- Fotók, videók mobillal
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Yettel topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
Hirdetés
-
Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
ph A TCL S45H és TCL S55H a nyár folyamán kerülnek a magyar boltokba.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Formaster
Topikgazda
válasz
Winner_hun #28124 üzenetére
Ez való igaz. Én nem igazán vagyok oda a fényezett felnikért, sokkal sérülékenyebb és nem ad eredeti kinézetet. Vannak jól sikerült darabok azért.
-
Formaster
Topikgazda
válasz
Winner_hun #28126 üzenetére
Vigyázás alatt inkább kőfelverődéseket értek es tisztítást. Egy lakkozott felnit szerintem megkarcol a kefe. Minden esetre ez szép, ennek a felninek jól áll.
z123456789 ha pénze is van belőle miért beszélne le róla
A gyors meg kicsit erős. Kiégetni jóval költségesebb, mimt lefújni színre.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz
vedini #28148 üzenetére
A citrus biztos nem, de ahogy a mellékelt ábra mutatja, kb semmi sem szedi le
-
Formaster
Topikgazda
A pre-washban biztos nem csalódsz, azt próbáltam már. Arra figyelj, hogy ne meleg.
-
Formaster
Topikgazda
válasz
Peti78 #28201 üzenetére
Semmilyen vegyszert nem használunk forrón. Ezeknek szobahőmérsékletre van belőve a hatásfokuk, a hőmérséklet növelésével négyzetesen erősödik a hatásuk, lsd amikor a felnitisztító megmarrja a féktárcsa által fűtött felniket. Örülhetsz, hogy ph semleges dolgokkal próbálkoztál, de legközelebb mellőzd a melegvizet, mert a waxot könnyebben le fogja kapni.
-
Formaster
Topikgazda
válasz
szabi325 #28231 üzenetére
Nos ez a videó sorozat! arról szól, hogy egyáltalán mi az ami lehozza a Fusso-t, merthogy próbálkozott már a sorozat részeiben mindenféle savas/lúgos oldattal sikertelenül. A linkelt epizódban a ValetPro Prewash tényleg lehozta, de hígitatlan formában
Az ajánlott higítási arány 1:10-hez, ebben a formában tényleg nem bántja.
(#28233) rasotamas: gyorsan felejtsd el. A kittelés addig működik, míg párszáz mikron vastagságról beszélünk. Az felett szépen ki fog repedezni 1-2 év alatt. A lököst megpróbálhatod műanyagossal pótoltatni, már ha lehetséges. Az indexeket meg lemezeljék le már ha lehet, de nem tudom, hogy így átmegy-e a műszakin.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz
rasotamas #28235 üzenetére
Igen, mert teljesen máshogy viselkedik hőre, mint a lemez/műanyag. Ha már egyszer fényezésre költeni akarsz, akkor csináltasd meg rendesen. Az indexekhez még annyit hozzátennék, ha galvanizált elemek, akkor ne bántsd. Esetleges flexelés/hegesztéstől a galvanizálás elvész és könnyű alapot ad a rozsdának.
(#28236) gyomordzsák: én nem kísérleteznék vele, biztosan nyomot hagy. Még a lakkról is nehéz leszedni, ha kicsit vastagabban megy fel.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz
FeRRaR1 #28246 üzenetére
Igen, ez már nálam is kardinális kérdés egy ideje. Asszonyt kérem is egy ideje, hogy lombfúvót vegyen szülinapomra
Persze inkább magamnak venném, mert nem mindegy milyen.
Szerintem ez gyengus, de ne legyen igazam. Nézegettem már videókat, esetleg keress rá te is, sajna most nincs időm, mert szülinapozunk és lassan go nyaralni
-
Formaster
Topikgazda
Ahogy látom beindult a kerámia vetélytársára irányuló ellenkampány. Kedves Hozsó! Tudjuk, hogy köreinkben vagy(tok), nyugodtan felfedheted magad, nem muszáj inkognítóban maradnod.
Semmi probléma a Fusso Coat-al, csak nem tartottátok be az előírást, vagy belefutottatok egy hamisítványba. Amennyiben lehellet vékonyan viszitek fel, nem marad utána semmiféle csíkozás, mint ahogy itt több lelkes amatőr napfényben készült képein is látszik. Többen is használjuk, több hónapja és mint a mellékelt ábra mutatja, mindenféle zsírtalanítás nélkül is a 6 hónapos teszten nálam átment, de többen használjuk már jó ideje. Tudom az én videómon az eredmény nem mindent kielégítő, de ismétlem, semmilyen zsírtalanítás nem történt. Érdekes, hogy csak nálatok nem működik a dolog, de a profi német autókozmetikusok ki vannak akadva, hogy mennyire tökéletes waxot dobtak piacra a japánok. Talán hamisítottat rendeltetek? Azért mielőtt ilyen cikket leírtok, jó lenne elgondolkodni rajta, hogy nektek miért nem működik valami, ami a fél világnak igen.
-
Formaster
Topikgazda
válasz
MPowerPH #28271 üzenetére
Azért tisztázzuk, hogy az a 2-3 mikron mennyi. A fényezésed 100 mikron, ami egy papírlap vastagsága. Szóval a 2-3 mikron majdnem csak a századrésze, ergó semmilyen karc ellen nem véd. Ha nem véd karc ellen, akkor fizetsz egy (jó esetben) másfél-2 év tartósságú hidrofobitásért 150k-t (hivatalos helyen) ellenben egy tégely Fusso 9000Ft, amiből 30x lekened az autódat. Az én értelmezésemben ez vetélytárs, főleg miután nálam fél éve alatt hullott le a 150k-s kerámia
Arról nem is beszélve, hogy másfél év múlva sosem fogod azt a hűha effektet látni, mint a frissen bevonatozott autódon, lehet hogy egy év múlva már semmi örömödet nem leled benne.
(#28269) Winner_hun Sorry, való igaz, itt a javított link.
u.i: az meg külön nettó bullshit, hogy kötelező hosszirányban felvinni, pont így lehet elkúrni és egy szó sem esik erről a használati utasításban csupán egy kitétel van, hogy oszlassuk el alaposan. Ezt viszont körkörösen lehet a legjobban megtenni, én magam is így tettem fel és egy teljes sötét színű autón, mindössze 3 ujjnyi méreten találtam utána hologramot, amit egy mikroszálassal letöröltem. Ez is csak a kapkodásomnak volt köszönhető, mert időhiányban szenvedtem
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz
BigBlackDog #28273 üzenetére
Gyakorlatilag ettől zeng az egész net és mások azt próbálgatják, hogy mi az, ami egyáltalán leszedi polír nélkül, de Hozsóéknak nem jött be. Sőt annyira nem, hogy gyorsan egy lejárató kampányt kellett indítani. Ha ők be merik vállalni ám legyen, de az ilyen fagyi visszanyal. Lehet, hogy én vagyok az, aki leírta a véleményét erről az egészről, de ők járatják le vele saját magukat
-
Formaster
Topikgazda
válasz
jozsi252 #28280 üzenetére
Szerintem a kérdés költői volt, inkább arról szól a fáma, hogy olyan hangsúlyban írják a cikket, mintha ők lennének Kevin Brown, vagy Larry Kosilla
Amúgy is két értelmű a cikk. 2 éve vették és most próbálták ki, vagy már két éve kipróbálták és most jutott eszükbe lejáratni? Mert ha két éve áll a polcon, simán meg is romolhatott.
Ez a kedvenc mondatom:
"Lehet azóta már kitűnően végzi a dolgát, mert módosították az összetételét, bár továbbra is kétlem, hogy 12 hónapra adna védelmet."
Lehet... Meg lehet, hogy mindenre kicsit többet írnak nem? Lehet az autós iparág 80%-a átverhette a népet a dízelekkel, de Hozsóék legnagyobb baja, hogy a Fusso 10 vagy 12 hónapot bír. Ha egy napi használatban levő autó elmegy 8-10 hónapot szuperhidrofobítás mellett egy waxal, akkor már lexarom, ha rá merték írni, hogy vitrinben akár 12-is, mert ehhez foghatót sem láttam eddig.
Külön jó, hogy drága, mert 9k egy tégely, ellenben egy AG HD Wax kb huszonezer, vagy egy Swissvax Crystal-Rock 300k, az annyira megéri ugye?
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz
MPowerPH #28282 üzenetére
8 év?
Na ne idegelj
Ezt az infót ki és honnan vette? Csak mert a Cquartz Finest rendelkezik hivatalos applikálás esetén 2 év Limited Warranty-val. Az ettől jobb termékekre, mint Ceramic Pro vagy Servfaces adnak sok esetben 4-5 év garanciát is. Ha jól tudom neked meg közel sem a Finest van fent.
Túl van hypeolva a kerámia dolog. Azért nem karcosodik még az autód, mert van rajta egy baromi vékony, szuperhidrofób réteg, ami természetesen keményebb, mint egy wax, de ez nem lesz olyan hosszú életű, mint reklámozzák. Térjünk vissza rá 1 év múlva és jelezd 2018 nyarán, hogy hogy állsz a mosó karcokkal
szerk: ha az ajánlott, "minden mosás utáni reloadozást" megkapja, akkor 20 év múlva sem veszed észre, hogy nincs már rajta kerámia
az pedig h most nem karcolsz, jó részt a mélytisztított és konzervált felületnek köszönhető.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
Szia,
Korrekt, hogy benéztél hozzánk
A kerámiával abszolút egyet értek és örülök, hogy végre egy hivatalos műhely is fel meri vállalni, nem pedig csak a pénzt és a lehúzást látja benne. A fussoval kapcsolatban 3 dolog van.
1. Hogy jó. Nem csak mi tapasztaltuk, hanem profi műhelyek, detailerek világ szerte.
2. Biztos, hogy nem jól applikáltátok, mert hosszában nagyon nehéz egyenletesen és vékonyan eloszlatni, jobb a körkörös felvitel lehellet vékonyan.
3. Hamisítják és kényes anyag. Az eltarthatósága nagyban függ a tárolásától. Véleményem szerint pincehideg helyen kellene tárolni, abszolúl légmentesen bezacskózva. Más vloggerek is jelezték már, hogy meg tud romlani és ez esetben a stabilitása változik, pár mosás után lejöhet.És arról nem beszélve, hogy 2 év alatt tényleg változhat a receptúra, mint minden más termék esetében is lsd. a Reload is megkapta a "ráncfelvarrást".
Igazából nem kell tőlünk elnézést kérned, mert nekünk bevállt. Ez inkább számotokra lehetne kényes. Azért, mert 2 éve teszteltetek, amiről ma írtatok cikket, holott a mai álláspont a detailer világban az, hogy ez most a csúcs szinti wax mind árban, mind hidrofobitásban, mind tartósságban. Ha a cikket fenthagyjátok ilyen formában az nektek kellemetlen. Ha mindenképp akartok egy ilyen cikket, akkor úgy lenne hiteles, hogy rendeltek egy frisset, megbízható helyről (közvetlen gyártótól) és csináltok vele 50-50% elem tesztet pár hónapon keresztül, összehasonlítva mondjuk más termékkel.
Azért örülök, hogy tiszteletet tettetek itt, mind hiányoltuk a profikat a légkörből. Pontosabban mindenki tudja, hogy itt vannak, csak ez a read only mód szerintem olyan maradi. Gyertek, cseréljünk eszmét és tegyünk valamit azért, hogy mindenki tisztán vezessen
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz
focvis #28319 üzenetére
Na ja, sok sikert a TSI-hez
Haver most volt a 120e km-es A1 audival szervizben, mert 1000km-enként megeszik másfél liter olajat, csak annyit mondtak rá h TSI/TSFI ez normális. Tényleg az, nem is kell cserélni, mert úgyis megeszi. Szívesen tankolok a kombájnokkal egy kútról, ennek legalább van nyomatéka és nem kell 6ezerig pörgetni
Na azért most látom kinyitottam a bicskát
Részemről csak poén, mindenki azt vesz ami neki közelebb áll a szivéhez. Tökéletes autó nincs (csak Mercedes)
-
Formaster
Topikgazda
válasz
Magnum_ #28325 üzenetére
Én is mondtam h nem normális. Ha egy japán megeszik 5/10 alatt 1 litert az ok. De ez nem. Meg az sem h pattan a lánc, meg az ABS jeladó 4 évre szól, meg sorolhatnám. A Totalcaros Novok Tibi tudna mesélni róla
(#28327) Kornel igaz, merci kishaszont sose vegyél, ellenben a szgj kategória egyben van.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz
BigBlackDog #28329 üzenetére
Bánom h belekezdtem, csak poénnak szántam, de úgy látszik ilyesmivel nem szabad.
Maradjunk abban h minden autóban ott a rizikó faktor, tökéletes döntés nincs, csak a gyalogyszer. De a cipő is kilyukadhat.
-
Formaster
Topikgazda
válasz
FeRRaR1 #28332 üzenetére
Na igen, a merci után még a volvóra tudom azt mondani h tökéletes autó
(de csak utána)
Saint_ szerintem tök relatív, az egész karbantartás kérdése. Elpattanhat a lánc 140-nél, de ki kell cserélni 130-nál. Nem véletlen adják inkább bagóért, csak cseréljék le az emberek. Bármelyik autónak kijön a gyengesége, ha nem vigyáznak rá.
A 220CDI-nél a fos Delphy injektor volt a gyenge láncszem. Szerencse h visszahívták 100e km-ig mindet és újat kapott (delphyt)
csak h lexarozzam már a saját xaromat is
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz
WestBam #28342 üzenetére
Azért azt szögezzük le, hogy csak a haszongépjárművekkel állnak hadilábon, személyautóban már a pápaszemes merci óta nincs rohadás. Nem véletlen tolják a németek az E/C osztályt taxis autónak, nem ritka a 220CDI extaxi 5-6-700 ezer km-el, amit utána keleten eladnak 250-el és mégegyszer fut ennyit
Nem véletlen vettem én sem a 220CDI-t. Lehet h az injektorral hadilábon állnak, de legalább nem fosik be az olajpumpa 120 ezernél, nem rugja le a váltót 150-nél és nem lyukad át a hengerfala, meg lánc gondjai sincsenek. Injektort cseréltek visszahívással 100e-nél, állítólag a ez a típus már rendben van. De inkább egy injektor, mimt egy láncszakadás.
-
Formaster
Topikgazda
válasz
Laca1212 #28348 üzenetére
Előfordulhat, de a tömeges rozsdásodás megszűnt. Az egyedi eseteket nem érdemes kiemelni, fakadhat tárolásból, beázásból, bármiből, de én személy szerint 200x évjárat óta nem sok rozsdás mercit láttam, 1 kezemen 2x is megszámolhatnám.
Részemről off a téma, car wars mára elég volt
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz
Winner_hun #28356 üzenetére
A fényezők száradást követően már rögtön szokták polírozni, az más kérdés, hogy waxolni, konzerválni pár hétig nem illene. Bár ilyen melegben ez lerövidül. Ajánlani nem tudok szakit sajnos.
-
Formaster
Topikgazda
válasz
szabi325 #28362 üzenetére
Melyik Pirellit tolod? Most rendeltem PZerot, de elég vegyesek voltak a reviewek a neten. Valaki azt írta elment 60 ezret, megint más 15-öt írt szóval semmire sem érdemes az értékelési rendszer. Bízom benne, hogy jobb lesz mint a f0stalicska Continental, mert azt 2 nyár alatt kb 15e km-el tükörradiálra kopott a hátsón. Talán jó pont a gyártói ajánlás, illetve elég prémium kategóriába sorolható, amit el is várok 150k-ért 2 darabtól
-
Formaster
Topikgazda
válasz
szabi325 #28366 üzenetére
Az biztos
A 220-as merci csak 400, de gondolkodom, hogy felrakatom a 250-es szoftvert rá, akkor kerek 500 lenne
Viszont nem sok értelmét látom, mert svájcban 80 helyett 100-nál már a helyszínen tarkón lőnek.
Mégis mindem sarkon RS, M-Power áll, meg a járókeretes öreglányok is Porschéval vagy AMG-vel járnak
Otthon már rég felrakattam volna, de itt egy kezemen meg tudom számolni hányszor előztem 5 év alatt
Akkor remélem nem lesz csalódás a PZero, de egy biztos, hogy a Contisporttól csak jobb lehet
-
Formaster
Topikgazda
válasz
z123456789 #28369 üzenetére
Nyugodtan rendeld a magyartól, viszonylag friss a készlet, tuti nem romlott cucc. Olcsóbban nem lesz sehol. A felhordás mehet körkörösen, de annyira vékonyan, amennyire csak tudod. Inkább többször oszlasd szét amit felviszel, minthogy vastagabb legyen a kelleténél, mert akkor csúnya foltos maradhat. Ilyen melegben különösen figyelj a száradásra, ne napon csináld és csak pár perc kell neki. Ha felvitted hagyod egy napot teljesen száradni, után mehet rá reload, angelwax titanium, de más dologgal nem nagyon rontanám el. Ezek azok a termékek, amik szintén szuperhidrofobitást adnak.
A polír nyilván jó ötlet, minden bevonat akkor lesz igazán jó, ha jó felületre kerül fel. Viszont akkor szólj a szakinak, hogy semmit ne kenjen rá. A fussoval egyszerre 1-2 elemet kenj be mérettől függően, különben szépen meg fog izzadni a letörlésnél.
-
Formaster
Topikgazda
válasz
Saphirahick #28380 üzenetére
Az ilyen problémákkal mezei szerelők nem sokra mennek, nem tudnak rendesen diagnosztizálni, tisztelet a kivételnek. Aki ért hozzá, az többnyire csak ebből él, szoval azt javaslom keress meg egy diagnosztikai műhelyt. Lehet millió gond, kompresszió, üa rendszer eltömődés, nyomaték vezérlő de sorolhatnám. Agyba főbe nem lehet nekiesni és a fél autót kicserélni. Nekem volt hasonló problémám, még a volvo márkaszervizben sem tudtak vele mihez kezdeni.
-
Formaster
Topikgazda
válasz
FeRRaR1 #28471 üzenetére
Nagyon olcsó
Tisztességes helyen a külső tisztítás+polír 50-70k. Megkockáztatom, hogy ez a pakk súrolja a 100k-t, bár nem figyelem a magyar árakat.
Szerk: alapból már az árképzés beteg, mert ennyiért csinál meg a VW Lupot is meg egy X6-ost is? Ezeken csak nevetni tudok, annyi tapasztalata sincs a hirdetőnek, h méret alapján adjon árat.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz
z123456789 #28499 üzenetére
Meddig hagytad ráégni, illetve milyen wax van az autón? Elképzelhető, hogy egy aldis erősebb, mert nem wax friendly, viszont ha van egy jó waxod akkor kötve hiszem, hogy nem működik a Valetpro, igaz nem próbaltam még a bogár oldójukat, de nem is volt rá szükségem. Fussora elég, ha VP Prewasht fújok és a bogarak is lejönnek
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz
z123456789 #28501 üzenetére
Akkor ne írd le egyből a terméket. Egy PH semleges bogár oldótól ne vár ugyanazt, mint egy ph 12-estől. Ha wax van az autódon és polírozott a felület nem képes annyira tapadni a bogár. Ehhez elegendő lehet a VP, viszont így a waxodat sem bántja. Ugyanez a helyzet az előmosóval is, egy waxolatlan autón biztos nem olyan hatásos, mint a ph 12-es, de nem is erre van kitalálva.
-
Formaster
Topikgazda
válasz
z123456789 #28504 üzenetére
Nem állítom, hogy jó, mivel nem próbáltam, de ez nem is erre való, szóval az ellenkezője sem állítható, ha nem rendeltetés szerűen használod. Egy oxidálódott, wax mentes felületen használd a legerősebbet amit találsz.
Ellenben, ha valaki próbálta már karbantartott, waxolt lakkon, az leírhatná a tapasztalatait, de ha jól tudom, anno már ajánlotta valaki. Mellesleg nekem a Valetpro Prewash is lehoz minden bogarat, szóval nehezen képzelem el, hogy pont a bogároldó nem vinné.
-
Formaster
Topikgazda
válasz
szabi325 #28509 üzenetére
Persze, mindenképp szárazra kell felvinni, különben hígul az anyag.
z123456789 a fussot felrakhatod te is, csak szigorúan vékonyan kell és nagy melegben gyorsan fog száradni. Ne kérdezd, hogy mennyire, én szobahőmérsékleten dolgoztam vele, kb 8 perc kellett neki, de az már sok is volt. 30 fok felett kb 3- max 5.
-
Formaster
Topikgazda
válasz
tibbike01 #28513 üzenetére
Ez minden waxra igaz, csak magaddal szúrsz ki, ha vastagon kened fel. Ahhoz, hogy a végén egy áttetsző, foltmentes réteget kapj, úgyis vissza kell törölnöd, de minél vastagabban viszed fel, annál nehezebb lesz. A fussonál ráadásul nem csak ködös, homályos eredményt kapsz, hanem hologramosat is, ami pár percen belül úgy ráköt, hogy vért izzadsz, mire letörlöd. Ezeket nem én talaltam ki, nézz utána nyugodtan, elég egy használati utasítást kinyitni. Az már más kérdés, ha rétegezni akarod, de véleményem szerint ennek csak showcar szinten van értelme.
-
Formaster
Topikgazda
válasz
fulton #28522 üzenetére
Lehet, hogy bent volt egy nyest és arra gejedt rá. Képek alapján nehéz megmondani, de lehet hogy polírral megoldható. Meg kéne mutasd előben egy szakinak. A jobb első sárvédőn az csak tükröződés, vagy lepattant a festék? Értelem szerűen, ahol alapozóig hatolt, az nem polírozható, illetve ha megakad benne a körmöd az sem.