Hirdetés
- iPhone topik
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- Magisk
- Két hét múlva startol a Dimensity 9400
- HMD Skyline - jó szerelés
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Magyarországra is megérkezett a Xiaomi Smart Band 9
ma A fitneszkarkötő júliusban bemutatott legújabb generációja hazánkban is elérhető.
-
Mától elérhető a The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom
gp A premierrel együtt megkaptuk a játékhoz a launch trailert is.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szemho
újonc
Van a matt hatású és az új fajta fényes. Nálam a fényes visz mindent. Nem az a vakító hitvány fény hanem az a kellemes gyári fény. Da ha szép állapotban van a műanyag akkor tökéletes a matt. Holnap ha érdekel tudok képet kuldeni a végeredményről hogy melyik mit tud.
"Minta" termék nincs mindenből. Polírpasztákból van leginkább. 250ml. Van a kis tubusos is üvegpolírból. Én a sonaxnál dolgoztam évekig, a kozmetikámat ha minden jól megy támogatni is fogja jövő hónaptól, ebbe a kedvezményes és ingye es termékek is benne vannak, de ha jó áron akarsz venni akkor a kauffer oldalon nézd meg. Annyit üss a googleba hogy kauffer sonax és találni fog minden kiszerelést. Ha mégsem akkor írj nyugodtan.
-
weres78
senior tag
Ha nagyon el van koszlódva akkor kárpittisztítóznám.
Valamilyen tisztítószerrel feláztatnám a szennyeződéseket, majd kiszívnám kárpittisztító géppel. Ezt addig ismételném, amíg a gép teljesen tiszta fehér habot nem szív. Feláztatás alatt nem azt értem, hogy vödörszám önteném a szőnyegre a vizet! Egyszerűen ráspriccelném flakonból a szert, hagynám hatni, majd szívás, közben tiszta vízel öblít, szüksége esetén ismétel... Végén mikroszálas ronggyal áttörlöd az egészet, hagyod megszáradni, és egy jobb féle impregnálóval kezeled az egész szőnyeget. Így többé nem lesz ilyen problémád, mert a kosz nem tud olyan mélyre jutnmi, illetve nem tud megtapadni. De előtte teljesen ki kell takarítani a szőnyeget... -
veterán
Én is Jász Plasztikosat veszek, 330-350 környéke volt mikor legutóbb vettem 5 litert. Az autóápolási dolgokat én is azzal hígítom. Látszik jön a jó idő, autó eleje meg szélvédő kapja a bogarakat rendesen. Ezért is akarnám minél előbb felrakni a viaszt a kocsira hogy most már minden meg van hozzá, csak szélmentes idő kellene.
iPhone 13 Pro Max
-
FeRRaR1
őstag
Ezzel csak részben tudok egyet érteni, viszont magyarázat lehet még ezek mellett hogy neked jobban bejön a csillogós mint nekem, ez egyéni preferencia. A kocsi kora és állapotát nem érzem annyira fontosnak, inkább a műanyag felületét.
Hirtelen ezt a két képet találtam ahol biztosan próbáltam az AG-t:
Ez egy XC 90, látszik hogy szinte érintésre sima a műanyag. Enyhe minta van csak rányomva, újszerű állapotban. Itt az AG zavaróan fényesen viselkedett, és amint az utas oldalon valaki hozzá ért, még az ápolás után erősen vissza törölve 3-4 nappal elteltével is ottmaradtak a tenyér és új lenyomatok, amik nagyon zavartak, mivel családi autónak volt használva ezért elég gyakran megesett. Még a silk milk nem fényesít rajta, szebben néz ki mint ápolás előtt, és nem maradnak nyomok utána. Illatosítva nincs, de ez nem tud meghatni AG fronton.
S80, újabb műanyag, szintén gyári újszerű. Itt már komolyabb felületi textúrát kapott. Sok kis vékony árok fut rajta, nagyon sűrűn. Mivel más az elhelyezkedése, illetve a felülete, itt már nem annyira zavaró új lenyomat téren az AG, viszont a szélvédőben tükröződött sokkal jobban mint előtte. Nyilván ez nem egy egész nap tartó dolog, csak ha olyan szögben süt a nap, de akkor is.
Próbáltam még pár éve egy pár éves Passat CC-n, ott is tükröződött, és mattabbat preferált a tulaj.
Azt el tudom fogadni hogy neked jobban megfelel / másféle kompromisszumokat kötsz, ezért jó hogy annyi féle termék van. De nálam leszerepelt a beltérben. Azonban a mai napig rendelek belőle ha elfogy, mert a motortérben viszont nagyon is bevált, mindegy hogy régi vagy új autón.
-
FeRRaR1
őstag
Egyszerű a megoldás, szárítani is kell, az vissza adja a puhaságát. Nálunk egybe mosó és szárító gép van, lemegy a 4 órás program, Vanish oxi action porral, semmi más, se folyékony, se öblítő. Jobb lesz mint új korában.
-
veterán
Pont most takarítok tetőkárpitot, rájöttem, hogy a lényeg a gyakran cserélt ezért mindig tiszta új minőségű mikroszálas törlőkendő.
Egyébként egy Tesco-s műszerfaltisztító sprét fújok rá, hogy legyen benne egy minimális nedvesség, de szerintem ez mindegy is mert a kendő a lényeg.
Brutál koszos volt, így vettük a HR-V-t, de már most elfogadható, hát még ha másodszor átmegyek rajta.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Elég soknál látom hogy desztillált víz van ráírva, de valójában ioncserélt víz "csak".
Épp tegnap raktam fel a kútra a szivattyút, udvarban a fű locsolására használjuk, és gondolkoztam rajta hogy ki kellene próbálni hogy a kocsit a samponos mosás után azzal öblíteném le. Bár esővizet is tudnék gyűjteni, de ilyennel már tényleg nem akarok szarakodni. Amúgy talán az "hasonlít" legjobban a desztillált vízhez.
iPhone 13 Pro Max
-
FeRRaR1
őstag
Nekem Henry és Charles is van. Mit szeretnél tudni? Pont tegnap váltotta a garázsban a Charles-t egy Karcher WD2, egy olcsó híg kaki a minősége hozzá képest, de könnyebb, hasonlóan erősen szív, és negyed annyi pénzem áll porszívóban a garázsban ~14.000,- volt átszámolva a Karcher, 2 év gar, posta is benne az árban.
Attix70
Igen, imádtam őket a tavalyi év végén, mikor megerőszakolták a bírákkal Norbi pontjait... Egyébként nagy pénzt bele tettek, idén meg ott sincsenek már. Jól jártak
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
Ha Kärcher akkor ipari gépeket érdemes nézni. Én teljesen elégedett vagyok a porszívóval is és a kárpit tisztítóval is, mindkettő álom kategória, persze nem olcsók. A porszívó még a sokak által rémalomként emlegetett merci belsővel is könnyen elbánik. Mindenféle fej vásárolható hozzájuk és kb elnyűhetetlen mind a porszívó, mind a kárpit tisztító.
-
FeRRaR1
őstag
Charlest 2016 Augusztusban vettem, Henry e-mailjét nem találom, kb fél / egy évvel később. Henry 620 Wattos most néztem meg. Charles 1200W.
Nem várok csodát, de ugye a Charles hosszú fémcső szettje is csak a sarokban porosodott, mert a garázsban / kocsihoz nem használtam soha. Sejtettem mit veszek, házban, szőnyegen és nedves módban használhatatlan a WD2. De garázsba és autókat takarítani nagyon is jó. A műanyag nyelei meg annyira rosszak, hogy szerintem egy alapos háztakarításnál eltörnének. Hozzászólok között volt aki írta, hogy annyira rossz nedves porszívó, hogy előbb felmos kétszer, mint azzal végezne Szóval ezeket tudtam, de nekem csak egy olcsó, garanciás, erős és könnyű garázs porszívó kellett, és azt hibátlanul tudja is.
Nilfisk meg a karcher műanyag toldatai, csövei kísértetiesen hasonlóak egyébként, néztem én is. Annyira nem fekete és fehér ez a dolog, hogy csak a watt számít. Mert igan számít, de ugyan akkor az is hogy mennyi megy abból hűvé / zajjá, mekkora hatékonysággal használja fel. Ezért egy drágább fele teljesítményű szívhat hasonlóan mint egy olcsó dupla akkora wattos, ráadásul halkabban. Én bentre a házban elégedett vagyok a Henryvel, de garázsba is hasonlóan jó lenne valószínűleg mint a Charles, minimálisan talán gyengébb.
Egyébként a Charles kis autós fejeit tudom használni a Karcherrel is, ami fontos, mivel a Numatic olcsón adja, meg már itt van a Karcher meg arany árban a kiegészítőket. Kb annyiba kerül egy műanyag vékonyított autós fej, mint egy szett flexi cső, 4-6 féle véggel, fém hosszabbító csövekkel Numatichoz...
Engem is meglepett mennyire olcsó Amazonon, egyébként a Karcher honlapján is akciós volt ~28e helyett ~21e, Amazonon meg 2 év garral, postával 14 Ha kihúzza azt a két évet, már megérte. Garázsba tökéletes eddig, de házba vagy nedveset szívni használhatatlan.
Nem akarlak elkeseríteni de lehet hogy a George a tipikus mindenre jó akar lenni, de közbe semmire nem sikerült esete. Amazonon érdemes a negatív kritikákat elolvasni. Azt írják rosszab porszívó mint a henry, és nem valami acélos kárpittisztításra se.
A kemény padlós használatnak a képe rossz vicc, az kb soha nem működik és nagyon körülményes ilyen gépekkel, nekem a kárpittisztító fejek sem tetszenek, kéne egy normális kefe rendszer, többen írták hogy szagos lehet utána a kárpit. Ami arra utal, hogy nem keféli ki és be a vegyszert, csak lefújja és kiszívja. Ami megint nem túl jó. Valószínűleg körülményes átalakítani egyikről a másikra, szét kell szedni, alaposan kitakarítani, szárítani... Szinte biztos hogy jobban járnál egy külön kárpittisztítóval ami tényleg arra van kitalálva, de úgy is ritkán használnád, meg egy normális porszívóval ami jó is.
Az Unió meg megrohadhat, már normális bogár ölő / távol tartó vegyszert sem lehet venni, a kocsi gyártókat lehetetlen normákkal belekényszerítették részben a kamu súly csökkentésbe, nincs pótkerék, mini tank, olcsó beltér, persze ha kérjük ezeket az "extrákat" mint jobb beltér, pótkerék, nagyobb tank... máris ugyan ott vagy feljebb van a súly. Kötelező a keréknyomás ellenőrző rendszer, ami az olcsó kocsikban olyan nagyszerűen működik hogy őrületbe kergeti a tulajt, naponta 5x bejelez a semmire, akkor újra kalibrálja az almenü almenüjében, majd ha tényleg lassú defekt van nem jelez remek. De a BT kihangosító miért nem kötelező, ami sok ráfutásos balesetet generál a telefonozás miatt pl? Nem beszélve arról hogy 10-15 éve úgy nyomatták és támogatták a dízelt... Most meg tudjuk mi megy. Na mindegy nem folytatom sok jó dolgot csinálnak, de van egy két agyatlan életszerűtlen ötletük az egyszer biztos. Aktuális, pont egyszerre fogyott ki az epson irodai nyomtatómból mind a 4 szín, gyári XXL szett kb 140 font, a nyomtató meg 199, mini tintákkal. Az XXL meg elmegy 2-3.000 oldalig is. Na mindegy vettem a legmagasabban értékelt utángyártott XXL-ből, 11 font... Ha tönkre teszi egy év után akkor is inkább megéri sajnos...
Formaster
De nem mindenki Svájcban lakik, ahol csak szüretelik a pénzt az emberek...
[ Szerkesztve ]
-
weres78
senior tag
Ha sűrűn mosod az autót, akkor jó cucc. Szép fényt ad, hidrofobitása is van. Nem túl tartós, de ár - érték arányban teljesen jó. Ráadásul üvegen, műanyagon is jó...
Van jobb, tartósabb cucc, de sokkal drágábban. Ha mosod az autót amikor koszos lesz, és minden mosás után feldobod ezt, nem nagyon kell jobb.
550-650 gsm kendőkkel szeretem törölni az összes waxot, teflont, minden ilyesmit. -
RP1980
tag
Erre annyit reagálnék, hogy a super resin polish-ben 1év után olyan apró, kb.1mm-es csomók lett, hogy nem mertem már felhasználni.
