- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Az iOS 18 megjelenésekor az EU-ban nem lesznek elérhetők a legfontosabb újítások
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
ma Azért az amazonos listázásnak vannak furcsaságai.
-
A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt
ph Ez sajnos azt jelenti, hogy ezzel a fémjelzéssel már alaplapok sem jönnek majd az EVGA-tól, de a high-end GPU-k elkötelezett hívei dörzsölhetik a tenyerüket.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
beleszámolták az olajfogyasztást
na de komolyra fordítva én azon gondolkodom, hogy egyszerű marketing az egész.
ideális mennyiésgű olajjal nem lehet úgy elnyújtani az olajcsere periódust, mint amivel a németek operálnak. ezek a 20-30ezres periódusok a vicc netovábbja, de a legtöbb user előtt csak ez lebeg. érthető.
és inkább hozzácsapnak még átlag egy liter olajat.
csakhogy annyi idő alatt még piszkosabb lesz az olaj, hiába több és hígabb a szemét benne, egyszerűen nem látom, hogy a plusz egy liter arányban állna a normális olajcsere periódus háromszorosával.
ha teszem azt azonos a te meg az én motorom lökete és hossza, akkor mi indokolja nálad a jóval nagyobb olajmennyiséget? mert jelen esetben ha abból indulunk ki, hogy az erősebb motornak jobb kenésre van szüksége, a jóval magasabb fordulatról nem is beszélve, akkor pont hogy nekem kéne legyen 5 liter olaj benne és nem fordítva.
az a baj, hogy nem értek ehhez, igazából csak próbálom kilogikázni....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...