- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Huami Amazfit Bip okosóra
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mostantól Switch-en is elérhető a DarkStar One
gp Alig tizennyolc évvel az eredeti kiadás után a Nintendo hibrid konzoljára is megjelent a játék.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Formaster
Topikgazda
én már nem találok szavakat
valaki zárja le ezt a topikot pls
ennek semmi értelme
-
Formaster
Topikgazda
válasz
Pardise #23959 üzenetére
Pont nem hozzád szóltam, ez az általános véleményem a topikról. Először is ducati szokásos kretén stílusán akadtam ki, aztán ezeken a lóherés videókon. Ez a lótusz brancs meg vicc. Ne álljon a kamera elé valaki, ha ennyire 0 szakmai rálátása van (selyemfijú) és ne akarja a nem létező tudását a fitnessz világbajnoki címével csillogtatva kárpótolni minden epizódban, mert ugyan gratulálok neki, de kvára semmi köze a mákostésztának a barackoslecsóhoz.
Igen Paradise, te pedig kerülj minden teleshoppot, webshoppot és minden olyan helyet ahol gagyit sózhatnak rád, mert az egyik reggel arra ébredsz, hogy még egy autó árát vásároltad össze használhatatlan termékekből.
(#23958) Dodi72:
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz
Pardise #23962 üzenetére
Ma már egy normális waxot, sealentet piacra dobni nem nagy kunszt, onnantól csak a csomagolástól függ, hogy mennyit kérnek el érte. Az meg, hogy Hozsó ezt a szerencsétlen kávédarálót reklámozza az ő dolguk. Én nem égetném magam ilyesmivel, a videón is tisztán látszik, hogy póvernulla és semmire sem jó. Én egy bőrnek alapból nem ugranék neki géppel, csak kézi finom kefével óvatosan, mert secpec lekapod a színt róla. Tiszta telesoppos vacak, beszerára kb 2000Ft lehet, a waxot meg gyorsabban feltolom kézzel, mint ezzel a zacsimasszírozóval.
-
Formaster
Topikgazda
válasz
Tannoy #23965 üzenetére
Mondtam én, hogy rossz a lotus termékcsalád? Pont azt mondom, ma már nem nehéz egy jó termékcsaládot a piacra dobni, de mikor meglátom az ilyen vibrátoros baromságokat 30k-ért akkor csak pislogok, aztán azon már csak hüledezek, hogy ebből el is szoktak adni
A telósoppot meg hagyjuk
ismerem a cégpolitikát, sőt ha hiszed ha nem de személyesen Horst Fuchsal is beszéltem már... 1000%-os haszonkulcs, ha gagyi, ha nem...
-
Formaster
Topikgazda
válasz
-cobra- #23980 üzenetére
A napkollektornak csak úgy lenne értelme, ha feldobna belülre egy 15-20-as nikecelt, vagy közetgyapot+gipszkarton kombót. Az viszont nem probléma, ha jól le van waxolva és ráfagy pár vízcsepp. Nem lesz a fényezésnek semmi baja. A jeget nem kell reggel kapargatni a szélvédőről, az a lényeg. Illetve, ahogy mondják, kicsit jobban oda kell lépni mosás után, és tényleg minimális víz marad rajta. A lényeg, hogy a falcok legyenek kitörölve a kéder körül és akkor nem fagy be az ajtó
[ Szerkesztve ]
-
-
Formaster
Topikgazda
válasz
blizzrd #24045 üzenetére
Ez az ami ajánlott. A szivacs csak tologatja a koszt a fényezésen, a belebújósnak meg kikeményedik a gumija a csuklónál és elkezd apró darabokban potyogni, ami szintén karcol.
-
Formaster
Topikgazda
válasz
blizzrd #24047 üzenetére
Nézz szét autósboltokban, hiperekben, "százforintosokban", de nekem gőzöm sincs, én csak fél évente járok haza 1 hétre kb
Egyszer kerestem autósboltban, úgy néztek rám mintha nem a tejútrendszerből jöttem volna
Ennyiért biztos nem kapsz sehol, lepd meg magad vele. Pár hét és odaér.
szerk: Ezt találtam otthon, jómagam is ezt használom vagy 2 éve. Igaz már szanaszét van, lehetne jobb minőség is egy sonaxtól. Mondjuk 2 évig bírta, de az első szálak már pár hét után leszakadtak. Ami jó, hogy a hátulja sűrűbb szövés, jó a bogarakra.
-
Formaster
Topikgazda
válasz
Pardise #24074 üzenetére
Pont nem lesz arra jó amire akarod. Pár hsz-el lejjebb taglalták a habosító kérdést. Hiába habosítasz, nem elég nedves ahhoz, hogy ezen toligasd a szivacsot. A hab fellazítani jó a nagyját, de ez a szennyeződés nem a nagyja, hanem egy vékony, ragaszkodó filmréteg. Ha annyira le akarod szedni minden mosásnál jobban jársz a waterless mosókkal. Lemosod a kocsit, és szárazolás közben lefújod valamelyik rinseless termékkel.
-
Formaster
Topikgazda
válasz
z123456789 #24092 üzenetére
Karácsonykor hazamegyek, megtanítalak ablakot pucolni
-
Formaster
Topikgazda
válasz
z123456789 #24094 üzenetére
Nem trollkodtam
Nem szokásom
A kérdés h merre vagy, ha jól emlékszem nem pest megye
Talán Győrre emlékszem, ott csak keresztül megyek, de nem időznék családostól... Pesten nem jársz az ünnepek felé?
-
Formaster
Topikgazda
válasz
BRIKLY #24103 üzenetére
Bocs, kicsit nyers voltam, de ilyen időben nekiindulni egy ilyen útnak, ilyen gumikkal őrültség. Ezzel nem csak a magad épségét, de mindenki másét is kockára tennéd. Ez bármikor is felelőtlenség, de gondolj bele, ha szenteste előtt történik valami. Mondanám h bele se gondolj, de gondolj!!!
Gumikra visszatérve... ha jól értem egy használt szetten vacilálsz, ami ki tudja hány éves. Annyit tudnod kell, h a téli gumi nem csak a mintája miatt téli, hanem jóval puhább is, hogy a rideg aszfalton jobban tapadjon. Na pont ez az a puhaság amit az idővel elveszít.
Amit a gumis mond részben igaz, h hajtott kerék... Nem csak hajtott, de fékezett és kormányzott is. Jobban mint a hátsó, valamint a súly is itt van. Ha feltétlen ezt az utat választod akkor elölre tetesd, mert ha meg is csúszol, még az elsővel tudsz korrigálni, viszont ha az eleje csúszik ki b@szha...d. És így meg is tudsz állni vészbelyzetben.
Mindezek ellenére, ha módodban áll vegyél valamit, 4 évszak, vagy bámit. Sose tévesszen meg ilyenkor az se ha kisüt a nap. Szálltam mar el hajszál híján, mert azt hittem jó idő van, de az az 1 bizonyos kanyar be volt fagyva.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz
Laca1212 #24105 üzenetére
Na jó, ezen lehet vitázni
Személy szerint a hozzászólót tökömrúgnám. Mi a jobb? Egy kormányozhatatlan, fékezhetetlen autóval kitörni egy szituációból, vagy egy, a farát megcsúsztató autót ellenkormányozni, gázadással visszahozni??
Akinek nincs tapasztalata elárulom, hogy csak egyszer csússz meg, vagy próbálj megállni úgy, hogy az első kerekek nem tapadnak... Persze csak, ha alulról akarod szagolni az ibolyát...
Nem kell mindent elhinni amit a TC-n olvasol. Máskülönben, ha megfelelő fordulaton, motorfékkel közlekedsz, nem fog kicsúszni a hátulja, max megcsisszan, de nem veszted el az uralmat az autó felett. De ha az eleje nem tapad, fékezhetsz motorral vagy sarokkal is, akkor sem tudsz semmit csinálni, csak a törésteszhez imátkozni
Minden esetre ne játszunk az ördöggel.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz
Formaster #24106 üzenetére
Oké, utánaolvastam, mindenhol ezt szajkózzák, hogy a rossz kerék menjen előre. Lehet hogy csak nekem megy kvára a vezetés és én kapnék idegbajt attól, ha kanyarban nem tudnék kormányozni, mintha kicsit megcsúszna a háta
Kicsit olyan, mint ha ezt a baromságot a gumis cégek pumpálnák azért, hogy a laikus az első kanyarban szívrohamot kapjon és szaladjon lecseréltetni a másik két kopott gumit is
"A világ egyik legnagyobb gumigyára megrendelt nálunk 2005-ben egy háromhetes tréningsorozatot, aminek egyik lényeges eleme volt, hogy a gyár szerződött partnereivel tudatosítsa a gyári követelményt, mindig hátra kell szerelni az ügyfélnek a jobb állapotú gumikat."
Nekem mondhat bárki bármit, +500e km-el a lábamban mindig is elöl volt és lesz a jobban fogó gumi. Tojok rá, ha megcsusszan a hátulja, amíg van mivel kormányozni, fékezni, gázt adni.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz
FeRRaR1 #24112 üzenetére
Folyamatosan jelentenek fagyott útszakaszok miatt balesetet
Átlaghőmérséklet -5/+3, utóbbit jó ha délutánra eléri
Amit ígértem, a gumis tesztek...
Az első videóban a gumibabás cég által szponzorált bllshit teszt. Részleteket persze nem ismerünk, sem a gumik állapotát, sem a sebességet, csak annyit veszünk észre, hogyrossz gumikkal hátul még bíztatja is a csaj, hogy nyomjad-nyomjad, ami egy kicsit szürreális, mert ha érzed, hogy ficánkol a hátulja nem veszed teligázzal a kanyart.
Második videóban Eric a CarGuy mutat be egy sokkal hitelesebb tesztet. Nézze meg mindenki, vegye le a következtetéseket. Az alulkormányzottság/kormányozhatatlanság magáért beszél (kb 50km/h-nál) Annyival lehetne hitelesebb, ha GPS-el mérte volna a sebességet, mert így nem derül ki forgó keréknél, hogy mennyivel is csinálta a féktesztet, valszeg ezért jött ki egyforma eredmény.
És végül, amiről szó volt itt is, 2 téli - 2 nyári formáció... Tisztán látszik, hogy egyik sem jó, de egy fokkal jobban vette a kanyar, ha elöl volt a két téli gumi és a kisodródás mértéke közel sem volt kontrollálhatatlan.
[ Szerkesztve ]
-
-
Formaster
Topikgazda
válasz
modflow #24204 üzenetére
Árt sajnos. Lesz egy réteg, ami már annyira odakövesedik, hogy utána vonzza a koszt és mégnagyobb terjedelmű lesz az oxidáció a lakkon. Ha szerencséd van még lejön gyurmával, ha nem akkor pár év alatt öregszik 10et és mehet is polírra. Időnként menj el kézi mosóba, ha más megoldás nincs, az egy fokkal jobb, mint a gépi. Persze a legjobb lenne a felületvédelem, akkor jobban tisztítható lenne.
-
Formaster
Topikgazda
válasz
Laca1212 #24229 üzenetére
Megint egy tipikus saláta cikk
Na ne dumáljunk már, h az automata 7 gangos ikerturbós dízelemet 2-3 másodperc múlva 2 ezren pörgessem, mert szörnyet halok én is meg az autó is
Alapból elvált 1500-nál, meg nagyon szereti a turbó, ha hidegen pörgeted. Meg az automata váltó is
Ez a cikk a '90 évek autóira íródott. De ott is csak akkor, ha 5 ezrenként cseréltél olajat, mert ugye tudjuk, h az olaj hidegen ég a legjobban.
-
Formaster
Topikgazda
válasz
agent_k #24232 üzenetére
Igen, szeretem a tesztelős TC cikkek egy részét, de az emberek ettől többet látnak bele. Világ életemben előmelegítettem az összes dízelem és mind meghálálta. Illetve az elsőt még nem, ott voltak is gondok.
A főnököm szintén hidegen rúgja neki, olyan is az autó, csörög csattog
De annyira a benzines sem szereti a hidegmenetet, szóval ezzel a cikkel is max seg*et lehet törölni
-
Formaster
Topikgazda
válasz
gaben1117 #24242 üzenetére
Pontosan, addig törölgeted, amíg csak egy vékony hártya marad, ami pillanatok alatt elillan. Praktika: én két kendőt használok, egyet vizesen, amivel előtörlök és kicsavargatom, majd a csont szárazzal is áttörlöm. Elemenként haladok...
RBJ (#24222): Hogyne lehetne, csak lustaság kérdése
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz
modflow #24244 üzenetére
Ha rendesen zsírtalanítod és igazi 3M szalaggal ragasztod fel, van rá esély, de ebben az M3 szalagban nem bíznék
Amúgy úgy fest mindkettő ragasztó szalagos, nem értem mi megy a fényezésre. Viszont az biztos, hogy bármivel is rakod fel, ha egyszer le akarod szedni az szívás lesz.
-
Formaster
Topikgazda
válasz
::Trunks:: #24254 üzenetére
1300 fordulaton adja le a maximális 400 Nm-t. Gondolom a 7 gangos váltónak köszönhetően. Ezért komoly kaliberű a cikk, mert ahány autó annyi kivitel. De egyik sem szereti, ha hidegen rúgod.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
Úgy keresd hogy All Purpose Cleaner.
Más téma: Mi a menete az alábbi sérülés javításának?
Szerencsére még csak felületi rozsda, pár hetes. Gondolom kenjem le rozsda átalakítóval, aminek kivárom a hatóidejét. Majd csiszoljam át, de hányas papírral? 3-400? Ezután mehet rá az alapozó, de abból milyet vegyek? Ezt gondolom megint átcsiszolni több lépésben, de milyen papírokkal? Gondolom 3-400 kezdésnek, majd 6-800? Ezután mehet rá a szín, ezt edzővel kevertessem ki kannába? Majd fújás után mennyit várjak az összepolírozással?
-
Formaster
Topikgazda
válasz
gaben1117 #24268 üzenetére
A kisbusz csomagtartóján van, beletolattam pár hete egy oszlopba, picit megrogyott a lemez és lepattant a festék. Most nem tudok nagyobb képet csinálni, esetleg holnap, de szerintem nincs is jelentősége. Maga a fényezés menete érdekelne, hisz a rozsda csak felületi. A horpadást kicsit elegyengetem, az nem téma, maga a csiszolás és a fényezés érdekel.
-
Formaster
Topikgazda
válasz
z123456789 #24271 üzenetére
Olyasmi
egy koszos, rozsdás, hátsókerekes betonfal
semmire sem jó, amolyan melósbusz fíling. Nem az enyém, én csak meghúztam
-
Formaster
Topikgazda
válasz
bence007 #24291 üzenetére
Nem akarok az üzleted ellen beszélni, de ha a hydro kibír 3 hónapot megeszem a kalapom. A reload nem bír 3-4 hónapnál többet tükör polír és teljes zsírtalanítás után, még gyenge igénybevétel mellet sem. Nem hiszem, hogy a hydro 3-at hozna, max ha vitrinben tartod
A reload garázsban tartás és havi ezer kilométeres futásteljesítmény mellett bír erős 3 hónapot
-
Formaster
Topikgazda
-
Formaster
Topikgazda
válasz
Norbi696 #24296 üzenetére
Igen és nem csak a számok számítanak. Van szintetikus, fél szinti, ásványi olajok és akkor még nem beszéltünk az egyéb savasodást gátló anyagokról, bármi más adalékokról, amik nagyban hozzájárulnak az adott motor élettartamához. Ezért mondom, hogy vagy "gyári" vagy olyan fullos olaj, amiről biztosan tudni, hogy megállja a helyét.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Mini-ITX
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Anime filmek és sorozatok
- Politika
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- További aktív témák...
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--
- Normcore puckscreen 58,5mm/1,7mm
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó