Hirdetés
Hirdetés
-
Kétféle verzióban jön az Addlink PCI Express 5.0-s SSD-je
ph A belépőszintű megoldás 1-től 4 TB-ig fedi le az igényeket, és PS5-kompatibilis hűtőbordával vagy anélkül egyaránt listázzák.
-
Akció-RPG lesz az Avatar: The Last Airbender franchise legújabb játéka
gp Az eredeti történet előtt több ezer évvel jászódó alkotás a Saber Interactive berkeiben készül.
-
Asus X515UA TDP "Tortúra"
lo Idén január óta boldog tulaja vagyok egy Asus X515UA típusú notebook-nak mely a következő specifikácókkal...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fritz Teufel
addikt
És az elektromos csupán ~2,9 tonna lesz. Ha ez nem pazarlás, akkor nem tudom mi az. A lényeg, hogy a klímavédelem ki van pipálva. Csak, hát mi lesz a környezetvédelemmel?
Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Apple iPhone 13, Apple Watch Ultra, PocketBook Touch HD 2
-
Tschubi
tag
válasz Fritz Teufel #1 üzenetére
+1
És az alap 340 LE is feleslegesen sok. Szerintem a fele, na jó, 2/3-a is bőven elég lenne, és akkor lehetne kisebb akksi, azaz kisebb súly, és/vagy nagyobb hatótávolság.
Ebben a formában ez képmutatás. -
Plug Life
senior tag
válasz Fritz Teufel #1 üzenetére
Mi van? 😂 2400kg az i5 xDrive, 1900kg az 530i xDrive...
-
spect80
senior tag
válasz Fritz Teufel #1 üzenetére
de legalább van benne nintendo, mert az nem maradhat ki
-
Somatom
veterán
Az a 497Km szimpi. Kérdés, hogy mennyi ebben a realitás. Ezek az 5 -ös űrhajók nem 130 -cal szoktak menni a német pályákon. Ha a villanyossal az 500 -hoz klíma nélkül, a kamionok mögött kell vitorlázni, azzal sztem bukik az "azonos vezetési élmény".
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Fritz Teufel
addikt
Enjoy ;-)
Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Apple iPhone 13, Apple Watch Ultra, PocketBook Touch HD 2
-
spect80
senior tag
válasz Fritz Teufel #8 üzenetére
Az a teljes terhelhetőség. Üresen 2,4t. De za se sokkal kevesebb
-
Noukoum
veterán
válasz Fritz Teufel #8 üzenetére
Mikor már 3 szót sem sikerül elolvasni...
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Kinder
senior tag
válasz Fritz Teufel #12 üzenetére
Te tényleg nem érted, amit olvasol.
Amúgy meg kit izgat, hogy 1800, vagy 2300 kilós ÜRESEN egy autó?
Totál lényegtelen, nem ez miatt megy tönkre a világ, ez még csak a margóra sem kerül lábjegyzetben, csak a sötétzöldek kántálják. -
-
-
Somatom
veterán
"10 év múlva CSAK villany lesz"
Varázsgömb?
Fontos az optimizmus. De, honnan lesz villany? Már jelenleg is az a helyzet, hogy autó van, villany nincs. Idézet a cikkből:
"szokás szerint a gyártó a 10% és 80% közötti töltési idővel büszkélkedik, ez 30 percet jelent, ha a töltőoszlop is partner (egyelőre itthon ilyenből nincs sok)."Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
toronyhaz
aktív tag
Úgy látom néhány kommentelőnek még ólmos benzin kellene.
-
Somatom
veterán
No, igen. Az enyém 1700Kg. Hét ülés, 2 tonna vontatási súly, 130Km/h -nál több, mint 1000Km -es hatótáv. Mindezt 8 évesen, három milláért. Egy mostani EV 2,4 tonnával sem tudja ezt. Nem csoda, ha kényszeríteni kell rá az embereket. De, ez nem fejlődés. A lovaskocsikat nem korlátozták azért, hogy az emberek Ford T modellt vegyenek.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
A lovasszekérrel van egy ugyanolyan probléma, mint az autókkal. Túl sok helyet foglalnak, nem segítenek a dugókon, zsúfoltságon, parkolási problémákon. Szvsz. városi használatra roller, bringa, robogó, közösségi közlekedés. Városon kívül meg tulképp mindegy, hiszen az EV is csak annyit javít a helyzeten, hogy városon kívül szennyezi a levegőt.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
hroberto
veterán
Sok mindent el mondani a villanyautókról, de azt biztosan nem, hogy fejlődés. Visszafelé fejlődés esetleg... Erőltetés, ilyesmi.
A fejlődés az amiről egyértelműen látszik, hogy jobb, élhetőbb, használhatóbb, kompromisszum mentesebb, amire az ember szívesen vált az elavult dologrólXiaomi 14, KTM 1290 Super Duke R Gen3
-
hroberto
veterán
Meg sem lepődöm ezen hogy így látod. Ha neked az nem fejlődés, hogy valami gyorsabb, kényelmesebb, nem kell pihennie, nem kell etetni, itatni, stb, stb...
És az is biztos, hogy az autót a maga idejében nem erőltették, hanem az emberek látták, hogy ez jobb mint az általatok állandóan emlegetett lovaskocsi, és inkább ezt a közlekedési módot választották,mert egyszerűen jobb volt. Mindezt mindenféle propaganda nélkül!
Ezt hívják fejlődésnek szerintem, nem azt amikor minden csatornán próbálják mosni az ember agyát, hogy vegyen elektromos szart mert az jobb. Ha valami jobb, akkor idővel teret nyer magától, nem kell erőltetni. Ezért nem járunk lovaskocsival.Xiaomi 14, KTM 1290 Super Duke R Gen3
-
szkaroly
senior tag
Hogy ne csak a szájkarate menjen: csak én látom úgy hogy oldalról tök úgy néz ki mint egy E-osztályos Merci? Sikerült a cégnek a hetes és a hármas sorozat után ezt is lenulláznia.
Poco F6
-
Somatom
veterán
Az egyre szigorúbb kibocsátási normák ellehetetlenítik a benzines, dízel autókat, miközben Euro 4 fölött elenyésző a károsanyag kibocsátási nyereség. Ez az összes belső égésűt sújtja, használati módtól függetlenül. Sztem ez erőltetés. A probléma lokális (értsd: városok), ezért lokálisan kéne szabályozni. Globálisan az EV sem olyan környezetkímélő, mint lokálisan.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bteebi
veterán
Tetszik. És hiába BMW, belül se csúnya. Az ára viszont nagyon csúnya lesz. Ha tippelnem kellene, valószínűleg 45-65 millió között lesz.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
Tiédetis
senior tag
Ahogy látom, elég sok sötétzöld van rajtad is
Egyébként meg nem mindegy, hogy 1800 vagy 2300kg kezd el öngyulladásban kiégni, ahogy a kék-fehéreknél ez lenni szokott. Ez a márka már bizonyított, hogy prémium az égése is
Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Még mindig nem látom az elektrifikációban a jövőt...
Klímavédelem álságosan, de oké.. Szerintem ha 1/1-ben lehetne megújuló energiával tölteni, akkor lehetne ráfogni, hogy na valamit elértünk.
De ott van a rengeteg vitt tömeg, az ebből adódó fokozott úthasználat , a nagyobb gumikopás stbstb...
Komplexen kéne nézni , mennyit is hoz.. De valahogy a jármű teljes életciklusára vetítve ritkán kapunk pontos képet, legyen szó akár belső égésű, vagy elektromos járműről.
Black Shark Watch GT okosóra eladó, vadiúj bontatlan.
-
bteebi
veterán
A jó utaknak a buszokat, kamionokat is el kell(ene) bírnia különösebb probléma nélkül. Az más kérdés, hogy ez itthon nem nagyon szokott sikerülni. Idővel egyébként fixen az elektromosé lesz a jövő (már csak azért is, mert nem lesz benya), vagy esetleg a hidrogénes hajtásé. Igazából a lítium helyett kellene valami olcsóbb (pl. nátrium, vagy valami egészen más, ami könnyebb és nagyobb kapacitású). Előbb-utóbb letelik majd a 30-40 éve hirdetett "majd 15-20-25 év múlva lesz fúzió", és akkor ha megfejlesztgetik az elektromos hálózatot is, akkor majd lehet beszélni érdemi hozadékokról. Szóval vagy 25-30 év múlva már érdemben jobb lehet a helyzet az elektromos autók szempontjából, már ha lesz még akkor civilizáció.
Addig alsó hangon is nagyon vegyes a kép, bár én már most is inkább pozitívnak tartom a lentebb taglaltak miatt. Annyi előnye ugyanis mindenképp megvan az elektromos autóknak, hogy legalább nem közvetlenül az orrod alá pöfögik a szennyező gázokat (pl. NOx), ami egy elég jó dolog. Az erőműveket meg, mint gyakorlatilag pontforrásokat sokkal könnyebb és hatékonyabb tisztítani. Meg az eleve nem az orrod alá pöfög. És ugye az emberek nagy része városokban él.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
-
Somatom
veterán
A levegő tisztulását más módon is el lehetne érni. Sztem Budapest az egyetlen EU -s főváros, aminek nincs legalább egy teljes körgyűrűje.
Fejleszteni kéne a közösségi és mikromobilitási közlekedési lehetőségeket és korlátozni a magáncélú autóközlekedést. Pl. hétköznapokon, napközben dugódíj.
Magáncélú villanyautót pedig csak oszlopról, jövedéki adóval, vagy sziget üzemről engednék tölteni.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Tiédetis
senior tag
"Magáncélú villanyautót pedig csak oszlopról, jövedéki adóval, vagy sziget üzemről engednék tölteni."
Remélem beállsz a sorba, és nekiállsz telepíteni töltőket, hogy ezt biztosítani is tudd. A másik pedig az, hogy jelenleg a döntő többsé otthon napelemes rendszerrel rendelkezik, azt használja fel, és ugye ezzel a tiszta töltés is megvalósul, oszlopon nem, tehát annyira azért nem jó ötlet. De mivel jelenleg 250-350 Ft/kWh az ára, ezért akinek van füstölője, inkább azt használja, ami természtesen sokkal jobb, hiszen nyomatja a mérgező részeket az orrodba, gyereked, stb orrába. Hmmm....
Szigetüzem: valóban, még több akkut gyártassunk, minden napelem mellé 2000000kwh-os akkupakkot. Persze nyilván ez is csökkenti a költségét, ami elvezet oda, hogy térjünk vissza az ejuró3-as normához.
[ Szerkesztve ]
Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Lenovo 13w Yoga x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 13,3" -35% Ryzen 5 5625U 16/512 WUXGA +Toll
- Leárazva! Új Dell XPS 13 9315 Prémium Érintős Profi Ultrabook 13,4" -60% i7-1250U 16/512 4K+ Iris Xe
- XBOX Series S 512GB, 6 hó garanciával Bp-i üzletből eladó!
- PlayStation 4 Slim 500GB, SW:11.00! gyönyörű szép állapotban, 6 hó teljeskörű garanciával, üzletből!
- PlayStation 4 Slim 500GB Gold Edition, 6 hónap teljes és 1 év SW garanciával üzletből!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen