolódjanak, és vannak akik azért hogy egy kis időre katonák legyenek akik a saját bőrüket viszik a vásárra! De lehet ez az ember épp F1 pilóta akar lenni, vagy stratéga, mindegy a lényeg ugyan az! -
megint én
őstag
válasz Muerte #25158 üzenetére
Tudom miről beszélsz. A mi csapatunk anno CSben csöndes kis csapat volt magyar szinten, mert direkt kerültük a magyar elleneket, és csak külföldiekkel toljuk, nehogy kitudódjon a taktik, meg minden. Készültünk a Becupra 8 hónapon keresztül megállás nélkül napi 8 wart volt hogy arra ébredtem amikor elbasztam az egyik kört és újra megálmodtam. És úgy volt, hogy megnyerjük a Becupot akik ismertek mindet, és mi is úgy saccoltuk, hogy 85-90% eséllyel indultunk volna, a pénzt már át is utalták nekem, aznap utaltam volna egy összegben a nevezést. De két kis b**uzi összeveszett, és felbomlott a klán. Akkor döntöttem el, hogy verseny szerűen többet nem. Ezután már csak az SC2 volt ami ennyi adrenalint váltott ki, ott gyémánt liga 36. helyezés voltam. De nem tetszett. Munka, eddzés, barátnő stb. És igen kifejezetten rossz a túlzott igénybevétel, de amiről itt a BF3 szól nekem az a töredéke annak amit anno a CS művelt velem. És ezt (legalábbis még) élvezem. Amúgy jó játék a tracmania!
-
megint én
őstag
Jó meccs volt!
Majd folytathatjuk! -
megint én
őstag
Teljesen megértem.... ŐT!!! Mi az amiből az jön le, hogy csal? Megnéztem Bf3staton, és semmi az égvilágon nem utal arra, hogy csalna! Ha valaki kioszt 4 egyhitest az már csal? Ebben a vidimben EGYETLEN egy golyót lövök mellé. És nem csalok, láthatod...
Szerk: ...Ja és úgy, hogy csomószor lámpával vakítgattak.
Amúgy minnyá megvan a 35000 néző.
[ Szerkesztve ]
-
megint én
őstag
Tényleg nem lehetetlen, hogy cheatel. Nem láttam. De mindenesetre csináltam már 42%os ccuracyt úgy, hogy 80 körül öltem. M240Bvel, ami Teljesen ugyan úgy viselkedik mint a PKP pecheneg. De nem is biztos, hogy 1 hitet kaptál, hanem gyors duplát. Mert nekem is van csomószr olyan, hogy lelőnek egy hitből pl m16-al ami még kevesebbet sebez, eleinte én is cheatra gyanakodok mindíg, de nyomok egy tabot, és látom, hogy szerencsétlen ilyen 8/15ben van pl... Szóval nem kizárt, hogy csak a játék kifürkészhetetlen megintcsak.
Aktív témák
Bővebb információért olvasd el a téma-összefoglalót!
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Autóhifi
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- NBA és kosárlabda topic
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Padavan firmware
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen