- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- DIGI Mobil
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz #90933760 #3265 üzenetére
Utána kéne nézni a befecskendező-rendszeres könyvemben, de nem vagyok biztos benne, hogy ilyen extrém példát említenének, ahogy abban sem, hogy ki tudna hűlni a motor, hiszen belső súrlódás ilyen esetben is van.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Mustármag #3287 üzenetére
Évi 5k km-es futásnál nagyon hosszú idő alatt térülne meg a gázosítás, ahogy a fogyasztás miatti autócsere is, ahogy már írtam. Egyébként az LPG a járhatóbb út, mert CNG kút alig van az országban egyelőre.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
-
!Overdose!
őstag
-
!Overdose!
őstag
válasz insight #3393 üzenetére
PD-ből inkább a 2.0 a problémás, az 1.9-es megbízhatóbb. És ha kiveszem a képletből a 2.0-t és csak megbízhatóság szempontjából vizsgálom a két konstrukciót, akkor inkább PD. Más szempontokat is szem előtt tartva már vannak előnyei a CR-nek.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz whitezo88 #3397 üzenetére
Nem. Mágus szerint az olajpumpa tengelye is meg szokta adni magát, akkor pedig oda a kenés egy pillanat alatt.
Egyébként pedig úgy tudom nem volt visszahívás a PD elemek miatt. A hibásat cserélték bizonyos feltételek mellett az újra.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Nem megoldható. Az autóriasztó általában ugrókódos, míg a kaputávirányítók nagy része fix kódos. Meg kell tudnod, hogy milyen gyártmányú a riasztód és akkor tudsz keresni hozzá gumit vagy akár komplett új házat is. Ajánlom a tavadok.hu-t vagy az eBay-t.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz runner 125 #3447 üzenetére
H1/H1 elvileg. [link]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz DeFranco #3493 üzenetére
Ha elkopott a fékbetét, akkor vagy kigyullad egy visszajelző a műszerfalon vagy fémes hangot hallasz, mert beleér a kopásjelző. Típusonként változó, hogy melyik megoldást használják. Ha a tárcsa van minimumon azt nem igazán veszed észre, ezért is kell időnként ellenőrizni.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Dany007 #3544 üzenetére
Még gyárilag is volt pár kivitel G2-ből, ami reggelire enné meg a Mondeo-dat, hiába padlózod!
Audi 100: Ha 2.0 D volt, akkor az kis túlzással már az autószalonban is hengerfejes volt.
Omega: Ha benzines volt, akkor egyszerűen rossz volt benne a termosztát.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz #90933760 #3693 üzenetére
Érdekes ember lehet a cikk írója. Beleköt a rozsdamentesbe, de az ő interneten megjelent cikke is tartalmaz helyesírási hibát. Különben sem értem miért probléma a 200 km/h egy olyan autóban, amit azért tuningoltak, hogy jobban menjen? Nyilván olyasvalaki fogja megvenni, aki szintén nyomni akarja neki, nem?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás