- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- Nagyobb kijelzőt kapott az olcsóbb Motorola Razr 50 is
- Mobil flották
- Yettel topik
- Az iOS 18 megjelenésekor az EU-ban nem lesznek elérhetők a legfontosabb újítások
- DIGI Mobil
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Marvel Rivals - Így fest a Tokyo 2099 pálya
gp A hero-shooter korábban csak PC-re lett bejelentve, de egy ideje már tudjuk hogy konzolokra is megjelenik.
-
Philips 27B1U5601H: sokoldalú monitor irodába és tanulásra
ph Kipróbáltuk a beépített webkamerával is felszerelt, számos extrával rendelkező monitort.
-
Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
ma Negyedév eltelt, mióta letettem az iPhone-t. Jól bírom, csak egyszer viszketett a bőröm alatt.
Aktív témák
-
SVLaller
senior tag
válasz
Malachi #35239 üzenetére
google:
Tehát ezek azok a kritériumok, amelyek meghatározzák a nehézségi szint:
• A nyereség / laza SL alapján minden konfrontációt egy másik játékos
• Killing magasan képzett ellenség ad több pontot, mint a gyilkos valaki kevésbé képzett
• A pontok nem át egy játékos a másik, akkor egyszerűen ki / le kell vonni alapján a találkozás és az SL két része (így, miután egy találkozás, egy része is felmegy 50 pont, míg a másik veszít csak 20)
• Az SL használják partnerkeresőmindenki jó valamire, ha másnak nem elrettentő példának :-)