Ha már resin pilish...Szerintetek lehet rá teflonos bevonatot (fusso-t/ netschieldet) dobni? Mert maga a AG is ajánlja rá az extra gloss-t. (igaz azt nem tudom, hogy szintetikus cucc-e) -
veterán
Nagyon strapabírónak néznek ki, főleg hogy 95 fokon is lehet mosni. Bár annyin azért nem lesz szükséges. Na de majd az éles teszt alatt kiderül hogy mennyire. Amúgy zsír új frissen mosott mikroszálassal a tablet kijelzőjét áttörölve is maradnak szöszök. Viszont ezekkel semmi szösz nem maradt. Úgyhogy bizakodok hogy tényleg jók lesznek.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
https://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=16860&cat=567
Amire te gondolsz az másik verzió. A fotódon a kis táblát nézd meg, ott is az van hogy felnitisztító gél. Beírod a netre ki is dobja. Igaz hogy Magyarul nincs leírás rajta, illetve más színű a flakon netán, vagy más fotó van rajta, de ugyanaz a termék maga.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Én vettem régebben Sonax prémium ablakmosó folyadékot, jó drága is de mondjuk tényleg nagyon fasza. De pár hónapja volt a LIDL-be 250ml-es koncentrátum ezt 1:100-ba kell keverni, szóval 25 liter jön ki belőle és ez is nagyon jó. Azóta csak ezt használom. Megveszem 300 ft környékén az 5 liter desztillált vizet, 2 adagnyi bele és kész is van. 2000 ft sincs a 25 liter szélvédőmosó folyadék nekem. A Sonax prémium minőségű meg magába 2000 ft a 3 liter.
Olajból nekem 0W-20 kell, de csomó szerviz 5W-30-at tölt mert olcsóbb. Sajnos ez van, spórolás megy, miközben a kocsi legdrágább részét kockára teszik. Amúgy azért szerintem aki egy kicsit is tudja kezelni a netet, utána tud járni hazai külföldi fórumokon hogy az adott kocsiba milyen olajat kell tölteni. Persze lehet kicsit böngészni kell, de nem lehetetlen.
Új kocsi lévén beleszámoltam minden költséget, így a 30 000-es szervizek jóval drágábbak mint a 15 000-es szervizek, de mivel napi szinten megyek legalább 80-90km-t így meghálálja a kocsi ha gondoskodva van róla. De ha nem új lenne akkor is ugyanúgy betartanám hogy 2-3 évente lecserélem a fékfolyadékot, illetve 3-4 évente a hűtőfolyadékot. Ezek az autó árához képest olyan jelentéktelen összegek hogy hihetetlen.Az üzemanyagon is amennyire tudok spórolok, igényeltem benzinkártyát amire kapok 10 ft kedvezményt literenként, így 1 év alatt nagyjából 1 tank benzin ingyen van. Szóval 7-800km-t el tudok menni így ingyen.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
Formaster
addikt
Az APC-k esetében általában ökölszabály, hogy motorra -felnire 1-1-től 1:5-ig higítandó, beltérre 1:10-1:15 és a bőrre, kényes helyekre 1:20-1:25. Ezt általában minden esetben megadja a gyártó, ha mégsem higítsd biztosra, ha 1:10-et ajánl beltérre, akkor 1:25-el biztos nem teszel kárt.
-
weres78
senior tag
Sajnos nem ismerem a Meguiar's cuccait, csak pár pasztát amitől korántsem vagyok elájulva...
APC hígítás. Ha van egy új termék, mindig tesztelem, van ami 1:40ben is jó, sőtt... 1:100 is van ami még hatékony! Szóval próba hígan, majd ha fika akkor mehet mondjuk 1l-hez +10 ml. És így tovább... Kinek mire mi jön be...
Én a lehető leghígabb cuccot használom amivel el tudom érni a kellő eredményt. Persze van, hogy sietek, akkor vadulgatok kicsit, de van már némi tapasztalat a hátam mögött anyagokkat tekintve legyen az burkolat vagy APC.Azért még így is ér néha kisebb nagyobb meglepetés...
-
newmoonlight
senior tag
Most nem azért, de ennek a rácsos "leválasztónak" a vödör alján kb. nulla értelme van. Pontosabban azon userek esetében van értelme, akik olyan értelmi fogyatékosak, hogy a mosószivacsot a vödör alján lévő "üledékesebb" rétegbe merítik. Normális ember természetesen a felső vízrétegbe meríti (és nyomja ki) a szivacsot, az onnan lassan a vödör aljára kóválygó kosz-szemcsék többségét pedig (ha van felettük rács, ha nincs) nem szedjük vissza a következő merítés alkalmával. Kivéve persze azon eseteket, amikor pl. a vödröt lökdösve (rugdosva, lóbálva) nyilván felkavarodnak az alján lévő szemcsék. Ezt viszont a rács sem tudja megakadályozni.
[ Szerkesztve ]
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
veterán
Azért valljuk be hogy egy egy ilyen vödör mindennel együtt elég nagy lehúzás. Mióta előmosót használok habosítóval együtt, a mosás végén a vödör alján nincs semmi durva kosz vagy bármi ilyesmi. Ez max annak jó aki magasnyomású nélkül áll neki kocsit mosni és még habosítót sem használ. Na ott kerül a vödörbe rendesen kosz, de ahol van magasnyomású+előmosó ott véleményem szerint semmi értelme. Főleg ha valaki betartja a 2 vödrös módszert.
iPhone 13 Pro Max
-
weres78
senior tag
Arra van engedélyük, amire kialakították a mosót és a szűrőrendszert. Nem azért nem engedik, mert ki akarnak szúrni Veled, hanem mert sokmilliós büntetést kockáztatnak ha idegen anyagot engednek a rendszerbe (az amúgy senkit sem érdekel - sajnos - hogy ez az idegen anyag többnyire jobb, mint a saját).
-
nandow
aktív tag
+1
Nagyon tudnék örülni, ha lenne egy olyan mosó Budapesten, ahova lehetne vinni a saját cuccaimat, és tudnék vödrös mosást csinálni.
Csak egy sima magasnyomású kellene, amivel lehetne öblíteni.
Bárhova viszem a saját dolgaim, akár csak egy bogároldó vagy egy felnitisztító, úgy néznek rám, mint egy véres rongyra... -
neil_mullen
aktív tag
Sziasztok! A Super Resin Polish-t szeretném kipróbálni, Ti milyen "applicator"-t ajánlotok hozzá? Az enyhe polírozó hatása tökéletes lenne számomra, de gondolom akkor valami más eszközt kéne használnom hozzá mint egy szivacs (polírozó gépem nincs, kézzel lesz)... Amúgy egy fekete s60-asról van szó ha számít.
Köszi!
Privát üzenetre illik válaszolni!!!
-
weres78
senior tag
Amikor a saját gépemet kiválasztottam alaposan körbe jártam a témát. A legmeggyőzőbb számomra az volt, amit a szervizben mondtak.
Karcher ami !viszonylag! jó volt akkor, az több 500.000ft-ba került. Ez volt ami viszonylag alacsony fordulaton dolgozott, megfelelő minőségű alkatrészekkel, és megfelelő minőségű szerviz illetve víz mellett hosszú távon is jó lehet. Ezt szervizvezető mondta! Akkor is telis tele voltak munkával! Ő azt tanácsolta, vegyek régi gépet ha karcher kell, és ha szükséges újítsuk fel. Ezzel a probléma annyi, hogy arany áron van a gép, ha van egyáltalán. Szóval régen nagyon jó volt, most pedig él a cég a régi hírnévből.Külföldi több gari lehet sok minden miatt. Lehet a gép sem ugyanaz...?
[ Szerkesztve ]
-
newmoonlight
senior tag
Hááát... ez a sokéves garancia autók esetében eléggé "nesze semmi, fogd meg jól"-dolog. A Mercedesekre adtak anno 30 éves átrozsdásodás elleni garanciát, ami tök jól hangzott, csak az volt vele az aprócska gond, hogy a tulajnak 30 évig gyári garanciális szervizekre, kötelezően előírt átvizsgálásokra, ill. kezelésekre kellett hordania az autót. A csillagászati gyári szervíz-óradíjakkal. 30 kőkemény évig... Mindezt persze csupán annak érdekében, hogy a korrózió-probléma ki legyen védve. Azaz az autó összes többi eleme atomjaira is hullhatott. (Meg persze eközben műszakilag rommá avult az autó, ami egy Mercedes-vásárló esetében szintén nem irreleváns.) Gyakorlatilag gazdaságilag tök értelmetlen az egész. (Kb. nulla db ügyfél is vette igénybe.)
A Lexus (is) elég pontosan be tudja lőni, hogy milyen futásteljesítményig nincs különösebb gond az autóival. Feltehetően kiguvadt szemekkel lesik a futás/meghibásodás-grafikonokat és ahol sarkosabban kezd el kunkorodni a görbe (200-250 e km-nél), ott (ill. az előtt) húzzák meg a vörös vonalat. Sok kockázat így (részükről) nincs a dologban, ellenben 10 évig ellátják munkával a 20-30e Ft-os óradíjjal működő szervizeiket plusz van kinek eladni az aranyáron kínált gyári alkatrészeket.
(Ha már Lexus...) Az elektromos autó is tök cool, mindaddig, amíg az újonnan min. 10-12 MFt-os hangtalanul surranó, szupergazdaságos csodában nem kell 6-8-10 éves korában akkut cserélni 6-7 MFt-ért.
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen