- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Mobilarena
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
fnsteam
tag
Sziasztok !
A lámpavillogásos témába szeretnék tanácsokat és tippeket kérni. Kezdem az elejétől hogy ne úgy kelljen mindent kihúzni belőlem.
Mazda személyautó 1.3 benzin , 55ah exide premium akkuval (zsír új , előtte 77es volt benne azzal is ugyan ez a problem volt)
A hifiszettem: elöl van egy komponens szett a fejegységre kötve, hátul két ovál , kicx kap27 erősítő , dld iw12es ládával kombinálva, 20as vezetékekről kapja a tápot dld 1farados kondival.
Járó motornál (akár mennyit is pörög ) töltés van 14,4 V körül , de amikor szól a zene akkor az ingadozás eléggé nagy mértékű , 12V-ig is simán lemegy.És még úgy is érzem hogy nemszól rendesen akkorát amekkorát kéne. Próbáltam úgy is hogy a testet nem a kondin keresztül kapja hanem külön az alvázról , ugy is ugyan ez a téma , behúztam próbára egy kábelt az akkuról , akkor is ugyan ez volt. Már a generátorra gyanakszom , befogom méretni egy szakemberrel hogy mit mond rá, viszont ha már volt valakinek ilyen gondja vagy van valami ötlete szívesen fogadom őket
Este eléggé borzasztó amikor totál elhalványul a világításom :/Válaszokat előre is köszönöm!
-
fnsteam
tag
nekem előtte 77es akku volt benne , azzal is ugyan ez volt a téma , az akku duplán van letestelve a kasznihoz , most próbáltam olyat is hogy a test nem a kondin keresztül megy hanem külön kap testet az erősítő is , meg a kondi is a kaszniról , a generátor - kaszni testelését nem néztem még egyenlőre azt majd csak holnap. A kábelok is újra lettek húzva direkt emiatt hátha az a gond de nem , meg kaptam olyan tanácsot is hogy a 77es nagy bele és nembírja feltölteni ezért villog , aztán ezt eladtam és vettem egy 55öset és ugyan ez a problem. Kikötöm a kondit is hogy úgy mi a reakció , ha ígyse akkor megnézem a plusz testelést a motor és a kaszni között hátha az fos , vagy még megpróbálok egyből az akkuról vinni testet , de ha ígyse akkor generátor felújításra gondolok már.
-
fnsteam
tag
válasz PiciPeti #40241 üzenetére
azlesz miután ezeket átnéztem , autóhifisektől is kértem sok tanácsot de nem jutottam előbbre , annyira én is értetek hozzá amiket ők mondtak olyat is olvastam hogy a japán autóknál a saját fogyasztóira van kimérve a kábelkeresztmetszet és nincsen nagyon túltervezve , de a plusz kábelozás se sokat segített , ha más nemlesz akkor generátorra lesz a gyanakvás viszont ekkor már szakemberhez fordulok hogy mérjenek rá hihetetlen .... látok errefele is egy csomó "surmót" akik belebasszák ilyen olyan kókány kábelozással meg tescos akkuval és ilyen gondjuk sincs
-
fnsteam
tag
válasz PiciPeti #40247 üzenetére
ezeket már mind megcsináltam annó , még meglesz próbálva hogyha egyből viszem az akkutól az erősítőbe , plusz a generátor - kaszni közötti testelést erősítem meg , ha ez se lesz jó akkor megnézettetem. Ami új tanácsot kaptam innen az a generátor kaszni közötti testelés erősítés , a többit már mind megcsináltam. Az akkucsere nem volt ballépés , mivel ebbe a kocsiba a gyári 40ah körüli és egy 77es akkut az életbe nem töltene fel rendesen főleg még ha túlfogyasztók is vannak rajta., szóval az sztem nem volt ballépés , meg nem akkora technikáról beszélünk amihez erőmű kellene , egyszerűen az a gond hogy járó motornál zenével 14,4ről 12ig is lemegy simán
-
fnsteam
tag
válasz opeter70 #40252 üzenetére
hát ezaz .... nemhiába vettem akkor olyat bele , de azzal se oldódott meg a problémám , többet tanácsolták hogy "nem tölti fel rendesen az akkut azért villog" ,,, de mind1 mostmár
ma kipróbáltam hogy letesteltem mégegy plusz kábellal elöl a motort az alvázzal , de semmi változás , kikötöttem a kondit , semmi változás , elvittem az akkutól a testet az erősítőig semmi , a héten felkeresek egy villamosságist hogy erre mondjon valamit.Ha hátul kapna a kondi helyett valami autóhifis akkut és úgy is lenne bekötve mint egy kondi akkor ez így működhet? szóval töltené rendsen meg a két akku nem "bántaná" egymást ?
-
fnsteam
tag
-
fnsteam
tag
válasz B-enji #40292 üzenetére
persze ezt értem , viszont csak nyugalmi állapotúkban piszkálják egymást ? ha indításkor a relé rákapcsol akkor úgyan úgy kap némi töltést gondolom , csak az kevés , egy 24 ah körüli nagy indítóáramú akkuval mennyire lenne jobb a helyzet? ez után bekötni még a kondit annak van értelme vagy akkor már semmi ?
-
fnsteam
tag
Még mindig fentáll a lámpavillogásom , viszont már javult a helyzetem a testelésekkel kapcsolatban , viszont arra jöttem rá hogyha folyamatos terhelés alatt lenne akkor simán meglenne a 14V , de zenénél mivel nem folyamatos az áramfelvétel ezért fullra ingadozik , erre van valami megoldás vagy csak külön akku vagy nagy kondi?
Pl a fűtőmotor maxon világítással rákapcsolom még a fűtőszálakat és 2 másodperc kell neki hogy vissza felerősödjön a tompítottom , ez normális reakció vagy a generátor felújítását jelenti ?
Ha valakinek még új lennék akkor ez a szettem / autóm van : Mazda 1.3Benzin, 70A generátor (azthiszem), zsír új exide premium akku 55ah , előtte volt benne egy 77es a helyzet ugyan ez volt. 20as DLD kábelozás, 1F dld kondi, kicx kap-27 erősítő , dld iw-12es ládával 2ohm, pio fejegység , első kicx komponens szett, hátul két kicx ovál ezek a fejről mennek. Elöl mégegyszer levan testelve az akku, voltmár próbálva hogy mégegy szálon kapjon a generátorról töltést , semmi változás.
Jelenleg a kondit is külön testeltem le a kasznihoz , meg az erősítőt is külön , csak a + megy át a kondin keresztül az erőbe, kikötve is próbáltam ugyan ez a helyzet.
Ennek a kondinak hogy tudnám bemérni hogy egyáltalán jól működik-e?Járó motornál 12-15V között ingadozik zenénél , zene nélkül kb 14.2-3 körül mozog
-
fnsteam
tag
válasz gabber01 #40517 üzenetére
eddig egynél voltam és mondta hogy a töltéssel és a kábelezéssel sincs baj .... környékemen jó autóhifis nincs csak jóval messzebb és hátha valakinek volt már ilyen gondja akkor azt még meghallgatnám és ha már kimerítettem mindent csak aztán vinném el messzebb a kocsit.
Írta valaki fentebb hogy a fejegység tápellátása miatt is lehet hogy keveset kap és ez is megzavarhatja a rendszert , viszont ha a mély nem megy akkor semmi ilyesmi jelenség nincs , meg a kondit is kiszeretném mérni valahogy mert még garanciális -
fnsteam
tag
válasz Adonimus #40519 üzenetére
mélyláda nélkül mint fentebb is írtam , "gyári" eszközök nagy áramfelvételekor elhalványul a világításom és 1-2másodperc mulva erősödik vissza, ez normális hogy a generátor ennyit késik ugymond? az akku az teljesen új benne , előtte volt egy 77ah-os akku is az is új de ugyan ez volt a helyzet , kábelozást is cseréltem idén, új saruk biztiházak , minőségibb rca, a kondi se régi. Előtte egy 400rms szettem volt hátul azzal semmi gond nemvolt talán egy picit ha halványodott a világítás.
-
fnsteam
tag
Sziasztok , a következő gondom lenne :
Egy DLD-iw12-es ládánál az normális , hogyha hátul a ládánál olyan hangok jönnek ki mintha túlterhelt lenne (lehet hallani hogy a levegő suhog) ? De elöl teljesen szépen tisztán szól , 30hz környékén van az erősítő , a fejegység meg 50hz , ez alá nem tudom letenni -
fnsteam
tag
Akkor én kivételes eset vagyok
Kábelok faszák , sőt cserélve is voltak már hátha az a gond , generátort megnézettem , töltés 14,5V , 1,2fardos kondi van hátul , elöl duplán letestelve az akku , menet közbe 12V-ra simán le esik a feszültségem. A generátor szinte nyiszereg terheléskor , kondi nélkül is szinte ugyan ez a helyzet, nemhogy a lámpám de még a ledek is rendesen villognak.
Kap-27es erősítőm van 50es biztivel , iw12-es láda , exide premium 55ah akkuval , előtte próbáltam 77essel semmi változás. A generátorra 70A van írva.Generátor felújítás szaga lenne ? viszont nekem az erősítőn és elöl az akkunál is saru nélküli és nincsen bevonva cinnel , sőt a kondi saruján sincs , csak összevan préselve és a vége van becinezve.
20as DLD kábel van benne -
fnsteam
tag
Kondenzátort, hogyan tudom kimérni ??
-
fnsteam
tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni , lehet hogy hülyeség amit gondolok , de van egy dld iw12es ládám 2ohmra kötve , meg van hozzá egy kicx kap 27es erősítő ami hidalva van 2ohmra. Az erősítőm elég nagy feszkót vesz fel és a láda se szól szépen , mintha torz is lenne magas hangerőn , ezért nem lehet hogy a kötéssel van valami ? a láda 2*4ohm , meg az erő is tud annyit , de a leírás alapján meg azt olvastam hogy hidalva alapból 4ohmot tud , de olyat is találtam hogy 2ohmon több jön le róla.
Maradjon így ahogy van , ne foglalkozzak ezzel , jo ez így ? -
fnsteam
tag
válasz Daywalker #41990 üzenetére
mert amúgy szépen szól , csak sok áramot vesz fel nagyon , de ha már hátramegyek a ládához elég torz jelek jönnek ki belőle , szinte csak ilyen "levegő suhogást" hallani.
Ahonnan vettem a szettet ott a faszi így kötötte be, hogy így lesz a jó. A 8ohmot azt úgy kössem be hogy akkor stereoba menjen az erő?
-
fnsteam
tag
válasz Daywalker #41995 üzenetére
hát az erősítőről ezt írják:
Csatornák száma 2
Osztály A/B
RMS teljesítmény 4 Ohm (13,8 V névleges), sztereó 125W x 2
RMS teljesítmény 4 Ohm (13,8 V névleges), hídalt 350W x 1
RMS teljesítmény 2 Ohm (13,8 V névleges), sztereó 175W x 2
Max teljesítmény 2 Ohm (13,8 V névleges), sztereó 400W x 2
Max teljesítmény 4 Ohm (13,8 V névleges), hídalt 800W x 1
Stabilitás 2 Ohm, Sztereo de nem hivatalos források szerint 2 Ohm hídalt (750WRMS) teljesítményt is gond nélkül tud, amit versenyeken ki is használnak!Ládáról:
DLD 50 literes reflex láda DLD IW 124-el 100-as reflexcsővel
autóhifi mélynyomó leírása:
DLD autóhifi mélynyomó DLD IW-12 Legújabb modell!
30 cm, 2X4 ohm
RMS 800/1500W MAX.
Aluminium kosár, Papír membrán
Erősített szivacs szél
2.5" lengőtekercs
Alapesetben 1×2ohm-ra van kötve !! -
fnsteam
tag
válasz opeter70 #42002 üzenetére
na átkötöttem , az egyik pluszt össze a másik oldali negatívval , a másik kettőt meg rendesen az erősítőre hídba , így is jól szól végülis , de akkor ezekszerint így gyengébb az egész ? Viszont áramerőségbe nem vesz fel már annyit , lehet ez a kulcs a lámpavillogásomra is
Ha így van bekötve és ugyanúgy oda van neki verve akkor nem okozhat semmibe kárt? -
fnsteam
tag
válasz Osynho #42008 üzenetére
nagy hangerőn így is betorzul, de lehet hogy csak a láda hibája, vagy csak nekem fura ez a szobaihoz képest , mert ott szép tisztán jönnek ki a mélyek , ezen meg a levegő suhanását lehet hallani. Az a baj, hogy másnál még nem hallottam ilyen ládát , hogy annak milyen a hangja , de az biztos hogy 2ohmon nagy áramot vett fel , járó motornál 14,5V-ról 12Vig levitte simán úgy hogy kondim is van , meg nagy akkuval is próbáltam....
Majd úgy is szeretnék venni komolyabbat , hátra rendes pótakkuval , milyen szettet ajánlanátok , aminek szép a hangzása ? plusz erősítőt hozzá
-
fnsteam
tag
válasz Daywalker #42014 üzenetére
20as kábelezés van benne , utcai zenélésre lenne , vagyis eddig is arra volt , csak gáz hogy ekkora áramigénye van
Rendes autóhifis állította össze nekem ezt a kombót , nem magamtól .... én nagyobbat akartam hozzá de aztmondta hogy felesleges mert csak tönkretenném a ládát , ez való hozzá és kész. Én meg elfogadtam ezt így , csak zavart hogy az előttelévő kisebb cuccom ugyan nem szólt ilyet de hasonlót , fele akkora wattszámmal és kisebb áramigénnyel.
