- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Android szakmai topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
Persze, jó dolog a környezetvédelem, meg minden...De én akkor is ezt szeretném minden reggel hallani Nem beszélve egy jó 300D-ről, meg a gyönyörű traktor hangjáról Nekem minden szép ami dízel... Egy rozzant Avia-nak is szép hangja van
Amúgy, ez a gáz nem gázos?( ) Szóval értem én hogy jó meg minden, de mégis csak belebarmolnak a kocsi dolgaiba, ami annyira nem szimpatikus... Ha olyan lenne, hogy betöltöm és megy, mint az E85, kb, akkor oké lenne. De én pl nem szeretném, ha az X éve jól működő autómba beleraknának ilyesmit.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Akkor tényleg jó ez a gáz Nem tudtam, hogy ennyire fejlett szintnél tartunk...
Én ott ragadtam le, hogy behozzuk a nagy nyugati autót, bojler a csomagtartóba, beletákolva a gáz, hogy mégse egye le a gatyát, és akkor Mv6 own De gáztartály hol lehet? Mert a csomagtartóba nem jó, mert sok helyet foglal... Pótkerék helyére nem jó, mert kell pótkerék is, meg az amúgy is elég pici tartály, nem?Dízelt a hangjáért? Meg a karakteréért Én inkább a dízelek fejlesztésére szavazok, mint mindenféle villanyautóra. 1.2TDi Lupo elment 3literrel... És azt se ma hozták ki.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
A kis dízelek tényleg nem váltják meg a világot, de pl egy Ignisbe, bőven elég az 1,25DDiS, vagy a Puntoba az 1,3multijet. Szerintem. Aki dinamikusabb autózásra vágyok, az vesz mást. Én személy szerint maradnék a dízeleknél, benzinesből..hmm... Esetleg egy WRX Sti, bár akkor már Boxer Dízel
Szóval, én maradok a dízel mellett, de nem vagyok elvakult, elismerem hogy van olcsóbb/jobb, meg minden, de nekem dízel kell
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz fekeandras #76 üzenetére
(#77) Voyage ott a link rendesen, valamit elszúrtam
Voyage, köszi!Twin turbo Cummins smoke at idleEz talán jó lett
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz fekeandras #79 üzenetére
Pont az a jó benne Ezek azon versenyeznek, kinek kormol jobban a gépe
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz fekeandras #81 üzenetére
Nem szüttyögnek 1,9TDi-vel 6liter V8 twinturbo, oszt' kész
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Nekem tetszik a füst, mert poén, de tényleg nem szép dolog. Bár mikor az új K rendszámos A8 okád ki ilyet...
Ez a videó meg.... Nézi a világtérképet "Where are we?!" Bazeg, ennyire degenerált idióták... Meg a szőke csaj... Áhh
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Hát nemtom, mi az 1,3as Wagon-t(lehet köpködni) is mindig 2k rpm felett használjuk, alatta többet fogyaszt és kávédaráló hangja van... 3k alatt váltás, és még valamennyire megy, és nem fogyaszt sokat, persze, 4-7k ig jobban megy, meg szebben szól... de hát Tudom, benzines, meg Suzuki, meg minden, de szvsz dízeleket se szokás 1500Rpm alatt használni, esetleg a 10liter feletti dízeleket Ha hülyeséget mondtam nagyon, akkor sorry, de én így látom.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Volvo S80 D5, Mercedes W210 E270CDI Irigyellek ám, de nagyon
Hát, faterom se éppen versenyző, de 2k rpm alatt, a Wagon egyszerűen nem érzi jól magát... ha alig nyomod a gázt, akkor is érezni, hogy picit remeg, és nem szép a hangja. 1700-1800 még esetleg O.K. 5-be alapjáraton azt szoktuk mi is, de onnan gyorsítani csak tényleg nagyon nagyon csigatempóban lehet. 16szelep átka. Alul nagyon nem erős. 93Le@118Nm
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Nem is azért mondtam, hogy a te autóid lennének, nem sokan engedhetik meg maguknak.
Hát, nagyon érezhető a 8V vs 16V... Pl ott volt a régi kocsink, egy 86'os 1,2es 55lovas Opel Corsa... Hirtelen megindulni, sokkal jobban lehetett vele, mert alapjáraton húzott, de 3500felett ordított, de nem ment... a Wagonnal megy, vagy nem indulsz el úgy hirtelen, vagy magasabb fordulat, de akkor elkapar, és elég égi, folyton "racsingolva" indulni Mondjuk, faterom már kitapasztalta, úgyhogy megy a rendesen indulás Lefulladni nehéz vele, mert az ECU életben tartja, enyhe dombon csak kuplunggal elindul... nagyon óvatos kuplunggal persze... Addig adja rá az Ecu a gázt, amíg nem tartja az alapjáratot, de nem hagyja megdögleni.Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Szerintem elbeszéltek egymás mellett... Nyilván alapjáraton nincs nagy turbónyomás, de FOROG a turbó... Kompresszor se tölt sokat alapjáraton, mert lassan hajtja a szíj... Szóval végül is menni megy a turbó, alapjáraton is, de nyilván fokozatosan épül fel a nyomás, jobb esetbe, rosszabb esetbe hátba rúg
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
No, ezt nem tudtam De gondolom, ott is csak minimálisat tölt nem?
(#115) fekeandras:Jó is az mikor megindulnál de nemmegy nemmegy nemmegy aztán hirtelen füstöl a kerék Jut eszembe! Te beszéltél Kréziről vmeik topicban nem? egy 1,6D motort úgy kb mennyibe van "megtákolni"?
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz fekeandras #117 üzenetére
Krézi oldalán olvastam, hogy tuning alapnak az 1,6 a legjobb, arra nem emlékszem melyik Mert szeretem a régi VW-ket és nem tűnik rossz ötletnek, mert azt írta, hogy nem hullik szét a motor.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
1Z Tdi?
Mindketten TDI ről írtok, tehát akkor egy PD130-as Passat pl? Vagy annál régebbi TDi? Meg a Abból az 1.9ből is volt sok lovas, 110-130 meg 90, nem? Vagy alapnak mindegy, mert a bele ugyanaz?
Még esetleg annyit, hogy ezek úgy amúgy mennyire füstölnek? Vagy lehet azt állítgatni? Mert néha jó lenne vmi erőlködőnek az orrába egy kis koromfelhő, de alapesetben jobb lenne viszonylag füstmentesen. Szóval ne felhő legyen
Meg úgy ár vonzata mekkora ennek?
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz fekeandras #122 üzenetére
És nagyjából mibe fellelhetők ezek a motorok? 3as Golf, Malacorrú Passat? Vento? Van esetleg vmi lista?
(#123) !Overdose! Az ember seggében közlekedő Xenonos nyomikra gondolok, nem alapvetően mindenhol kormolni...
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz fekeandras #125 üzenetére
Kösz szépen!
Ocativa, Cordoba, meg a Caddy/Inca Szimpi
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
-
Szplöttyy
senior tag
válasz DeadMeat #205 üzenetére
Beteg? Veszélyes, inkább
Amúgy, én eléggé így kezelem az autókat, én se megyek közel mások autójához, nehogy véletlen a cipzárom ,vagy bármi megkarcolja, de énis gyűlölöm mikor az én kocsimnak(nincs kocsim még, am) nekidőlnek, nézelődnek rajta, meg minden tartsa a távolságot és kész.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
-
Szplöttyy
senior tag
-
Szplöttyy
senior tag
Amúgy is csal felfelé az óra, meg mint írta SpeedR egy 14es kerékre raksz egy /65-70 eset, de ha beraksz a kocsi alá egy 16-osat arra egy /40-et mondjuk, mert az való rá, meg úgy fér el, és úgy a kerék kerülete nem biztos hogy sokkal nagyobb. Viszont a váltókihajtást még mindig tartom, és emelek rá egy kardánnal
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz fekeandras #297 üzenetére
Sokkalta több dolog közrejátszik szerintem...
-Üzemanyag minősége
-Kenőanyagok minősége
-Használat milyenségen(hidegenforgatva, stb)
-Karbantartás rendszeressége/szakszerűsége...stb.
SZVSZ.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
-
Szplöttyy
senior tag
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
[link]A kezét lábát eltörném annak az állatnak aki ezt megcsinálta... Bakker, milyen kurva fasza Mercik voltak már ott?!
Smoke & Torque
Új hozzászólás Aktív témák
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari