- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen GPS-t vegyek?
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
gubabela
senior tag
válasz
kw3v865 #50136 üzenetére
Szvsz felesleges ezen aggódni, hacsak nem valami nagy értékű ritkaságról van szó, de akkor illik klimatizálni és állandó hőmérsékleten tartani. Előbb fog tönkremenni és a javítása gazdaságtalanná válni mint hogy a páratartalom gond legyen. Ez maximum tengerpartok környékén lakóknak okozhaz gondot a sós párás levegő miatt.
-
AIex
tag
válasz
kw3v865 #50136 üzenetére
Lakóépületnél, az optimális pára tartalom 40-60%. 60% felett már nem egészséges, illetve ebben a tartományban, már a penész is megjelenhet,
Szóval 64% lehet sok, de nem feltétlen kirivó, ha ez az érték nem állandó,
Ha nagyon szeretnél tenni valamit ellene, akkor egy páramentesitőt érdemes beszerezni.
-
gubabela
senior tag
válasz
kw3v865 #50138 üzenetére
Ez dícséretes tényleg, de ezen csak úgy lehet segíteni, ha a garázs megfelelően van szigetelve és nem jut be nedvesség sehol, de akkor még mindíg ott van, hogy ha kiállsz, beállsz akkor megint kerül be , főleg, ha kint csapadékosabb az időjárás. A páramentreítő jó ötlet, de nem tudom.mennyire éri meg azt üzemeltetni. Ha a felület nem sérült az autón, akkor nem fog magától elrohadni, már 10 éve is elég jól megcsinálták ezek, persze a régebbi kgst-s időkből származókkal azért sok probléma volt ebből a szempontból. Azért írtam, hogy nem kell ennyira foglalkozni vele, mert az rendben van, hogy keveset mész és próbálsz vigyázni rá, de a.tömítések,.elektronika stb folyamatosan öregszik , és egy idő után egyszerűen nem fogja megérni költeni rá. Ez az idő álltalában előbb következik be,.minthogy a pára miatt szétrohadjon, hacsak nem volt sérült valahol a védelem.
-
gubabela
senior tag
válasz
kw3v865 #50141 üzenetére
Én csak arról tudok nyilatkozni, amik nekem vagy az ismeretségi körömben voltak autók, de nem tudok olyat mondani, ahol probléma lett volna a kaszni rozsdásodásával az utóbbi időben. Jó, nyilván ez nem reprezentatív, és én is hallottam rémtörténetekről, pl az utolsó azt hiszem valamelyik mazda volt, ami a gyár hibájából 2 évesen átrozsdásodott a csomagtérnél, de azért nem ezek vannak többségben, nem igazán ez a jellemző manapság. A vag csoport 12 év garanciát vállal kaszni átrozsdásodásra, a mostani franciákat, olaszokat nem nagyon ismerem, azok régen híresen rosszak voltak ilyen szempontból. Ami a családban van peugeot partner viszont teljesen jó, pedig ütik vágják.
-
gubabela
senior tag
válasz
kw3v865 #50144 üzenetére
Nem tudom, nekem nem ennyire negatívak a tapasztalataim. Jópár autó megfordult már a kezeim között, de eddig az egyetlen ami kapott alváz és üregvédelmet az egy új dacia 1310 tx volt. Az utána jövők nem és sehol sem volt gondom rozsdásodással, pedig volt 12 sőt 14 éves is köztük. Most vagy én vagyok ennyire szerencsés, vagy éppen az adott gyártó adott típusa sikerült jobban ami aktuálisan nálam volt, azt nem tudom, de ismerősöktől, rokonoktól sem hallottam mostanában, hogy lett volna problémájuk ezzel kapcsolatban.
-
Morris
veterán
válasz
kw3v865 #50144 üzenetére
Nem tudom mi a célod. Ha későbbi OT vagy hasonló, akkor lehet érdemes ilyenekkel foglalkozni.
Egyéb esetben nincs értelme. Ha veszel is egy új autót, akkor azt 2-3 év után tovább kell adni.
Én most vettem egy 6 és fél éveset, de 10 környékén kénytelen leszek megválni tőle akár ennyire szeretem.
Szvsz 10 éves korukig nemigen lesznek rozsdádak. Kivéve a mazdák és az egyéb keleti autók amik híresen rossz alvázvédelemmel rendlekeznek.
A VW konszern galvanizált karosszériával dobja piacra az autókat, amik ha normál körülmények között vannak tartva és használva 10 évig tényleg nem fognak rohadni. -
Morris
veterán
válasz
kw3v865 #50147 üzenetére
Ezesetben én fúrnék lyukakat a garázs falán.
Mondjuk hogy legyen kereszthuzat, 2db 150-es kört, ebbe hálós légcsatorna cső véget raknék és annyi.
Mivel fedett helyen van, nem csapódik ki/le rá a harmat és a pára. Ugyanakkor a huzat csökkenti a páratartalmat a garázsban függetlenül a kinti páratartalomtól.[ Szerkesztve ]
-
WiZARD
addikt
válasz
kw3v865 #50153 üzenetére
Nálam így néz ki az épített, szigetelt garázs, pár autómosás is volt bent, de azt könnyű kiszellőztetni, inkább a külső pára ami meghatározó...
(télen se jobb, de azok az adatok valahogy elvesztek)[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- Házi hangfal építés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Sorozatok
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Autós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen NAS-t vegyek?
- További aktív témák...