Valami minőségit szeretnék helyette , de előtte kipróbálnám egy nagyobb erővel , csak félek nehogy odabassza és költségbe verjen , mert mostis olyan a hangja mintha többet nem bírna , lehet hogy csak a minősége miatt hallom ezt :/Jah szóval akkor most így hogy hídba van és ez azt jelenti hogy mind a két oldalt 4ohm-al terhelt? Csak mert eddig nem voltam ezzel tisztában
-
fnsteam
tag
válasz opeter70 #42021 üzenetére
Az eddig oké is , épp ezaz hogy nem nagy cucc , mégis szinte majd elaludt a lámpám
Tudom most erre írhatod azt hogy kicsi az akku ..... de volt benne 77es exide premium és azzal is ugyan ez volt a helyzet, a generátorom rendesen nyiszergett zenéléskor 14,5Vról - 12V köré simán lement járó motornál
Ezért írtam a nagy áramfelvételt nemazért mert nagy Amper , hanem mert ohm-ba levolt terhelve -
fnsteam
tag
Ha egy 4 csatis erőre csak 1 pár rca van rádugva akkor is szól mind a 4 csatorna? Egy pyle erőről lenne szó
-
fnsteam
tag
válasz tboy93 #42133 üzenetére
Leírom hogy mik vannak:
Kicx ND20AL RMS teljesítmény, W 50
Max teljesítmény, W 100 Ehhez külön van hangváltóm amit adtak hozzáKicx SL-165 2 utas hangszóró 50/100 Watt
Azt tanácsolták hogy ezeket dobjam erősítőre.
Hátul van egy nagy oválom , akkor ezt selejtezzem le ?
Meg van egy iw12es ládám kap 27es erővel , egyenlőre majd csak az erőt cserélem nagyobbra meg monora
-
fnsteam
tag
válasz tboy93 #42135 üzenetére
a csipogón fix hangváltó van , az a gyárija , ha nem lesz benne az ovál akkor van 2 pár rc csak az első szetthez , mert a fejegységem 3 párat tud 4v-on .
Nemolyan régen kiveséztük ezt a kap27-iw12-es témát és sokan mondták hogy gyenge hozzá , meg nem is hozzá való ohm-ba , a láda 2ohmra volt kötve hídba.
-
fnsteam
tag
válasz PiciPeti #42137 üzenetére
1. Igen külön van , nincs kikötve a koaxból
2. 4 csatis erősítőt még nem vettem , csak tervezem
3. azért mert nagyobbat szeretnék és egyenlőre csak egy erőt szeretnék venni. Most a nyomot sorba kötöttem és amíg nem lesz másik erő így használom.
4. Azért lett betéve mert kevés volt a közép-magas , főleg hátul , meg elöl csak slim szett fér el az ajtóba
-
fnsteam
tag
válasz PiciPeti #42139 üzenetére
hogyan tudom úgy kikötni hogy aztán majd újra betudjam kötni ha netán eladó lesz?
hát megmondom őszintén hogy én nem ájultam ez iw12es ládától ezzel az erővel , magas hangerőn hátul nemigazán tiszta mélyeket kapok , nagyon hallani a levegő suhogását , előző szettemnél túlterheléskor volt ez a jelenség.
Hz-ben kb ezek a ládák hol szólnak jól ? hiába állítgattam csak vagy lágyabb vagy erőteljesebb volt , a hangzása nem változott , most hogy sorba lett kötve még nem próbáltam mert nincs bent a szett -
fnsteam
tag
BosS 10farados kondirol valakinek velemeny? Vagy inkabb egy akku?
-
fnsteam
tag
válasz tboy93 #42173 üzenetére
Elol van egy zsir uj 52ah exide premium, generator 70a tud tolni, viszont igy hatra mekkorat vegyek? Siman sorba kell kotni a 20as autohifi kabelemmel? Ha kap egy relet is h csak inditaskor kapcsoljon ossze(vagy akkor amikor bekapcsol a fej remote szallrol) akkor nem szivoznak egymassal az akkuk gondolom de lehet h sose tolti fel normalisan es igy m8ndig toltogetni kell majd gondolom
Max 1000-1500rms lesz benne, az akkorol meg mehetne ra a 35os kabelHa valamit rosszul tudok nyugodtan javitsatok ki
Jah es egy hasznalt akkut hogy tudok kimerni h hany ampert tud?
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- EAFC 24
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest