Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sziasztok!

    Nem vagyok nagy banggood user, (eddig) rendeltem egy nagyobb értékű elektronikai cuccot, és a track infónál ez van:
    20-Jul-2016 10:12 Accepted Received at Hounslow Depot
    20-Jul-2016 18:51 En Route Ready to Ship
    20-Jul-2016 19:37 En Route Shipped
    21-Jul-2016 09:43 En Route In Transit - Received at HUB AMS
    21-Jul-2016 12:15 En Route In Transit - Shipped from HUB AMS
    23-Jul-2016 06:38 En Route In Transit - The shipment has been processed in a parcel center

    Lassan már egy hónap telt el az utolsó infó óta, az oldalon vont csak confirm delivery opciót találtam hirtelen. Várjak még, vagy próbáljak kommunikálni velük hogy nem jött meg a cucc. Ha utóbbi, akkor súgna valaki hogy merre találom?

    Köszi!

    Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

  • válasz erzol #865 üzenetére

    Köszi, de közben meggyőztem magam hogy egy bődületes nagy marha vagyok hogy eddig is vártam, és kértem az oldalukon egy refund-ot. 4x7 nap telt el, 3-7 napos szállítást vállaltak Franciaországból (állítólag). 4x7 nap telt el és semmi. Kérem vissza pénzem.

    [ Szerkesztve ]

    Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

  • Következő banggood tapasztalatom:
    - Beszéltem a support live chat-en keresztül egy női névvel ellátott valószínűleg átlagos kínai fickóval. :)
    - Megkérdeztem hogy feltűnt-e egy refund process indítása múlt héten, mert reagálni nem igen tudtak rá. Valamint az után is érdeklődtem hogy feléjük a 3-7 business days shipping from EU Warehouse az több mint egy hónapos seholsincs a cuccal milyen viszonyban van.
    - A válasz az volt hogy ilyen a Francia posta. :DDD
    - Végül abban maradtunk hogy utánanéz a dolgoknak és holnap írjak rá hogy mi a helyzet. Mivel mindenről screenshot készült, ha holnap nem jutunk előrébb a dolgokkal, akkor egyszerűen indítok egy PayPaly visszatérítést.

    A vicces az egészben az, hogy az összes kínából rendelt szirszar megjött 3 héten belül, egyedül az EU központos telefon (amire mellesleg még postaköltséget is fizettem) nincs sehol.

    [ Szerkesztve ]

    Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

  • válasz Williamgrant #899 üzenetére

    Újabb csatám a banggooddal...

    Ugyebár tegnap abban maradtunk hogy ma rákérdezek hogy mi a helyzet. Felsuhantam a weboldalra, megkerestem a rendelést és a pofám leszakadt:
    A tegnapi live chat beszélgetésem után valaki egyszerűen TÖRÖLTE a refund igénylésemet! :(((
    Nem gyengén berágtam -> irány újra a chat, most másik női név.
    Röviden leírtam hogy mi volt a beszélgetésem a tegnapi női névvel, jött megint hogy ez-e a címem, megkérdeztem-e a postán, stb. Fogtam és a tegnapi beszélgetés screenshotjait becsatoltam, és a Refund Service képernyő mentést is hozzá. Mellesleg ezeket még tegnap valami furcsa megérzésből elmentettem, hogy jól jön még ha majd a PayPal Buyer Protection részlegnek írok, hogy adják vissza a pénzem.
    Plusz megkérdem hogy magyarázza már el hogy hova tűnt az order status oldalról a refund szövegem?
    Eltelt fél perc, majd közölte hogy válasszak az újraküldés vagy a visszatérítés között. Mondtam hogy utóbbi mellett maradnék, és ígéretet tett arra hogy visszaadják a zsetont.
    Újra megkérdeztem hogy mi történt a Refund résznél leírtakkal és hova tűnt, ki törölte, amire a válasz az volt, ígéri hogy megkapom a pénzt. Na hurrá.

    Most ott tartok hogy:

    1. A Banggood szarik rá ha egy nagy értékű vásárlásod után egy refund igénylést beadsz.
    2. A Live support arra mindenképp jó, hogy belenyúljanak az értékelésedbe, töröljék a hozzászólásod, vagy a visszatérítési igénylésed.
    3. Érdemes mindenről képernyő mentést készíteni, mert simán hülyének nézik az embert később.
    4. Érdemes a PayPal Buyer Protectionnel fenyegetőzni, mert úgy tűnik hogy az legalább még működhet.

    Szóval ez volt az utolsó alkalom hogy 2000 Ft-ot meghaladó összegű rendelést leadtam ezen az oldalon, de valószínűleg most az egészet jegelem ha visszakapom nagy nehezen a pénzem. Amúgy kár hogy ilyen gusztustalanul átverős kínai szagú az egész, mivel egész jópofa cuccokat raktam a kosárba azóta is...

    Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

  • válasz 206 cc #921 üzenetére

    Meg is mondtam a supportnak, hogy amiket simán kínai irányból rendeltem, azok rendben voltak (illetve egyik cucc hibás volt, de kértem hogy küldjenek másikat és jött is korrektül).
    Nem nagyon érdekel hogy ki a feladó, kínai vagy sem, én egy szolgáltatást vettem igénybe egy adott oldalon. Nem az fájt a legjobban hogy nem érkezett meg a cucc 7 napon belül (pedig fizettem érte), vártam is még rá pár hetet, hátha. Az is viselhető volt, hogy kamu tracking adatok voltam megadva, amiket bemásoltam ide már éltek tegnap, tehát valaki módosította az egészet. Az viszont teljesen kiakasztott hogy a refund igénylésre nem reagált senki semmit, majd a BG support a beszélgetés után törölte az igénylést. Kvázi eltüntette a nyomát annak hogy volt ilyen jellegű problémám.
    Szóval lehet dicsérni hogy ez a legkorrektebb a kínai shopok között, olyannal még eddig sosem találkoztam hogy maga az oldal üzemeltető szívatott volna. Amúgy más oldalak esetében egyértelműen elválik hogy kik az eladók, míg a BG esetén ez háttérben működik, úgy viselkedik mintha egy büdösnagy áruház lenne.
    Hogy a "kicsi kínai" mennyire becsületes, azt nekem ne... Több mint egy hónapot töltöttem Ázsiában, ebből majdnem egy hónapot Pekingben és az Erlian közötti útvonalon.

    Amúgy ma visszakaptam a pénzem, úgy tűnik a második srác a supportnál látta hogy az elődje kicsit elszúrta ezt a projektet már és nem várta meg hogy szaporodjon a PayPal ügyintézés a Banggooddal.

    Ettől függetlenül mindenkinek csak azt tudom ajánlani, hogy minden vitás ügyben készítsen screenshotokat mindenről. A chat beszélgetésről is.

    Most egyelőre még nem tudom mi legyen a kosaramban lévő cuccokkal, de lehet hogy majd apránként megrendelgetem később. Még friss az élmény.

    Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

  • válasz maestro87 #923 üzenetére

    Te most tényleg ennyire hülyének nézel? :(((
    A banggoodon van lehetőség webes felületen Repair, Resend és Refund funkciókat aktiválni. Ahogy mellesleg minden más normális oldalon. Mondjuk az e-mailnél még a chat is jobb megoldás lenne, mert legalább van benne interakció, míg az elküldött leveledre alapesetben nem fogod tudni hogy megkapták-e.
    Tényleg, amúgy miért nem olvastad el hogy mit írtam? :F

    Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

  • válasz maestro87 #929 üzenetére

    "Igazad van, félreértettem. Refund gombokat nyomogatsz ami még a chat-nél is rosszabb taktika. "
    Látom mindenképp arról akarsz meggyőzni hogy a 21. század vívmánya refundot emailben intézni. LOL! :N
    Véletlenül se fogadd el mások véleményét. :) Nem baj, én már csak amolyan tuskó vagyok, hogy az adott oldal funkcióit próbálom használni. Eddig mindig működött.

    (#926) qqzs
    Kalap szart sem ér. Ha küldesz nekem egy mailt, amit az én postfixem spam pontozás miatt töröl, a büdös életben nem fogom tudni elolvasni. Ja, és te sem fogod senkinek bizonyítani hogy elküldted. Egy reverse címre állított mail szervert telepítek, bárkinek bármit küldhetek látszólag (ott lesz az outlook küldött levelei között, stb.) és soha nem hagyja el a levél a szerverem. Stb. stb. stb.

    (#928) Lackooo84
    A Te tanácsod viszont értelmes, és abszolút működik is. PayPal vonal legalább működik. Majd írok is nekik egy e-mailt... :N ;]

    Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

  • válasz maestro87 #933 üzenetére

    Ha nem érted hogy min morgolódok, akkor talán ezt nem is kellene tovább megvitatni, nem neked szólt a hozzászólás.
    Mondjuk az érdekelne hogy miért is bannolnak mert a pénzedért nem átverést, hanem normális terméket akarsz? Ja és a PayPal főleg nem fogja az ügyfelét egy inkorrekt kínai webshop miatt elveszíteni.
    Ez nem a szocializmus, ahol csendben tűrjük hogy a sarki boltos rátenyerel a mérlegre míg a párizsit számolja, és elfelejt visszaadni öt forintot.

    Ja, és a PH! fórumok nagy értéke, hogy a negatív tapasztalatokról ugyanúgy beszámolunk.

    Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

  • válasz maestro87 #940 üzenetére

    Megírom ha megjön a cucc. Azóta már megrendeltem amúgy ugyanazt eu-s oldalról. Alin olcsóbb lett volna, de inkább EU rendelést választok, mert nem akarok pluszba fizetni.

    Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

  • válasz Zoty4 #971 üzenetére

    A te pontjaid Ombre85-nél vannak. ;]

    Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

  • válasz Ciccuka #977 üzenetére

    :R :R :R

    Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

  • válasz ZsoltG60 #1014 üzenetére

    Meglepődtél? :D Az első képből egyértelmű hogy nem téglalap alakú LED van benne...

    [ Szerkesztve ]

    Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

Új hozzászólás Aktív témák